Prośba

1. Data: 2000-06-24 22:13:14

Temat: Prośba
Od: "marco" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie ! Nie czytam zbyt długo tej grupy - mam jednak nadzieję ,
że mój pierwszy post nie okaże się niewypałem .!? Krótko mówiąc - jest
trochę ludzi , którzy chcieliby pomóc innym w różnych sytuacjach nazwijmy to
życiowych ... W zasadzie już od pewnego czasu to robimy . Obecnie jednak
sytuacja wymaga bardziej fachowego podejścia . Pewne problemy natury
egzystencjonalnej , poszukiwania nowych dróg życiowych , itp.. z jakimi
zmagają się niektórzy z użytkowników sieci , skłaniają nas do założenia
stowarzyszenia pomagającego tym ludziom. Jesteśmy w fazie przygotowań do
rejestracji - (szczegóły priva) , poszukujemy wciąż fachowców , którzy
chcieliby poświęcić odrobinę wolnego czasu poświęcić innym . Być może
znajdzie się na Tej Grupie kilka chętnych osób ??

--
marco

1. Data: 2000-06-25 15:59:24

Temat: Re: Prośba
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

marco wrote in message <_na55.49829$DC.1119475@news.tpnet.pl>...

> [...]
>chcieliby poświęcić odrobinę wolnego czasu poświęcić innym . Być może
>znajdzie się na Tej Grupie kilka chętnych osób ??

Wydaje mi sie, ze wszyscy na tej grupie to robimy w wiekszym lub mniejszym
stopniu. Po co wiec utworzyc jeszcze jedna grupe. Wiekszosc ludzie nie ma
zbyt wiele czasu by nalezec do wielu grup.

jakub

1. Data: 2000-06-25 19:22:17

Od: "marco" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

--
marco
Użytkownik "jacob" <j...@f...net> napisał w wiadomości

> [...]
| stopniu. Po co wiec utworzyc jeszcze jedna grupe. Wiekszosc ludzie nie ma
| zbyt wiele czasu by nalezec do wielu grup.

OK??

1. Data: 2000-06-25 22:57:23

Od: Jacek Grodzki <jacgro@[148.81.17.60]> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie OK. Przeczytaj opis grupy na http://www.usenet.pl/
--
Pozdrawiam, Jacek Grodzki _/_/_/ _/_/ _/_/
mailto:j...@v...ci.uw.edu.pl _/ _/ _/ _/

testy na psych.
zasada
Burza mozgow