DO JADRYSA

181. Data: 2009-01-18 20:10:44

Temat: Re: DO JADRYSA
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał w wiadomości:

> Ale skoro już dojechaliśmy do seksu i czynności czasochłonnych, jak np.
> wywoływanie orgazmu piersiowego, to tak się zastanawiam jak podtrzymać
> tę rzemieślniczą "magię". Wiesz jak to jest - na początku jeszcze ma się
> energię i chęci, z czasem to zanika. Już nie chce się człowiekowi
> dziesiąt minut pracować nad wybranką. Oszczywiście istnieje prosty
> sposób - zmienić obiekt starań, ale nie o to chodzi w tej zabawie.

Nie będę tutaj dobrym doradcą, bo "czaru świeżego ciała" nie udało mi się
dotąd strącić z pozycji number one mojego libido.

> I tak się zastanawiam, jak układać relacje, żebywszyscy byli zadowoleni.

> Na pewno werbalnie, bez niepotrzebnej magii, której jedna strona albo
> druga niekoniecznie musi dostrzec albo wręcz dostrzega, ale nie jest ona
> dla niej [strony] zbyt jasna.

> I stanąłem w kropce.

"Najpierw postaraj się zrozumieć, a potem być zrozumianym" i "Myśl w
kategoriach wygrana - wygrana". To piąty i czwarty nawyk skutecznego
działania wg Coveya. Moim zdaniem nic bardziej od takiej postawy nie
prowadzi do porozumienia i synergii.

michał

182. Data: 2009-01-18 20:16:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> A co chcesz? :)

No jak to się przekłada na ten no... smak z tej no... tzw. wydzieliny? :)

michał

183. Data: 2009-01-18 20:20:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> [...]
> Na pewno werbalnie, bez niepotrzebnej magii, której jedna strona albo
> druga niekoniecznie musi dostrzec albo wręcz dostrzega, ale nie jest ona

No właśnie! Bo IMO bez "magii" starcza ochoty zaledwie na "chwilę",
niestety.

Ewa

184. Data: 2009-01-18 20:22:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> E, nie... To tylko załapałaś liptona. ;)

Czy to jakaś choroba? ;)

Nie, nie pijam liptona.

Ewa

185. Data: 2009-01-18 20:26:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Wisłocka pisała, że uczucie nadaje walory zapachowe spermy. Ale sobie
> przypomniałem!

Ciekawe, jakie uczucie ma zapach surowych ziemniaków...? ;-P

Ewa

186. Data: 2009-01-18 20:29:43

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Czy to jakaś choroba? ;)

> Nie, nie pijam liptona.

Nie. Zażartowałem odwołując się do cytowanego tu artykułu o badaniach nad
językiem młodzieżowym. Załapać liptona znaczy mniej więcej tyle, co wrócić
z imprezy... z niczym. Przebieg impry niezgodny z oczekiwaniami (w domyśle
erotycznymi). :)

michał

187. Data: 2009-01-18 20:30:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Takie stwierdzenie stawia w istocie barierę.

Podobnie jak oklepany slogan, że "do tanga trzeba dwojga". Niedawno
chyba mi tłumaczyłeś, że nie da się na siłę nikogo uszczęśliwiać. ;>

> Nie znam tego opowiadania jeszcze. Ale to nie chodzi o kochanie siłą
> woli. Chodzi o taki rodzaj uczucia zawierającego ładunek autentycznego
> szacunku, docenienia drugiej osoby (zawsze jest za co), chęci
> zrozumienia, służenia, opiekuńczości, wspierania i co najważniejsze -
> lojalności (lojalność w tym wypadku rozumiem jako: ralacje między nami
> najważniejsze, a potem dopiero ja). ;)

O ile dobrze pamiętam, to o tę właśnie miłość chodziło w tamtym
opowiadaniu. :)

Ewa

188. Data: 2009-01-18 20:37:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Nie. Zażartowałem odwołując się do cytowanego tu artykułu o badaniach nad
> językiem młodzieżowym.

Ano widzisz, nie rozkminiłam żartu ;)

Ewa

189. Data: 2009-01-18 20:46:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> Akurat magia w tym nic nie pomoże. To nie chodzi o sam seks, ale o

Zaraz, zaraz, a kto mówił, żE chodzi o sam seks? To z dużym Twoim
udziałem wątek zszedł na sam seks. ;)

> czynności dodatkowe, urozmaicające, które trwają i trwają i nudzą. Np.
> oral. :)

I do tego właśnie trzeba magii. :)

Ewa

190. Data: 2009-01-18 20:51:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> ?
> czymś nafaszerowany?

Są ludzie szczęśliwi wyłącznie w odmiennych stanach świadomości, bez
znaczenia po czym.

Ewa

SASIEDZI...
O BLUZGACZACH...
AKTUALNE WSPOMINKI
szukam dobrego psychoterapeuty w Krakowie
HA!!!