DO RODZICÓW!

1. Data: 2019-01-17 10:24:20

Temat: DO RODZICÓW!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na lewacką indoktrynację Waszych dzieci:

Mecenas Jerzy Kwaśniewski, prezes Instytutu na Rzecz Kultury Prawnej Ordo
Iuris:

,,Podnosząc hasło "walki z nienawiścią", Rafał Trzaskowski mógł zainicjować
debatę o tym, jak kształtować postawy pełne miłości dla drugiego człowieka.
Mógł zbudować koalicję na rzecz wychowania do szacunku. Mógł zrobić to
wszystko, stosując się do konstytucyjnej zasady subsydiarności działań
władzy publicznej wobec rodziny. Wybrał indoktrynację opartą o materiały
lewicowych radykałów, bez liczenia się z wolą i wrażliwością rodziców.
Takie działania prowadzą do dalszej polaryzacji i konfliktu. Tak nie buduje
się atmosfery szacunku i dialogu. Gazeta Wyborcza (w portalu wyborcza.pl
oraz OKO.Press) gwałtownie atakuje przygotowywane przez Ordo Iuris
"Oświadczenie rodzicielskie", za którego pomocą rodzice będą mogli odmówić
udziału ich dzieci w szkoleniach zarządzonych przez Rafała Trzaskowskiego w
warszawskich szkołach. Tymczasem działania Ordo Iuris to wyraz rzeczywistej
dbałości o kulturę i wyważenie debaty publicznej oraz realizacja
konstytucyjnej zasady powierzenia rodzicom pierwszeństwa w decydowaniu o
wychowaniu ich dzieci. Problem polega na tym, że pod nieostrym pojęciem
"mowy nienawiści" mieści się dzisiaj dowolne treści. W znacznej części
stanowiące realizacją postulatów radykalnej lewicy, która pod pozorem walki
z nienawiścią próbuje zgasić wszelką dyskusję o tak podstawowych sprawach
jak: tożsamość narodowa, tożsamość małżeństwa, rola rodziny i rodziców w
wychowaniu dziecka, rola religii w życiu rodzin i życiu wspólnoty
narodowej... Dość wskazać, że według materiałów projektu linkowanego przez
Prezydenta Warszawy (dostępnego tam podręcznika ,,Mowa nienawiści, mowa
pogardy", s. 21 i 22) ,,mową nienawiści" jest ,,postrzeganie żądań
politycznych (lobby LGBT) jako nieuzasadnionych" oraz ,,świecka krytyka
Islamu" (o świeckiej krytyce chrześcijaństwa materiał nie wspomina).
Zapowiedziany przez Rafała Trzaskowskiego program, napisany przez radykalne
środowiska lewicowe, nie jest ani bezstronny ani nakierowany na
przestrzeganie przed najpoważniejszymi aktami nienawiści. Jak zauważył dr
Tymoteusz Zych, działania na rzecz zwalczania agresji w sferze publicznej
powinny być realizowane konsekwentnie, a nie selektywnie. Powinny opierać
się na rzetelnych danych, a nie uznaniowym doborze faktów. Piętnować
konkretne zachowania zamiast używać nieostrych sloganów. Dr Zych słusznie
pyta, czy na planowanych przez Rafała Trzaskowskiego zajęciach dotyczących
"mowy nienawiści" będzie analizowana okładka poczytnego dziennika
przedstawiająca świnię w stroju katolickiego biskupa? Czy pojawią się
twitterowe zapowiedzi "ukrzyżowania" działaczy pro-life? Trudno też
zrozumieć, dlaczego uczniowie nie dowiedzą o aktach nienawiści ze strony
marksistów czy licznych dewastacjach kościołów i cmentarzy, których skalę w
corocznych raportach na temat sytuacji w Polsce dostrzega OBWE. Warto także
zapytać, dlaczego Warszawa nie uwzględniła w scenariuszu zajęć przykładu
pochodzącego ze stołecznego teatru - spektaklu "Klątwa" z wulgarną sceną
aktu seksualnego z figurą Jana Pawła II, ze ścinaniem krzyża piłą
mechaniczną i zbiórką pieniędzy na zamach na Jarosława Kaczyńskiego?
Dlaczego wśród wyróżnionych ofiar nienawiści zabrakło w prezentowanych
infografikach szkoleniowych takich grup jak dzieci niepełnosprawne, dzieci
z ubogich rodzin, czy dzieci z rodzin wielodzietnych? Przecież to właście
one są w środowisku szkolnym najczęściej przedmiotem żartów, złośliwości,
ostracyzmu, wykluczenia. Skąd pomysł, by jako grupę szczególnie
prześladowaną wskazać dzieciom "feministki", czy "uchodźców"? Jakie badania
wskazują na taką selekcję? Zgadzam się w pełni z obserwacją Łukasza
Warzechy zamieszczoną w jego felietonie na stronie Warsaw Enterprise
Institute - najprzykrzejsze w decyzji Trzaskowskiego jest to, że dla
wprowadzenia lewicowej indoktrynacji do warszawskich szkół użyto pretekstu,
jakim jest tragiczna, absurdalna i bezsensowna śmierć niewinnego człowieka.
A ja dodam - można to było zrobić inaczej. Można było zainicjować szeroką
debatę publiczną o tym, jak chronić przed słowną agresją, jak kształtować
szacunek wobec drugiego człowieka... A dopiero na podstawie szerokiego
konsensusu podjąć właściwe władzy i zasadzie subsydiarności działania o
charakterze prewencyjnym. Ps. "Oświadczenie Rodzicielskie" będzie dostępne
jeszcze dzisiaj (środa) na stronach Ordo Iuris. Do piątku dostępna będzie
także analiza programu, narzuconego szkołom przez Prezydenta Warszawy."

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-17 10:31:23

Temat: Re: DO RODZICÓW!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> jeszcze dzisiaj (środa) na stronach Ordo Iuris. Do piątku dostępna będzie
> także analiza programu, narzuconego szkołom przez Prezydenta Warszawy."

Nazwa Placowki (szkoła/przedszkole/inne):
..
..
..
Imie i nazwisko rodzica(ow) / prawnego opiekuna(ow)
..
Imie i nazwisko dziecka, data urodzenia
................ dn................
RODZICIELSKIE OSWIADCZENIE WYCHOWAWCZE
Oswiadczam, ze udział mojego dziecka w zajeciach, warsztatach,
spotkaniach - realizowanych w ramach działan o charakterze wychowawczym
lub profilaktycznym badz w ramach ktorejkolwiek z form działalnosci
dydaktyczno-wychowawczej szkoły - ktorych tresci w całosci lub
czesciowo odnosza sie do tzw. ,,mowy nienawisci" bedacej koncepcja:
? niejasna i nieprecyzyjna (nawet jej propagatorzy przyznaja, ze ,,nie
ma powszechnej zgody, co stanowi mowe nienawisci"), opierajaca sie na
skrajnie subiektywnych ocenach i uczuciach adresatow danej wypowiedzi,
? obejmujaca swym zakresem takze rzeczowe, racjonalne i uprawnione w
demokratycznym społeczenstwie wypowiedzi, w tym krytyke politycznych
postulatow m.in. subkultur i grup definiujacych sie w oparciu o takie
pojecia jak tozsamosc seksualna lub tozsamosc płciowa,
? utozsamiajaca merytoryczne wypowiedzi z niechecia lub ,,fobia" wobec
arbitralnie, ideologicznie wskazanych grup i w konsekwencji zagrazajaca
wolnosci słowa,
wymaga kazdorazowo mojej odrebnej zgody wyrazonej na pismie, po
przedstawieniu wyczerpujacych informacji na ich temat wraz ze
szczegołowym ich programem i opisem przekazywanych tresci. W
szczegolnosci zgoda taka odnosi sie do zajec:
? prowadzonych w oparciu o materiały edukacyjne tworzone przez organizacje
społeczne realizujace pod hasłem ,,mowy nienawisci" programy
ideologicznego wyrozniania jednych grup społecznych przy marginalizacji
innych,
? prowadzonych w wyniku ingerencji organu prowadzacego z pominieciem
procedur gwarantujacych udział rodzicow w przygotowaniu programu
wychowawczo-profilaktycznego szkoły.
Podstawa prawna mojego oswiadczenia jest potwierdzona ustawowo zasada
subsydiarnej roli szkoły w wychowaniu dzieci (art. 1 pkt. 2 ustawy z dnia
14 grudnia 2016 r. Prawo oswiatowe) znajdujaca wyraz w kompetencji rady
rodzicow do uchwalania programu wychowawczo-profilaktycznego szkoły (art.
84 ust. 2 pkt 1 Prawa oswiatowego) oraz zakaz ingerowania organu
prowadzacego szkołe w jej działalnosc dydaktyczno-wychowawcza (art. 58
ust. 1 w zw. z art. 57 ust. 4 Prawa oswiatowego). Jest nia takze
konstytucyjna gwarancja prawa rodzicow do wychowania dzieci zgodnie z
własnymi przekonaniami (art. 48 ust. 1 Konstytucji) oraz konstytucyjna
gwarancja prawo rodzicow do zapewniania wychowania i nauczania moralnego i
religijnego zgodnie ze swoimi przekonaniami (art. 53 ust. 3 Konstytucji).
Zaniechanie przez szkołe przedstawienia mi stosownych informacji lub
uzyskania mojej pisemnej zgody na uczestniczenie mojego dziecka w ww.
zajeciach bedzie stanowic naruszenie przysługujacych mi praw, co uznam
za podstawe do zawiadomienia o ich naruszeniu własciwych organow
administracyjnych i wystapienia przeciwko szkole na drodze sadowej - na
podstawie art. 23 Kodeksu Cywilnego - o ochrone moich dobr osobistych
(wiezi rodzinnej, prawa do wychowywania dzieci w zgodzie z własnymi
przekonaniami).
Niniejsze oswiadczenie dotyczy zarowno biezacego roku szkolnego, jak i
nastepnych lat szkolnych.
Rodzic składajacy to oswiadczenie korzysta z programu wsparcia
procesowego Centrum Interwencji Procesowej Instytutu na rzecz Kultury
Prawnej Ordo Iuris
_________________________
Podpis czytelny przedstawiciela Placowki - potwierdzenie otrzymania
oswiadczenia
_________________________
Podpis czytelny rodzica(ow)/prawnego opiekuna(ow)

3. Data: 2019-01-17 11:58:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-17 o 10:24, XL pisze:

>Tymczasem działania Ordo Iuris to wyraz rzeczywistej
> dbałości o kulturę i wyważenie debaty publicznej

Żeby coś takiego napisać (a potem powielać) trzeba być bezczelnym chamem
i kłamcą, albo oderwanym od rzeczywistości intelektualnie dyskusyjnym.

[ciach reszta bełkotu]

Żadnych wniosków nie wyciągnęliście. Żadnych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-01-17 19:21:01

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.01.19 um 11:58 schrieb Kviat:

> [...]
>
> [ciach reszta bełkotu]
>
> Żadnych wniosków nie wyciągnęliście. Żadnych.

Jest odpowiedz rodzicow?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

5. Data: 2019-01-17 19:50:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]

okładka poczytnego dziennika przedstawiająca świnię w stroju katolickiego
biskupa? Czy pojawią się twitterowe zapowiedzi "ukrzyżowania" działaczy

Trudno też zrozumieć, dlaczego uczniowie nie dowiedzą się o aktach
[...]

z ubogich rodzin, czy dzieci z rodzin wielodzietnych? Przecież to właściwie
[...]

Czegoś jeszcze nie rozumiesz, ,,prześladowany" lewaczku?

6. Data: 2019-01-17 19:51:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Jest odpowiedz rodzicow?

Będzie.

7. Data: 2019-01-18 00:28:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-17 o 19:50, XL pisze:

> Czegoś jeszcze nie rozumiesz, ,,prześladowany" lewaczku?

Dlaczego tak bardzo nienawidzisz ludzi?
Dlaczego jesteś katotalibką, rasistką, antysemitką, homofobką i faszystką?
Tego nie rozumiem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2019-01-18 10:11:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/IThdVgqlJMU

9. Data: 2019-01-18 12:00:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-18 o 10:11, XL pisze:

> https://youtu.be/IThdV

Fuj. Wiem, że nie jesteś odosobniona, ale to nadal nie wyjaśnia,
dlaczego tak ludzi nienawidzisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-01-18 13:53:12

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.01.19 um 12:00 schrieb Kviat:

> Fuj. Wiem, że nie jesteś odosobniona, ale to nadal nie wyjaśnia,
> dlaczego tak ludzi nienawidzisz.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Podobno dziala tu zasada wzajemnosci: nienawidzisz siebie, to i innych
nie mozesz scierpiec, miales zasr*e zycie, to dlaczego inni maja miec
lepiej?
Dla mnie symbolem takich ludzi sa te stworzenia, ktore chodza jakby sie
wstydzily tego, ze istnieja i ze sa tak paskudne (w rzeczywistosci chyba
inne sa powody takiego zachowania i postawy?):

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/32816473928/i
n/album-72157705625534564/

--
saluto