DIETA NISKOWWĘGLOWODANOWA

1. Data: 2004-01-08 19:57:41

Temat: DIETA NISKOWWĘGLOWODANOWA
Od: "BOREK1974" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam was miło i serdecznie dieta przebiega bardzo dobrze czuje sie też miło na
wagę mam zamiar stanąć w przyszły piatek tj 16-01-04 na paskach Keto-Diastix
wykazało że jestem w stanie ketozy kolor brązowy ,
stosuje się do zaleceń tj białko 2 g/kg tł 1,5 g/kg i węgle tak żeby nie
przkroczyć 20 g. Moje pytanie jest takie czy są to dobre proporcje bo mój brat
tez zaczoł się odchudzac ale stosuję się do zaleceń Sombatego i je więcej
tłuszcy niz białka i mi wciska że jeżeli ja będę sie trzymał takich proporcji
to mi to nic nie da . Ale ja przeciez jestem na diecie nisko ww ęglowodanowej a
on wydaje mi się na tłuszczowej.

Proszę o pilną odpowiedz w tej materii bo nie wiem co o tym mysleć .

2. Data: 2004-01-09 19:26:03

Temat: Re: DIETA NISKOWWĘGLOWODANOWA
Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez zaczoł się odchudzac ale stosuję się do zaleceń Sombatego i je więcej
> tłuszcy niz białka i mi wciska że jeżeli ja będę sie trzymał takich

Ja chciałam się dołączyć do pytania. To znaczy moje jest następujące: O ile
wiem, dieta optymalna zalaca proporcje: na 1g białka mniej niż 0,5 g węgli i
około 3,2 tłuszczu (czy coś koło tego)? Jak ktoś nie potrzebuje chudnąć,
albo ma dużo wysiłku fizycznego, to może zwiększyć ilość tłuszczu na 1g
białka. Czy w drugą stronę to też działa? Tzn. jak ktoś by chciał szybciej
chudnąć, czy mógłby jeść np. 1,5 g tłuszczu na 1g białka, czy może to
przyniesie jakieś inne efekty niż szybsze chudnięcie? Bardzo mnie
zastanawia, jak to jest:-)

pzd. Wiedzma:-)

3. Data: 2004-01-09 20:53:28

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedzma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chudnąć, czy mógłby jeść np. 1,5 g tłuszczu na 1g białka, czy może to
> przyniesie jakieś inne efekty niż szybsze chudnięcie? Bardzo mnie

Dokładnie tak jak piszesz jeśli sie odchudzamy na DO to ograniczmy tłuszcz i
stosujemy proporcje 1:1,5-2:05 po okresie przystosowania do DO trzymamy
proporcje 1:1,5-2:1
innych efektów poza może lekkim głodem na początku raczej nie obserwuje sie
po ograniczeniu tłuszczy ;))

Slawek

4. Data: 2004-01-09 21:09:41

Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie tak jak piszesz jeśli sie odchudzamy na DO to ograniczmy tłuszcz
> stosujemy proporcje 1:1,5-2:05 po okresie przystosowania do DO trzymamy
> proporcje 1:1,5-2:1

Aha, to zle myslslam, myslalam ze bialko do tluszczu ma byc jak 1 do 3,no i
sie zastanawialam, czy jak bedzie np. 1 do 1, to czy to bedzie lepiej czy
gorzej
Dzieki za odpowiedz:-)

pzd. Wiedzma

5. Data: 2004-01-09 21:16:51

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

no i
> sie zastanawialam, czy jak bedzie np. 1 do 1, to czy to bedzie lepiej czy
> gorzej

Jak nie będziesz miała problemów z chudnięciem to taka proporcja będzie
lepsza , jeśli spalanie własnych zapasów będzie szło opornie to będzie
gorsza .

Slawek

Chwila refleksji..
Pu-erh a inne herbaty