Uzależnienie od Internetu.

1. Data: 2000-06-26 07:10:12

Temat: Uzależnienie od Internetu.
Od: "Irek K." <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Umiłowani bracia i siostry w Psychologii i Socjologii.
Nie jestem żadnym kaznodzieja, a jest to tylko ulubiony zwrot mego kolegi z
roku. Piszę właśnie pracę magisterską na temat - "Uzależnienie od Internetu,
mit czy żeczywistość?" i potrzebuję WASZEJ pomocy przy tym przedsięwzięciu.
Zebrałem trochę materiałów ale brak mi danych statystycznych do zebrania
których opracowałem ankietę. Jako że nie jestem za bardzo w "komputerach"
oblatany, nie wiem jak umieścić tą ankietę w Internecie i zachęcić WAS do
współpracy. UWAGA!!! Nie umiem robiś stron WWW. Podpowiedzcie coś i ... do
miłego ...

Irek Kieliszak

1. Data: 2000-06-26 15:20:38

Temat: Re: Uzależnienie od Internetu.
Od: a...@k...net.pl ({leh}) szukaj wiadomości tego autora

On 26 Jun 00, at 7:10, Irek K. wrote:

> [...]
> z roku. Piszę właśnie pracę magisterską na temat - "Uzależnienie od
> Internetu, mit czy żeczywistość?" i potrzebuję WASZEJ pomocy przy tym

Po pierwsze popraw temat :)))

> [...]
> Internecie i zachęcić WAS do współpracy. UWAGA!!! Nie umiem robiś stron
> WWW. Podpowiedzcie coś i ... do miłego ...

Jezeli jest to prosta ankieta, to moze sie nadac serwis sonda.pl, ale
WWW tez trzebaby zrobic.

Pozdrawiam. Leh .

--
DARMOWA prenumerata Gazety Internetowej. Dla prenumeratorow prezent !
http://www.gazeta.sky.pl/ lub napisz mailto:p...@g...sky.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-27 05:27:33

Temat: Odp: Uzależnienie od Internetu.
Od: "Irek K." <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik {leh} <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...kki.krakow.pl...
> On 26 Jun 00, at 7:10, Irek K. wrote:

- "Uzależnienie od Internetu, mit czy żeczywistość?" i potrzebuję WASZEJ
pomocy przy tym przedsięwzięciu.

> Po pierwsze popraw temat :)))

Co jest nie tak w tym temacie ? Chdzi o zjawisko społeczne a nie o sposoby
terapii.

> Jezeli jest to prosta ankieta, to moze sie nadac serwis sonda.pl, ale
> WWW tez trzebaby zrobic.
>

> Pozdrawiam. Leh .

Dzięki za podpowiedzi.

Irek K.

1. Data: 2000-06-27 09:23:43

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Irek K." możemy przeczytać:

>Dzięki za podpowiedzi.

*R*zeczywistość. Nie dziękuj.

--
_______________________ _______________
/ Piotr (SiNuS) Front \ / One World... \

1. Data: 2000-06-27 13:40:02

Temat: Re: Odp: Uzależnienie od Internetu.
Od: a...@k...net.pl ({leh}) szukaj wiadomości tego autora

On 27 Jun 00, at 5:27, Irek K. wrote:

> 7:10, Irek K. wrote: > - "Uzależnienie od Internetu, mit czy
> żeczywistość?" i potrzebuję WASZEJ pomocy przy tym przedsięwzięciu. > > Po
> pierwsze popraw temat :))) >
> Co jest nie tak w tym temacie ? Chdzi o zjawisko społeczne a nie o
> sposoby terapii.

Zalecam kupno slownika :))

> Dzięki za podpowiedzi.

Nie ma za co. Ew. mozesz zrobic duza ankiete na WWW i wrzucic tu
i ew,. na jakies inne grupy (tylko bez przesady) link z uprzejma prosba
o wypelnienie.

Pozdrawiam. Leh .

1. Data: 2000-06-28 05:30:31

Temat: Odp: Odp: Uzależnienie od Internetu.
Od: "Irek K." <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik {leh} <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...kki.krakow.pl...

Po

> Zalecam kupno slownika :))

PRZEPRASZAM ZA ORTOGRAFIĘ, ALE TO NIE JEST NAJWAŻNIEJSZE !!!

1. Data: 2000-06-29 13:26:14

Od: d...@n...spam (Sławomir Molenda) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jun 2000 05:30:31 GMT Irek K.
napisał(a) na grupę pl.sci.psychologia:

>PRZEPRASZAM ZA ORTOGRAFIĘ, ALE TO NIE JEST NAJWAŻNIEJSZE !!!

Jak to nie najważniejsza? Po kilku postach nie widzisz błędu w tytule
własnej pracy i jeszcze mówisz, że to nic takiego? Na razie wyglądasz na
kogoś, kto nawet matury nie ma.

ASM
bez tresci
podaj rozwiazanie... jesli potrafisz