Odp: Praca o agresji !!!

1. Data: 2000-06-26 12:02:41

Temat: Odp: Praca o agresji !!!
Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Definicje agresji, media a
> agresja, przyczyny zachowań agresywnych"

Pedz stad frajerze i nie wkurwiaj swoim lenistwem i niedowladem umyslowym !

chciales to masz - poczules juz czym jest agresja ? No , a wiesz dlaczego to
zrobilem ? bo agresja pozwala realizowac swoj punkt widzenia i w rezultacie
przynosi ulge - bo jest sposobem rozwiazywania problemow. Dopisz to w pracy
jako jeden z wnioskow.
.....aha sztuka negocjacji czasem jest do niczego nieprzydatna jak
przeciwnik idzie na rozwiazanie silowe - wtedy agresja jest jedyna bronia-
podkreslam jedyna , inaczej trzeba sie poddac. Zachowania agresywne nie sa z
gruntu zle, co sugerowalby sposob ujmowania tematu - agresja staje sie zlem
jesli jest nieuzasadniona lub w zlej wierze. Gdy wchodzac do domu zobaczysz
ze ktos gwalci twoja zone, to pierwszy uznam cie za nienormalnego gdy
zaczniesz z nim asertywnie negocjowac ( nie wiem co na to sztuka
negocjacji ) - musisz mu przylozyc w lep i tyle, mysle ze kobiety mnie tu
popra - czy nie ?
Z.

1. Data: 2000-06-26 22:27:17

Temat: Re: Odp: Praca o agresji !!!
Od: a...@k...net.pl ({leh}) szukaj wiadomości tego autora

On 26 Jun 00, at 12:02, s...@a...com.pl wrote:

> Pedz stad frajerze i nie wkurwiaj swoim lenistwem i niedowladem umyslowym
> !
>
> chciales to masz - poczules juz czym jest agresja ? No , a wiesz dlaczego

ROTFL ! :)

Pozdrawiam, Leh.
--
Listen as your day unfolds, challenge what the future holds, try to keep your
head up to the sky. (...) stand up and be counted, don't be shame to cry.{d'r}

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-27 04:32:50

Temat: Re: Praca o agresji !!!
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@a...com.pl wrote in message ...

> [...]
>zaczniesz z nim asertywnie negocjowac ( nie wiem co na to sztuka
>negocjacji ) - musisz mu przylozyc w lep i tyle, mysle ze kobiety mnie tu

Uwazam, ze przyklady jakie podajesz, nie sa agresja tylko - kontra-agresja,
tak jak kontra-atak nie jest atakiem.

jakub

1. Data: 2000-06-27 07:56:54

Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwazam, ze przyklady jakie podajesz, nie sa agresja tylko -
kontra-agresja,
> tak jak kontra-atak nie jest atakiem.

a agresja w mediach to nie agresja tylko film fabularny :) - zartuje - masz
racje. Chociaz jak Rosjanie dokopali Niemcom mogli kontratak zatrzymac na
lini Bugu , ale zeby pokonac hitlera musieli dojsc do Berlina - byla to
agresja na suwerenne Niemcy czy nie ? ze o ladowaniu w Normandii nie
wspomne - gdzie Niemcy sie bronili.
Ale rozumiem uwage - agresorem jest ten kto pierwszy napada. Racja.
Z.

1. Data: 2000-06-27 08:18:50

Od: n...@g...pl (NoFacjta) szukaj wiadomości tego autora

Jak by zarzylali kontratak na lini Bugu to juz byl by atak na suwerennš Polskę

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

Przebudzenie
Przebudzenie
normalne życie