jak uniknąć wojska?

1. Data: 2000-06-27 00:01:04

Temat: jak uniknąć wojska?
Od: "skeeter" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

znacie kochani jakieś skuteczne sposoby? kończę właśnie studia dzienne na
uniwerku. może coś z problemami psychicznymi? jakiś zespół dezadaptacyjny,
nerwica lękowa? byłbym wdzięczny za konkretne rady jak i opis całej
procedury związanej z powołaniem.
pozdrawiam
Andrzej

1. Data: 2000-06-27 06:10:41

Temat: Odp: jak uniknąć wojska?
Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> znacie kochani jakieś skuteczne sposoby?

Moj daleki sasiad udawal swira.
Podobno na pytanie gdzie pracuje odpowiedzial :
- w teatrze
a jak zapytali co pan tam robi , odrzekl
- siedze i patrze

( do wojska nie poszedl, ale nie wiem co ostatecznie ich przekonalo ze maja
doczynienia ze swirem )

1. Data: 2000-06-27 06:28:55

Temat: Re: jak uniknąć wojska?
Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"skeeter" <a...@y...com> wrote in message
> [...]
dezadaptacyjny,
> nerwica lękowa? byłbym wdzięczny za konkretne rady jak i opis
Trzeba sobie cos wytatulowac na jednym policzku,
na drugim cos innego i na czole cos jeszcze innego.
Nic nie trzeba mowic ani symulowac.
Co trzeba wytatuowac, domysl sie sam.
Musza to byc symbole bardzo silnie oddzialujace
na psychike wojskowych.

Bardzo proste, ale z gory wiem, ze tak nie zrobisz!

--
A.

1. Data: 2000-06-27 08:16:50

Od: n...@g...pl (NoFacjta) szukaj wiadomości tego autora

To lepjej juz cos sobie ucišć!

Sam się domyśl co i też wiem z góry, że tego nie zrobisz :-))

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-27 08:27:43

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"NoFacjta" <n...@g...pl> wrote in message
> To lepjej juz cos sobie ucišć!
>
> Sam się domyśl co i też wiem z góry, że tego nie zrobisz :-))
Tak, spotkalem sie z takimi reakcjami, jeszcze za wczesnego
Jaruzela.
Ciesza mnie bardzo takie reakcje,
bo dowodza potegi tresci symbolicznych.

--
A.

1. Data: 2000-06-27 12:55:43

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

skeeter wrote:
> [...]
> uniwerku. może coś z problemami psychicznymi? jakiś zespół dezadaptacyjny,
> nerwica lękowa? byłbym wdzięczny za konkretne rady jak i opis całej

Po prostu wymelduj się z chaty, a rodzice niech powiedza, że wyjechales
za granice. I po ptokach.

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-06-29 12:37:59

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Astec SA" możemy przeczytać:

>Po prostu wymelduj się z chaty, a rodzice niech powiedza, że wyjechales
>za granice. I po ptokach.

I gdzie się ma zameldować? "Pod mostem karton nr. 5"?

--
_______________________ _______________
/ Piotr (SiNuS) Front \ / One World... \

1. Data: 2000-06-29 17:06:31

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

SiNuS wrote:
> I gdzie się ma zameldować? "Pod mostem karton nr. 5"?

Nigdzie nie musi się meldować.
Od przyszłego roku będą nowe dowody, które nawet nie
będą zawierały tej komunistycznej bzdury meldunkowej.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2000-06-30 17:10:05

Od: "Grzegorz Dziewulski" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

skeeter napisał(a) w wiadomości: <49S55.57031$DC.1300949@news.tpnet.pl>...
> [...]
>uniwerku. może coś z problemami psychicznymi? jakiś zespół dezadaptacyjny,
>nerwica lękowa? byłbym wdzięczny za konkretne rady jak i opis całej

Popytaj o to (tzn. nie o nerwicę lękową) na grupie pl.misc.militaria -
poczytaj archiwum, bo problem powołań do SPR-ów powraca co jakiś czas.
Poszukaj stron objectorów - Pacyfistycznej Komendy Uzupełnień - itp.

pzdr
Greg

1. Data: 2000-06-30 17:18:51

Od: "Grzegorz Dziewulski" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Nabaglo napisał(a) w wiadomości: ...
>!
>"NoFacjta" <n...@g...pl> wrote in message
>Tak, spotkalem sie z takimi reakcjami, jeszcze za wczesnego
> [...]

B. ciekawe, ale - ucinali sobie coś, czy tatuowali? Co ucinali a co
tatuowali (i cóz to były za symbole) - jakie tresci za tym stały?
pzdr
Greg

DLACZEGO ???
tt