DO

1. Data: 2003-10-16 13:43:33

Temat: DO
Od: "J.M." <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co powiecie na temat artykulu we "Wprost", ze dieta Kwasniewskiego
doprowadza do zawalow i na intensywna terapie.

Pozdrawiam Jurek

2. Data: 2003-10-16 14:27:38

Temat: Re: DO
Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J.M." <j...@t...pl> wrote in

> Co powiecie na temat artykulu we "Wprost", ze dieta Kwasniewskiego
> doprowadza do zawalow i na intensywna terapie.

Chujowa sprawa, bo ja bardzo lubie Krystyne"OPTY".
:)

3. Data: 2003-10-16 15:56:38

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> "J.M." <j...@t...pl> wrote in

> Chujowa sprawa, bo ja bardzo lubie Krystyne"OPTY".
> :)

1. KOMINKU, nie szokuj! Weź się zachowuj... 8]
2. Masz widzę - "sercowe rozterki"... ;)
Jeśli odczuwasz, że coś się z nim dzieje, to możliwe, że po prostu za dużo
zjadasz białka... Zacznij je liczyć... : )

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Umiesz liczyć? Licz na siebie.

4. Data: 2003-10-16 16:03:43

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> wrote in

> 2. Masz widzę - "sercowe rozterki"... ;)

A po czym to widzisz ?

> Jeśli odczuwasz, że coś się z nim dzieje, to możliwe, że po prostu za
> dużo zjadasz białka... Zacznij je liczyć... : )

A jak juz policze to co dalej ?:)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl

Cyc nie kutas - stac nie musi. [autor nieznany]

5. Data: 2003-10-16 18:30:35

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> wrote in

> A po czym to widzisz ?

Po Twojej wcześniejszej reakcji hm... powiedzmy niezadowolenia z donosów o
zaburzeniach serca w owym artykule.

> A jak juz policze to co dalej ?:)

To jego nadmiar sobie daruj. :)

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Jednemu Allah daje pożywienie, drugiemu apetyt. Mahomet

6. Data: 2003-10-16 18:43:51

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po Twojej wcześniejszej reakcji hm... powiedzmy niezadowolenia z
> donosów o zaburzeniach serca w owym artykule.

Rozterka to doznawanie sprzecznych uczuc.
I gdzie tu sprzecznosc?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

To jest miejsce na TWOJA reklame.

7. Data: 2003-10-16 19:56:54

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> wrote in

> Rozterka to doznawanie sprzecznych uczuc...

lub niepokoju, na przykład z powodu zagrożenia zaburzeniami pracy serca.
Zdarzają się przy zjadaniu nadmiarów białka.

> I gdzie tu sprzecznosc?

Fakt, dość zagadkowo się wyraziłeś... może napiszesz coś więcej?

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Zawsze lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć. Musta

Wpływ diety na BMI - ankieta
Nowy grubas
Dlaczego nie ma dalszych badań nad DO... dłuuuugie!
Co jest zlego w bialku z jajka
Podejście do zmiany żywienia cz. 1.