fucking all

1. Data: 2000-06-26 07:42:30

Temat: fucking all
Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dobra wiadomosc dla kiepskich w lozku, w polsacie Szczygiel zrobil
kiedys wiwiad z prostytutka ktora publicznei "kochala sie" 620 razy ( w
sumie chyba 80 mezczyzn na zmiane ) - robila to kilka godzin z przerwa na
lunch i 2 krotkimi przerywnikami.

Troszke sie zmieszala gdy Szczygiel zapytal - dlaczego nie przezyla ani
jednego orgazmu ! :).

W kazdym razie przypomina mi to upadek cywilizacji - naszej cywilizacji.
Nie, nie jestem pesymista , ale cywilizacje upadaja nawet na oczach
optymistow.
Bochenski ( zakonnik - mysle ze dobrze pamietam nazwisko ) - twierdzil ze
cywilizacja zaczyna upadac gdy chlopcy nie chca stawac w obronie ojczyzny
isc do wojska ) , a dziewczynki nie chca rodzic dzieci - zdziwilaby sie
Gabriela Zapolska widzac ze dzis kobiety walcza o prawo do aborcji, przed
wojna obowiazywal stereotyp ze to okrutni faceci zmuszaja kobiety do
przerywania ciazy.
W kazdym razie wystarczy pobic rekord dawania dupy by stac sie slawnym
:))))). Wykreuje nas nie sam rekord ale pogon mediow za sensacja, ktora sie
dobrze sprzedaje.

.... aha ta dziwka zlozyla kwiaty na grobie Nieznanego Zolnierza, twierdzac
ze ona tez "WALczy" o wolnosc.....mysle ze wlasnie ten mily akcent powinien
podsumowywac KONIEC WIEKU !

Z.

1. Data: 2000-06-27 12:27:02

Temat: Odp: fucking all
Od: "-=SpookY=-" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
twierdzac
> ze ona tez "WALczy" o wolnosc.....mysle ze wlasnie ten mily akcent

dobrze gada. Nobla mu dać :))))))

1. Data: 2000-06-28 08:23:36

Temat: Re: fucking all
Od: "Duch" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gabriela Zapolska widzac ze dzis kobiety walcza o prawo do aborcji, przed
> wojna obowiazywal stereotyp ze to okrutni faceci zmuszaja kobiety do
> przerywania ciazy.

...super fragment. Rzeczywiscie, cos dziwnego dzieje sie dzisiaj z nami
(czy tylko w Polsce?, czy Europa, swiat?).
Nastepuje jakby "odwrocenie sytuacji".

To tak, jak ktos pisal - dawnej kobiety narzekaly na "facetow,
ktorzy od razu chca isc do lozka", dzisiaj walcza o prawa do
tego samego co mezczyzni.

Moj trop jest taki (jesli chodzi o sytuacje powyzej):
jesli sie narzeka i narzeka na takowych facetow, a
"odzewu nie ma", trafia coraz bardziej w pustke,
to cos trzeba z tym zrobic, dostosowac sie,
zaczac grac nowa role, zeby istniec jakos w spoleczenstwie (?)

Nie wrzucal bym tego wszystkiego pod haslem "koniec wieku".
Za tym wszystkim stoja jakies bardzo ciekawe mechanizmy.
Co wiecej zapozanie sie z nimi to ... temat tabu (to naturalne), bo
-nic dziwnego- bo "narusza widzenie swiata przez nas-obserwatorow".
Zawsze sie dziwie, ze prawie
nikt z socjologow/psychologow (moze sie myle?)
nie dokonuje proby analizy takich ciekawych zagadnien
jak np. bezstresowe wychowanie, zakaz dawania
klapsa dzieciom i jaka jest tego przyczyna (tego tredu).
O dziwo zadaje sie pytania "zgodne z tredem" tzn.
np. "dlaczego rodzice katuja dzieci", "dlaczego
dyskryminuje sie kobiety".

Ciesze sie bardzo, ze zadajesz takie pytania. Cos sie zmienia,
ze ktos juz o to zaczyna pytac!
Do tej pory "wszyscy" pytali o co innego:
przed wojna : "dlaczego Ci zli faceci tak bardzo krzywdza facetow,
namawiajac do aborcji"
teraz: "dlaczego kobiety sa tak bardzo krzywdzone, ze nie maja prawa
do aborcji"
...nasz swiat jest jednak bardzo naiwny, moze dziecinny (?).

Inny przyklad to ... ide sobie w jakims domu handlowym, patrze z daleka,
stoisko..., jakies militaria, palki, moro, flagi, drut kolczasty ;).
Podchodze blizej, widze hasla "zabij", "zniszcz".
Od razu sie zaciekawilem, mysle: "wreszcia jakas
legalna organizacja paramilitarna".
Podchodze, a tu ... "anty nazi front". Przeciwko przemocy!

Pozdrawiam! Duch

1. Data: 2000-06-28 11:32:16

Temat: Re: fucking all (drobna korekta)
Od: "Duch" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomylilem sie! Oczywiscie mialo byc:

"dlaczego Ci zli faceci tak bardzo krzywdza KOBIETY,
namawiajac do aborcji"

Uzależnienie od Internetu.
ASM
bez tresci