DEVIREG 540/550

1. Data: 2007-03-05 12:55:13

Temat: DEVIREG 540/550
Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Czy ktos uzywa tego regulatora? Pobralem sobie do niego
instrukcje i ni w zab nie potrafie przekonac go do pracy ;-).

e-Shrek

2. Data: 2007-03-05 18:43:25

Temat: Re: DEVIREG 540/550
Od: "Snow" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie. Czy ktos uzywa tego regulatora? Pobralem sobie do niego
> instrukcje i ni w zab nie potrafie przekonac go do pracy ;-).

u mnie pracuje 550 z podłogówką w łazience.
W zasadzie to tam się ustawia kilka parametrów, czy pracuje sam czy z innymi
reg, jakie masz czujniki czy tylko powietrzny, cz też podłogowy (jak masz
podlogowy to max temp podłogi), róznicę temp dzień/noc godziny kiedy jest
dzień :) i potem to on już żyje swoim życiem - ja już się z tym pogodziłem.
pozdr Snow

3. Data: 2007-03-05 22:34:03

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Snow" <d...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
> (jak masz podlogowy to max temp podłogi), róznicę temp dzień/noc
> godziny kiedy jest dzień :) i potem to on już żyje swoim życiem - ja

Przez to przebrnalem. Ale jak ustawie czasowy wlacznik, albo zwykly to
wyglada jakby mial pracowac a po kilku minutach cala tarcza zaczyna migac
(okreg wskazujacy godzine). W instrukcji nie ma takiego zachowania sie
urzadzenia ... Po restarcie bezpiecznikiem sytucja powtarza sie. Ki
diabel?

e-Shrek

4. Data: 2007-03-06 08:27:50

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> writes:

> [...]
> (okreg wskazujacy godzine). W instrukcji nie ma takiego zachowania sie
> urzadzenia ... Po restarcie bezpiecznikiem sytucja powtarza sie. Ki

To jest sygnalizacja błędu. W rządku z cyframi dni tygodnia powinien
się wyświetlić numer błędu, na stronach 26 i 27 instrukcji
instalacyjnej jest wyjaśnienie kodów.

MJ

5. Data: 2007-03-06 09:09:45

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote in

> To jest sygnalizacja błędu. W rządku z cyframi dni tygodnia powinien
> się wyświetlić numer błędu, na stronach 26 i 27 instrukcji
> instalacyjnej jest wyjaśnienie kodów.

Dzieki, rzeczywiscie wyswietla sie 6, juz znalazlem. Zaraz dzwonie do
elektrykow ustalic co i jak.

e-Shrek

co to jest "stabilizacja płomienia" w kuchni?
Google prepares for China Flu
Załona albo kotara
Jaka kosiarka do trawnika 10x6m?
Instalacja 24V w piwnicy