DO MODERATORA

1. Data: 2002-04-03 10:39:10

Temat: DO MODERATORA
Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie, ze ta grupa porusza wazne sprawy, a czesto pojawiaja sie tu
ludzie, ktorzy pilnie szukaja odpowiedzi lub nawet pomocy.
Czy jest koniecznym, aby wskutek moderowania teksty mialy wielogodzinny a
nawet kilkudniowy "poslizg" ? Prosze P:T: Moderatora, aby sie zastanowil,
czy nie zaniechac moderacji dla dobra wielu osob.

Dany

2. Data: 2002-04-04 06:45:06

Temat: Re: DO MODERATORA
Od: Krzysztof Krzyżaniak <e...@p...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 3 Apr 2002 12:39:10 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@b...de> i powiedziała:

> [...]
> nawet kilkudniowy "poslizg" ? Prosze P:T: Moderatora, aby sie zastanowil,
> czy nie zaniechac moderacji dla dobra wielu osob.

Ta decyzja nie zależy od moderatorów. Zgłoś projekt odmoderowania grupy na
pl.news.nowe-grupy. Zapoznaj się jednak najpierw z informacjami zawartymi na
stronie http://www.usenet.pl/

eloy
--
--Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------el
oy-@-transilvania-eu-org--

3. Data: 2002-04-04 08:33:10

Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dany" <a...@b...de> napisał w wiadomości
> [...]
> nawet kilkudniowy "poslizg" ? Prosze P:T: Moderatora, aby sie zastanowil,
> czy nie zaniechac moderacji dla dobra wielu osob.

Oczywiście, ten co jest sfiją rolę pojmuje jakoś opatrznie...
-a jeżeli już być musi to niech będzie bardziej sprawny i niech nie wciela
się w rolę cenzora

4. Data: 2002-04-04 10:31:08

Od: "Caltha" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet kilkudniowy "poslizg" ? Prosze P:T: Moderatora, aby sie zastanowil,
> czy nie zaniechac moderacji dla dobra wielu osob.

...więc dlatego tak tu pusto, jakie to smutne.

--
Caltha
http://www.calthaa.republika.pl

5. Data: 2002-04-04 10:54:59

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 4 Apr 2002 10:33:10 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <m...@s...pl> i powiedziała:

> Oczywiście, ten co jest sfiją rolę pojmuje jakoś opatrznie...

To znaczy? Oboje z Leszkiem przepuszczamy te postingi, które
mieszczą się w tematyce grupy pl.soc.uzaleznienia. Jeżeli uważasz,
że jakiś Twój posting, zgodny z tematyką grupy, nie został
przepuszczony, poproszę o jego message-id (lub kopię).

> -a jeżeli już być musi to niech będzie bardziej sprawny i niech nie wciela
> się w rolę cenzora

Nie bardzo rozumiem to zdanie. Co to znaczy 'bardziej sprawny'
i 'nie wciela się w rolę cenzora'? Jeżeli uważam, że posting nie
mieści się w tematyce grupy, nie jest przepuszczany. To jest według
mnie moderowanie i dalibóg nie widzę związków z cenzurą. Co do
sprawności -- co najmniej raz dziennie staram się moderować to, co
przyszło, Leslie takoż.

Pozdrawiam

Zuzanka, 1/2 moderatorów

--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ... <z...@t...eu.org>
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/

6. Data: 2002-04-04 11:25:57

Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Krzyzaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnaaoc83.kfo.zuzanka@fargo.cgs.pl...
(ciach)
> To znaczy? Oboje z Leszkiem przepuszczamy te postingi, które
> mieszczą się w tematyce grupy pl.soc.uzaleznienia.
(ciach)
.Zuzanka, 1/2 moderatorów

Czy możecie (z Leszkiem) ujawnić swoje kompetencje (wynikające z
przygotowania do zajmowania się zagadnieniami dot. uzaleznień + praktyki)?
Konkretnie: na czym się znacie skoro zajmujecie się selekcją cudzych postów
i cudzych spraw?
m.

7. Data: 2002-04-04 11:28:21

Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Caltha" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ...więc dlatego tak tu pusto, jakie to smutne.
> Caltha
> http://www.calthaa.republika.pl

Tak wyłącznie przez opieszałość moderatorów lub ich subiektywnie negatywny
stosunek do cenzurowanego postu.
m.

8. Data: 2002-04-04 12:21:25

Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Malgorzata Krzyzaniak" <z...@t...eu.org> pisze:

> [...]
> że jakiś Twój posting, zgodny z tematyką grupy, nie został
> przepuszczony, poproszę o jego message-id (lub kopię).

Pozwole sobie jeszcze raz sie wlaczyc, aby moja uwaga
nie rozwinela sie w dyskusje w falszywym kierunku:
Nie czynie rzadnego zarzutu moderatorom, bron Boze
i rozumiem, ze poswiecaja wolny czas i nie ledza tez wszystkiego
na biezaco przez 24 godziny na dobe!

Z drugiej jednak strony temat grupy jest taki, ze moge przyjac
( i wiem, o czym pisze, gdyz sam to przezylem, ze szukalem gwaltownie
porady ) ze szukaja tu informacji czy rozmowy czesto ludzie w pilnej
potrzebie, byc moze nawet w kryzysowych momentach
i warto, aby mogla nastapic rowniez i szybka wymiana zdan
lub potrzebnych informacji.

I tylko tyle pod rozwage

Pozdrawiam

Dany

9. Data: 2002-04-04 12:28:45

Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Krzyżaniak" <e...@p...eu.org> pisze:

> [...]
> pl.news.nowe-grupy. Zapoznaj się jednak najpierw z informacjami zawartymi

Dziekuje za wskazowke:

10. Data: 2002-04-04 12:33:56

Od: Krzysztof Krzyżaniak <e...@p...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 4 Apr 2002 13:25:57 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@s...pl> i powiedziała:

> [...]
>
> Czy możecie (z Leszkiem) ujawnić swoje kompetencje (wynikające z
> przygotowania do zajmowania się zagadnieniami dot. uzaleznień + praktyki)?

A co to ma do rzeczy? Moderator musi tylko ocenić, czy post mieści się w
opisie grupy czy nie.

> Konkretnie: na czym się znacie skoro zajmujecie się selekcją cudzych postów
> i cudzych spraw?

Znają się na Usenecie. Wystarczy.

eloy
--