czas działania kremu

1. Data: 2004-03-26 08:40:59

Temat: czas działania kremu
Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Używam Effaclar K i tu moje pytanie. Po jakim czasie od użycia kremu mogę
umyć twarz, tak żeby krem zadziałał w pełni a nie został zmyty?

Aneta

1. Data: 2004-03-26 09:50:45

Temat: Re: czas działania kremu
Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@t...net> napisał w wiadomości
> Używam Effaclar K i tu moje pytanie. Po jakim czasie od użycia kremu mogę
> umyć twarz, tak żeby krem zadziałał w pełni a nie został zmyty?

po uzyciu kremu sie nie myje twarzy, tylko przed...
pozdr
magda

1. Data: 2004-03-26 10:17:13

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> po uzyciu kremu sie nie myje twarzy, tylko przed...
> pozdr
> magda

Celne spostrzeżenie i do niego się stosuje. Dopiero dzisiaj się zaczełam nad
tym zastanawiać, nigdy nie miałam kremów leczniczych, więc nie miałam z tym
problemu, smarowałam najwyżej drugi raz. Rano wstaje, myje sie, smaruje
twarz kremem. Ale dzisiaj myłam głowę (jakiś czas po użyciu kremu) i z
reguły w tym momencie, robiłam sobie peling, albo nakładałam maseczke. A
teraz nie wiem czy tak można czy myjąc twarz nie pozbawię się dobroczynnego
działania kremu.

Aneta co zastanawia sie nad myciem twarzy po ...

1. Data: 2004-03-26 11:01:03

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz nie wiem czy tak można czy myjąc twarz nie pozbawię się dobroczynnego
> działania kremu.

moim zdaniem zmyjesz krem i nie będzie działał. a nie możesz powtórnie go
nałożyć po umyciu włosów? albo nie nakładać go z samego rana, tylko dopiero
po umyciu?

1. Data: 2004-03-26 14:18:42

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anet" <a...@t...net> wrote in message

> [...]
> reguły w tym momencie, robiłam sobie peling, albo nakładałam maseczke. A
> teraz nie wiem czy tak można czy myjąc twarz nie pozbawię się

e, jak myjesz wlosy a nie szorujesz twarz to IMHO za bardzo mu to nie
szkodzi. Taka splywajaca po twarzy woda powinna co najwyzec zmyc troche ten
tzw film ale to co wsiaknelo raczej sie utrzyma. Za to ja sie przez ciebie
zaczelam zastanawiac czy nie powinnam zaczac uzywac jakiegos kremu
ochronnego przeciwko zbrodniczemu dzialaniu polskiej wody :/
iska

1. Data: 2004-03-26 17:13:40

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet napisał/a w news:c40vvm$rqg$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Rano wstaje, myje sie, smaruje twarz kremem.

A nie byłoby bezpieczniej używać tego kremu na noc? A w dzień czegoś z
wysokim filtrem? Wówczas odpadłby problem ze zmywaniem.

mips

--
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

DEPILACJA:gdzie kupić pastę cukrową?
pytanko do kupujacych w rossmanie w wawie
tusze do rzes-czy u nas tez sa??
pajaczki gdzie usunąc? - Krakow
gdzie zlikwidować pajaczki na nogach - Wroclaw