Re: czas działania kremu

From: "iska" <s...@n...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: czas działania kremu
Date: Fri, 26 Mar 2004 15:18:42 +0100

"Anet" <a...@t...net> wrote in message
news:c40vvm$rqg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Celne spostrzeżenie i do niego się stosuje. Dopiero dzisiaj się zaczełam
nad
> tym zastanawiać, nigdy nie miałam kremów leczniczych, więc nie miałam z
tym
> problemu, smarowałam najwyżej drugi raz. Rano wstaje, myje sie, smaruje
> twarz kremem. Ale dzisiaj myłam głowę (jakiś czas po użyciu kremu) i z
> reguły w tym momencie, robiłam sobie peling, albo nakładałam maseczke. A
> teraz nie wiem czy tak można czy myjąc twarz nie pozbawię się
dobroczynnego
> działania kremu.

e, jak myjesz wlosy a nie szorujesz twarz to IMHO za bardzo mu to nie
szkodzi. Taka splywajaca po twarzy woda powinna co najwyzec zmyc troche ten
tzw film ale to co wsiaknelo raczej sie utrzyma. Za to ja sie przez ciebie
zaczelam zastanawiac czy nie powinnam zaczac uzywac jakiegos kremu
ochronnego przeciwko zbrodniczemu dzialaniu polskiej wody :/
iska