DLACZEGO ???

1. Data: 2000-06-26 19:14:58

Temat: DLACZEGO ???
Od: bobo <t...@a...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

cholera mnie trafia
jestem samotny!!
cy wogole milosc istnieje?
Zwiazek miedzy dwojgiem.
jezeli tak to dalczego (patrz dwie linijki wyzej).

1. Data: 2000-06-26 20:20:33

Temat: Re: DLACZEGO ???
Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik bobo:
: cholera mnie trafia
: jestem samotny!!
: cy wogole milosc istnieje?
: Zwiazek miedzy dwojgiem.
: jezeli tak to dalczego (patrz dwie linijki wyzej).

A dlaczego pomimo, ze istnieja bogactwo, madrosc, uroda, zdrowie etc.,
nie kazdy nimi dysponuje? Czy ktos Ci kiedys zagwarantowal, ze sie
zakochasz lub ze ktos bedzie kochal Ciebie? Mnie nikt tego nie
gwarantowal... niestety. Zadnych reklamacji. Sad but true.
j23

1. Data: 2000-06-26 22:27:18

Od: a...@k...net.pl ({leh}) szukaj wiadomości tego autora

On 26 Jun 00, at 19:14, bobo wrote:

> cholera mnie trafia
> jestem samotny!!
> cy wogole milosc istnieje?
> Zwiazek miedzy dwojgiem.
> jezeli tak to dalczego (patrz dwie linijki wyzej).

Jak to mowia, there is plenty of fish in the sea.
Moze nawet niedlugo sie z kims zwiazesz, i az sie zdziwisz ze to
mozliwe.

Pozdrawiam. Leh .

--
DARMOWA prenumerata Gazety Internetowej. Dla prenumeratorow prezent !
http://www.gazeta.sky.pl/ lub napisz mailto:p...@g...sky.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-27 02:01:57

Temat: Re: Reklama
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Jun 00, at 20:03, -=SpookY=- wrote:

Btw: w Matrixie bylo fajne haslo reklamowe (uzywane tez w wielu, no,
jak to sie nazywa.. 'zajawkach' : Unfortunately noone can be told, what
The Matrix is... you have to see it for yourself.)
Slyszalem o reklamie przemawiajacej tylko do podswiadomosci (nie pamietam,
jak to sie nazywa). Taka reklama ma ogromna sile przekonywania. Robiono
doswiadczenie w kinie, reklamujac w ten sposob kukurydze prazona i caly
zapas bufetu zostal wykupiony. Prawnie taki rodzaj reklamy jest zabroniony,
bo taka reklana dziala na czlowieka, jak rozkaz hipnotyczny.

Czesc,
jakub

Pozdrawiam. Leh .

1. Data: 2000-06-27 07:11:01

Temat: Odp: DLACZEGO ???
Od: "Sylwia" <S...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bobo <t...@a...nie.ma> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...nie.ma...
> cholera mnie trafia
> jestem samotny!!
> cy wogole milosc istnieje?
> Zwiazek miedzy dwojgiem.
> jezeli tak to dalczego (patrz dwie linijki wyzej).

a istnieje takie slowo, znaczenie milosc?
S.

1. Data: 2000-06-27 07:47:03

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: jacob <j...@f...net>

> Slyszalem o reklamie przemawiajacej tylko do podswiadomosci (nie pamietam,
> jak to sie nazywa). Taka reklama ma ogromna sile przekonywania.

reklama podprogowa.

Monika

---
Sprzedasz to czego nie potrzebujesz, kupisz to co szukasz
na aukcji internetowej - bez oplat !!! http://www.interaukcja.pl

1. Data: 2000-06-27 10:46:54

Od: "Victoria" <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bobo <t...@a...nie.ma> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...nie.ma...
> cholera mnie trafia

uciekaj, to Cie nie dopadnie!

> jestem samotny!!

na szczescie (dla Ciebie) nie Ty jeden... i pewnie dlatego przestaniesz
byc...

> cy wogole milosc istnieje?

istenieje... MILOSC... rzadko taka wielka, ale istenieje...

> Zwiazek miedzy dwojgiem.

Czasami miedzy trojgiem... ale miedzy dwojgiem jest fajnie...

> jezeli tak to dalczego (patrz dwie linijki wyzej).

bo chwilowo sie tak zdarzylo...

Powodzenia
Victoria

1. Data: 2000-06-27 11:04:42

Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Victoria" <v...@p...com> napisał w wiadomości

> Czasami miedzy trojgiem... ale miedzy dwojgiem jest fajnie...

A miedzy trojgiem nie fajnie?????
??? ;)))
Alexx

1. Data: 2000-06-27 12:17:52

Od: "Katarzyna Ohly" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bobo" <t...@a...nie.ma> wrote in message
> cholera mnie trafia
> jestem samotny!!
> cy wogole milosc istnieje?
> Zwiazek miedzy dwojgiem.
> jezeli tak to dalczego (patrz dwie linijki wyzej).

Moze tak jest lepiej? Bol po stracie najukochanszej osoby jest bardzo trudny
do wytrzymania.
Kasiek

1. Data: 2000-06-27 12:26:59

Od: "-=SpookY=-" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cholera mnie trafia
> jestem samotny!!
> cy wogole milosc istnieje?
> Zwiazek miedzy dwojgiem.
> jezeli tak to dalczego (patrz dwie linijki wyzej).

nie bulwersuj sie.
ja tez jestem na swiecie sam jak palec. to akurat da sie przezyc.
co do milosci to takowa istnieje, inaczej nie mialbys powodów do wqurzania
sie. brak ci jej i dlatego czujesz sie samotny i dlatego wlasnie trafia Cie
szlag.
Dlaczego? Cos musi popychac czlowieka do dzialania.
wszystko to tkaie po... jakies......

tt
Propozycja: pl.sci.psychoanaliza.fre ud (bylo: Re: your post 394F6E18.835@wsp.krakow. pl has been cancelled)
Odp: Praca o agresji !!!