Kanalie

1. Data: 2019-01-15 21:28:12

Temat: Kanalie
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=77
8362589223257&id=477195639339955

Wyjątkowo cytuję w całości:

"OSKARŻAM PiS

Wszystko zaczęło się 10 kwietnia 2010 roku w Smoleńsku. W dniu
inauguracji kampanii wyborczej Lecha Kaczyńskiego doszło do katastrofy
lotniczej, w której zginął prezydent Polski i 95 innych osób. W umyśle
pogrążonego w żałobie brata zaczęła się rodzić patologiczna idea
polityczna, według której to Donald Tusk i cała Platforma Obywatelska są
odpowiedzialni za tę śmierć, choć wszyscy doskonale wiedzieli, że
wynikała ona przede wszystkim z bardzo wielu błędów pilotów i między
innymi braku przestrzegania minimalnych warunków podchodzenia do
lądowania. Ta idea zaczęła mutować i przyciągać do siebie największych
psychotycznych fanów teorii spiskowych, którzy zobaczyli w niej szansę
na wybicie się w strukturach partii po trupach smoleńskich. Przez 5 lat
(2010-2015) PiS nie miało praktycznie żadnego wpływu na przebieg
śledztwa i wyniki badań Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych.
W związku z tym przez 5 lat PiS nie mogło się mścić na wyimaginowanych
sprawcach tej katastrofy. Ale mogło rzucać niczym niepoparte oskarżenia.
PiS i ich ludzie mogli więcej, bo Platforma nie reagowała na emocjonalne
i często kłamliwe oskarżenia tylko dlatego, żeby nie urazić uczuć rodzin
i przyjaciół osób, które zginęły. Po zdobyciu niepodzielnej władzy w
2015 r. (prezydent, sejm i senat) PiS przystąpiło oficjalnie i za pomocą
zawłaszczonych instytucji państwa - z telewizją publiczną włącznie - do
kolportowania kłamliwego przekazu na temat opozycji. Pierwszym znaczącym
akordem był słynny audyt, od którego odliczam dni na Twitterze (kilkaset
zawiadomień do prokuratury Ziobry i ani jednego oficjalnie oskarżonego
członka rządu PO-PSL od 3 lat). Kolejnych kłamliwych przekazów
przybywało w postępie geometrycznym: że PO kłamie, że PO to złodzieje,
że sprzyjali mafii VAT-owskiej, że byli wspólnikami Amber Gold, że
celowo niszczyli Polskę bo nie są patriotami, że wszystkie możliwe plagi
egipskie które spadły na Polskę po 1989 roku to wina PO, że za każde
Twoje życiowe niepowodzenie Polaku odpowiada złodziejska PO i wilcze
oczy Donalda Tuska. Po dorwaniu się do władzy w 2015 r. było to
oficjalne stanowisko państwa polskiego, a ludzie związani z PiS otwartym
tekstem kłamali na temat posłów opozycji, ale nie udawało się ich
pociągnąć do odpowiedzialności, ponieważ sejm zdominowany przez PiS nie
zgadzał się na uchylenie immunitetów tym kłamcom (np. Jaki i
Tarczyński). 8 lat tępej indoktrynacji, kłamliwego przekazu i fałszywych
oskarżeń musiało zaprocentować. I zaprocentowało.

Kanalie, Ubeckie wdowy, gorszy sort, komuniści i złodzieje, gen zdrady,
konfidencji, KOD-omici, KOD-eraści, mordy zdradzieckie, targowica,
gestapowcy, element animalny, hołota, obrońcy korupcji, szmalcownicy,
donosiciele, ścierwo UB-eckie, swołocz, łajdaki, zdrajcy, resortowe
dzieci, oszuści, lumpy polityczne, uprawiający politykę wstydu,
polityczna dzicz, głupie lewactwo, zwyrodnialcy - to tylko niektóre
inwektywy, które padały z ust prominentnych członków i sympatyków PiS po
2015 roku. Czy tego typu język nie miał wpływu na ludzi niestabilnych
emocjonalnie i intelektualnie? Czy posłowie (w szczególności panna
Pawłowiczówna) nie zachęcali swoimi wpisami na portalach
społecznościowych do gnojenia i fizycznego niszczenia opozycji? Czy tego
typu inwektywy nie mogły pchnąć ludzi do morderstwa? Mogły. I pchnęły,
bo PiS wmówiło wielu ludziom intelektualnie dyskusyjnym, że za ich
wszystkie życiowe niepowodzenia odpowiadają nie oni sami. Że jest inny
czynny szatan dbający o to, żeby im się w tym życiu nie powiodło. I taka
jedna z drugą tępa dzida ochoczo przyjęła do wiadomości papkę medialną
serwowaną im przez Kurwizję, że winę za ich całe mizerne, marne i nic
nie warte życie ponosi wyłącznie Platforma Obywatelska. Bo skoro w
paranoicznym umyśle prezesa odpowiadają oni za Smoleńsk, to w sumie
można im przyklepać też koklusz i gradobicie. Najbardziej obrzydliwą
rolę w tępym kształtowaniu opinii publicznej odegrały oczywiście media
,,narodowe" pod światłym przewodnictwem pierwszego bulteriera PiS - Jacka
Kurskiego. W tej dusznej i gęstej od nacjonalizmu atmosferze było tylko
kwestią czasu, aż ktoś weźmie nóż i wbije go w serce bogu ducha winnego
człowieka, co mogliśmy obserwować 13 stycznia br. w Gdańsku. To nie był
przypadek. TVPiS w całym ubiegłym roku bezpardonowo, po chamsku i
wielokrotnie bez związku z faktami atakowała Pawła Adamowicza, a dziś
skur*&#yny wylewają krokodyle łzy. Nawet słynna ostatnio pani Piela (od
plastusiów) dała pokaz hejtu i nienawiści w stosunku do Pawła
Adamowicza. Czy po takim zmasowanym ataku polityczno-medialnym jesteśmy
się w stanie bronić? Dziś, kiedy PiS umarza śledztwa w sprawie łamiących
prawo nacjonalistów, umarza sprawę antysemickiego hejtu Międlara,
kontynuuje oskarżenia dotyczące ludzi opozycji i ma w rządzie skrajnego
nacjonalistę Andruszkiewicza nie wierzę, że ci ludzie są skłonni do
jakiejkolwiek refleksji.

Muszę tu jeszcze wspomnieć o reakcji (ale bardziej adekwatnie będzie
mówienie o jej braku) Kościoła Katolickiego w Polsce. Nie jest
tajemnicą, że kler w Polsce sprzyja PiS. Od zawsze. Wie to każde dziecko
w przedszkolu, bo od przedszkola indoktrynuje się w tym zakresie w
Polsce dzieci. Kościół Katolicki w Polsce przestał być wyrocznią,
moralnym drogowskazem i ostoją polskości, od kiedy zamilkł w sprawie
języka nienawiści serwowanego nam przez PiS. Dla mnie nigdy nie byliście
autorytetem, a poprzez swoje zaniechania zapewne przestaliście nim być
dla wielu Polaków.

OSKARŻAM PO

Wszystko zaczęło się 10 kwietnia 2010 roku w Smoleńsku. W tym dniu
skapitulowaliście przed obrzydliwą i chamską propagandą dotyczącą
katastrofy lotniczej w Smoleńsku. W tym dniu i każdym kolejnym nie
przewidzieliście skutków kłamstw i kalumnii rzucanych przez PiS. Jestem
na Twitterze od 2013 roku i od zawsze powtarzałem politykom PO, że
należy walczyć z retoryką PiS, bo często powtarzana przebije się do
świadomości Polaków i nikt już tego nie będzie w stanie odkręcić. Stało
się. Czasu nie cofniemy, ale możemy wyciągnąć wnioski z zaistniałej
sytuacji, czego sobie, Państwu i opozycji serdecznie życzę.

Bezczelny Lewak"

Ludziom intelektualnie dyskusyjnym powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-01-15 22:06:39

Temat: Re: Kanalie
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Bezczelny Lewak"
>
> Ludziom intelektualnie dyskusyjnym powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

To jest troche zbyt proste, bo piszacy zapomina o genezie, procesie, w
ktorym rozwijana byla i jest nienawisc do innych, lekcewazenie prawa i
panstwa. Jeszcze z czasow PRL-u pamietam podsluchana w restauracji
rozmowe podpitych starszych panow, ktorzy chwali Hitlera za "rozwiazanie
kwestii zydowskiej", pozniej za "S" westchnienia pan za porzadkiem i
"niech juz wejda, aby bylo co do garka wlozyc" oraz rozne uwagi o
"Mośkach" w "S" itd. itp.

A gdzie indziej zwierzalem sie juz z pierwszej podrozy do "wolnej Polski":

>Ludzie boja sie porownan z faszyzmem, a jesli juz to przepraszaja, ze
to troche przesada i jeszcze nie. Pisalem o tym nie raz, a pierwszy raz
zwrocilo na to uwage nieletnie dziecko. Pojechalismy na poczatku lat
90-tych po raz pierwszy po zmianach, zeby kogos odwiedzic, a potomkom
pokazac ojczyzne. Wiosenny Gdansk zaskoczyl nawrotem zimy, wiec
pierworodny zastrajkowal i mial w dupie dziedzictwo Hanzy. Znajomi,
ktorzy udzielili nam gosciny, zatroszczyli sie o rozrywke i dziecku
wlaczyli radio. Gdy wrocilismy, z wypiekami na twarzy opowiadal nam, ze
sluchal faszystow, takie tam boskie gowno plynelo z eteru. Gospodarze
byli bowiem bardzo pobozni i wlaczyli rydzyjko lub cos z tej parafii. Po
drodze w strony rodzinne sluchalismy tez innych poboznych szczujek, a na
dobranoc opowiesci jak to rozne bezbozne rezimy mordowaly niewinne
dzieci.< Jakis minister, posel lub senator gadal tez w radio, ze religia
to samo dobro i nikomu nie zaszkodzi. Debatowano chyba o religii w
szkole lub konkordacie?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

3. Data: 2019-01-15 22:33:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-15 22:06, silvio balconetti wrote:

> [...]
> dzieci.< Jakis minister, posel lub senator gadal tez w radio, ze religia
> to samo dobro i nikomu nie zaszkodzi. Debatowano chyba o religii w

A o chrześcijańskim systemie wartości coś było?

//dobrze wiesz, że gdyby nie one, (te wartości), dawno już poszły by w
ruch noże, widły, kosy, karabiny igranaty.

4. Data: 2019-01-15 23:02:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-15 o 22:33, Ilona pisze:

> A o chrześcijańskim systemie wartości coś było?

O straszeniu piekłem? O "stworzycielu", który stworzył głodujące dzieci
i grzeszników, których potem posyła na wieczne męki?
O twórcy wolnej woli, który to samodzielnie wytworzoną wolną wolę gwałci
mówiąc (ustami swoich ziemskich przedstawicieli w sukienkach...), że jak
nie pójdziesz drogą boga, to skończysz w piekle?

Codziennie o tym jest.

> //dobrze wiesz, że gdyby nie one, (te wartości), dawno już poszły by w
> ruch noże, widły, kosy, karabiny igranaty.

Dobrze o tym wiesz, że o te "wartości" ludzie wyrzynają się wzajemnie i
palą na stosach od wieków. Po dziś dzień wyrzynają się o te "wartości".

Gdyby nie świeckie prawo, to ludziom intelektualnie dyskusyjnym nic nie
stanęłoby na drodze, żeby nożami, widłami, kosami, karabinami i
granatami krzewić te "wartości".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-01-15 23:15:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-15 23:02, Kviat wrote:

> [...]
>
> Gdyby nie świeckie prawo, to ludziom intelektualnie dyskusyjnym nic nie
> stanęłoby na drodze, żeby nożami, widłami, kosami, karabinami i

Widze, że masz takie samo pojęcie o filozofii, jak i o fizyce.

6. Data: 2019-01-15 23:19:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-15 23:15, Ilona wrote:

> Widze, że masz takie samo pojęcie o filozofii, jak i o fizyce.

// filozofii chrześcijańskiej i fizyce relatywistycznej

7. Data: 2019-01-15 23:46:32

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A o chrześcijańskim systemie wartości coś było?
>
> //dobrze wiesz, że gdyby nie one, (te wartości), dawno już poszły by w
> ruch noże, widły, kosy, karabiny igranaty.

Nie pamietam szczegolow audycji, bo to bylo dosc dawno. Poza tym uczylem
sie nie tylko z katechizmu. A dzisiaj obejrzalem ciekawa dokumentacje o
wyprawach krzyzowych. Przed 25 laty byla okragla rocznica - 1000 lat jak
Urban II wezwal do swietej wojny i szerzenia wartosci chrzescijanskich w
drodze do Jerozolimy. Deus le volt! Krzyzowcom odpuszczone zostaly
wszystkie dotychczasowe i przyszle grzechy. Narzedzia tej
chrystianizacji byly jeszcze malo nowoczesne, ale skuteczne przeciw
napotykanym po drodze Zydom, Wegrom, prawoslawnym, katolikom,
muzulmanom. Krzyzowcy nie mieli czasu na badania narodowosci i wyznania
mieszkancow odwiedzanych krajow. Zreszta pan B. sprawdzal to pozniej za
nich. W Jerozolimie (1099) jak oczyscili juz miasto z okolo 100 tysiecy
mieszkancow, spoceni i zakrwawieni padli na kolana przed oltarzem i
dziekowali B. za zwyciestwo.
Pozniej bylo jeszcze pare powtorek z niesienia wartosci chrzescijanskich
innym narodom.

8. Data: 2019-01-16 08:51:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-15 o 23:19, Ilona pisze:

> // filozofii chrześcijańskiej i fizyce relatywistycznej

Ale przynajmniej jakieś mam. W przeciwieństwie do ciebie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2019-01-16 11:50:36

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 16 Jan 2019 08:51:01 +0100
doszła do mnie wiadomość <5c3ee264$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
od Kviat :

>Ale przynajmniej jakieś mam. W przeciwieństwie do ciebie.

Chodzi o Sagnaca z Wiki?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Interferometr_Sagnaca

Wikipedyście chodzi prawdopodobnie o współczynniki c-v i c+v w
mianowniku wzorów, obalacze patrzą na to i twierdzą, że jednak(wbrew
panu AE) do prędkości światła można dodawać i odejmować inne
prędkości, w wyniku czego otrzymamy prędkość będącą ich sumą(co nie
jest prawdą).

10. Data: 2019-01-16 15:03:19

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.01.19 um 23:46 schrieb silvio balconetti:

> [...]
> dziekowali B. za zwyciestwo.
> Pozniej bylo jeszcze pare powtorek z niesienia wartosci chrzescijanskich

Krotko o bardziej aktualnych wydarzeniach zwiazanych z obrona wartosci
chrzescijanskich. Ze wzgledu na 'niekompatibilne systemy wartości' byla
wojna na Balkanach miedzy Chorwatami, Serbami i Bosniakami, wojna domowa
w Irlandii Polnocnej...

--
saluto
Silvio Balconetti