DO JADRYSA

171. Data: 2009-01-18 19:38:50

Temat: Re: DO JADRYSA
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Mogłaś opanierować i obsmażyć.

Ale ja chcę udko, a nie tam jakąś skórę i kości :)

> Kiedyś nie lubiłem mięsa z rosołu, pewnie nadal nie lubię,
> ale nikt jakoś nie chce mnie częstować rosołem z krówki
> ani świnki,

Ze świnki to się raczej rosołu nie robi. A z krówki sam se zrób. I z
mięcha wołowinę w sosie chrzanowym, na rosołku. Mmm.... :)

--
Pozdrawiam - Aicha

172. Data: 2009-01-18 19:42:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości:

> Weź no, nie oszukuj.

OIDP, to było ponad 3 lata temu :>

I nie tylko z michałem. :)

michał

173. Data: 2009-01-18 19:45:19

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał w wiadomości:

> Chce być na Twoim weselu! ;D
> A propos. Moja żona wcale się do mnie ostatnio nie odzywa. Muszę z niej
> wyciągać zdawkowe partykuły. :D

Co ja gadam?...
Nie, nie próbuję oddać żony! :D

michał

174. Data: 2009-01-18 19:50:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Wisłocka pisała, że uczucie nadaje walory zapachowe
> spermy. Ale sobie przypomniałem!

O właśnie, jeszcze Wisłocką muszę na Allegro kupić. Przypomnę sobie
to, co całą klasą czytaliśmy między fizyką a historią w 7 klasie :)

--
Pozdrawiam - Aicha

175. Data: 2009-01-18 19:52:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Jan 2009 20:59:03 +0100, Flyer napisał(a):

> Z całym szacunkiem dla Wisłockiej, była ona kilkadziesiąt lat do tyłu w
> temacie otwartego mówienia o seksie.

Głupia i paskudna, ordynarna baba. Nie mam szacunku dla niej.

> Przedwojenne wydanie van der
> Veldego praktycznie się nie zestarzało. :)

No tak, kto by pomyślał, że już przed wojną ludzie sporo wiedzieli o
seksie, ba, nawqet go praktykowali ;-PPP

176. Data: 2009-01-18 19:53:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Wróć jeszcze na chwilę z kuchni! :)

A co chcesz? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

177. Data: 2009-01-18 19:53:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Jan 2009 20:50:37 +0100, Aicha napisał(a):

> O właśnie, jeszcze Wisłocką muszę na Allegro kupić.

Tę starą, ordynarną... ???
Co ona wie o seksie...

178. Data: 2009-01-18 20:05:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Tę starą, ordynarną... ???

Kiedyś też będziesz stara :)

> Co ona wie o seksie...

:D

--
Pozdrawiam - Aicha

179. Data: 2009-01-18 20:07:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> kto by pomyślał, że już przed wojną ludzie sporo wiedzieli o
> seksie, ba, nawqet go praktykowali ;-PPP

Taaa... szczególnie na służących :>

--
Pozdrawiam - Aicha

180. Data: 2009-01-18 20:08:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Też masz uczulenie na koty?

Mhm. Dzięki temu szybko i bezproblemowo dostałam rozwód :>>>

--
Pozdrawiam - Aicha

SASIEDZI...
O BLUZGACZACH...
AKTUALNE WSPOMINKI
szukam dobrego psychoterapeuty w Krakowie
HA!!!