Zwierzaczek już śpi...

1. Data: 2000-06-24 00:26:57

Temat: Zwierzaczek już śpi...
Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za napisanie tego posta. Przeczytajcie i zapomnijcie.
W pewien sposób Was wykorzystuję, bo od 5 czerwca, kiedy już było
wszystko jasne, nie płakałem ani razu. Moja żona płacze codziennie.
Ja płaczę dopiero teraz, gdy to piszę. Dlatego piszę. Wysyłam na tę
grupę, bo tutaj najbardziej dawałem upust swojej radości. Być może
niektórzy pamietają, że wewnątrz mojej baby coś się ruszało - też
baba. Miały obie zababić mi cały dom. Czekałem na to. Wybierałem
imię. Czułem Jej ruchy. Gdy baba leżała na wznak poruszanie się
można było wręcz dostrzec gołym okiem. Najbardziej pamiętam jak
Zwierzaczek miał czkawkę. Nigdy wcześniej nie przeżyłem czegoś
takiego. Długo też bedę pamietał Jej widok 7 czerwca, dzień po
urodzeniu. Wyglądała jakby nic się nie stało. Jakby po prostu
spała. Nigdy nie widziałem niczego bardziej niewinnego. Nie ma
nic bardziej przejmującego niż takie malenstwo, jakby spiące...
Żona pyta mnie czy ból z czasem stanie się mniejszy. Co mogę Jej
powiedzieć...? Dokładnie dwadzieścia lat temu, 15 czerwca odszedł
mój Ojciec... Boli ciągle tak samo. Tylko maska błazna znieczula na
chwilę... Ludzie nigdy nie odchodzą tak do końca i nigdy nie pozwalają
o sobie zapomnieć... Za chwilę znów będę błaznował i wszystko obracał
w żart. Nie dajcie się nigdy zwieść żadnemu klaunowi. To tylko maska,
która pozwala złapać jeszcze jeden oddech i jeszcze jeden, i jeszcze
jeden... Dotykam mojej kobiety. Czuję, że Ona też jeszcze oddycha.
Czuję Jej serce - bije. Czuję Jej łzy - słone. Czuję Jej rozpacz
i widzę smutek w Jej oczach. Widzę i czuję Jej ból - nie umiem
go złagodzić... I wiem, że będzie Ją już tak boleć zawsze...
Przeczytajcie to i zapomnijcie... Zwierzaczek już śpi...

1. Data: 2000-06-24 00:45:42

Temat: Re: Zwierzaczek już śpi...
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod wrote in message <3...@i...net.pl>...
(...)
>I wiem, że będzie Ją już tak boleć zawsze...
>Przeczytajcie to i zapomnijcie... Zwierzaczek już śpi...

Serdecznie wspolczuje!
Znam ten bol.
Czas jednak robi swoje i bol lagodzi, choc go nie eliminuje.

jakub

1. Data: 2000-06-24 00:55:26

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod wrote:
[..]
> go złagodzić... I wiem, że będzie Ją już tak boleć zawsze...

Niepotrzebnie się dodatkowo dręczysz.
Nie będzie jej to tak boleć zawsze. Czas ukoi żal i ból, kolejne
dzieci dadzą radość.

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-06-24 07:10:40

Od: m...@s...com.pl (Emilia) szukaj wiadomości tego autora

uhgjhkhhuuhhhhuiiiiiiiiiiyyyuokoiooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
[...]

Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-24 14:44:25

Temat: Odp: Zwierzaczek już śpi...
Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

:0 :(((

1. Data: 2000-06-24 14:46:50

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, DrYazzgod na pl.sci.psychologia napisał(a):

>w żart. Nie dajcie się nigdy zwieść żadnemu klaunowi. To tylko maska,
>która pozwala złapać jeszcze jeden oddech i jeszcze jeden, i jeszcze

Tak, ale nie mozna przesadzac.. bo pozniej czasem ciezko pokazac swoje
prawdziwe ja albo inaczej - innym trudniej to odkryc.
Poza tym... 3majcie sie.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D

What does not destroy me, makes me strong. - F. Nietzsche

1. Data: 2000-06-24 22:40:27

Od: "Marek" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Widzę i czuję Jej ból - nie umiem
> go złagodzić... I wiem, że będzie Ją już tak boleć zawsze...
> Przeczytajcie to i zapomnijcie... Zwierzaczek już śpi...

Bardzo Wam współczuję, choć sam nie jestem wstanie sobie wyobrazić jaki to
ból - bo nidgy czegoś takiego nie przeżyłem.
Jest Wam ciężko i będzie nadal ale właśnie teraz z żoną potrzebujecie siebie
wzajemnie najbardziej Wasze uczucie, miłość i wsparcie pomorze Wam
przetrwać. A gdy szczęście zapuka do Waszych drzwi i da Wam nowego zwierzaka
to obdarzcie go podwójnie swoją miłością....także tą którą obdażyliście
zwierzaka który zasnoł.

To trudne chwile - ale przetrwacie!
Życzę Wam szczęścia...

Pozdrawiam Marek.

1. Data: 2000-06-26 07:27:58

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod wrote in message <3...@i...net.pl>...
>Przepraszam za napisanie tego posta.
/.../
> Zwierzaczek już śpi...

:-((( :'-(((

Moj syn tez zmarl po urodzeniu

Marlena Lipinska

1. Data: 2000-06-27 10:22:01

Od: BM <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod ...

Ciezko mi cos powiedziec ale jednoczesnie cos mnie ku temu pcha. Nie
powiem, ze rozumiem bo tak do konca nie jest. Nie bylem bowiem w takiej
sytuacji. Az lzy mi sie zakrecily gdy przeczytalem ta wiadomosc. Chyba
dlatego, ze zdecydowales sie tym podzielic z innymi ludzmi, z mnostwem
ludzi, ktorych nie znasz i nigdy sie niczego o nich nie dowiesz.
Konkretnie o Twojej sytuacji beda pamietac tylko bliskie Ci osoby, inni
zapomna ale mozesz byc pewien, ze pozostanie im swiadomosc, ze taki jest
ten swiat i ze rowniez ich moze spotkac cos tak strasznego.

Bart

1. Data: 2000-06-27 14:03:46

Od: "IWR" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> ten swiat i ze rowniez ich moze spotkac cos tak strasznego.

a ja nie moge zapomniec o tym poscie odkad go przeczytalam...
poplakalam sie na mysl o tej malutkiej dziewczynce..
caly czas mowie - to nie jest sprawiedliwe i
caly czas slysze odpowiedz: nie sprawiedliwosci na tym swiecie :((
Iwona

Lot na kukułczym gniazdem
Propozycja: pl.soc.seks.advocacy v 1.0
hurrrrrrrrraaaaaa!
od zawsze dorosli?
odwrocmy kota ogonem...ktorzy faceci sa....