Re: Kanalie

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kanalie
Date: Tue, 15 Jan 2019 22:06:39 +0100

> Bezczelny Lewak"
>
> Ludziom intelektualnie dyskusyjnym powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

To jest troche zbyt proste, bo piszacy zapomina o genezie, procesie, w
ktorym rozwijana byla i jest nienawisc do innych, lekcewazenie prawa i
panstwa. Jeszcze z czasow PRL-u pamietam podsluchana w restauracji
rozmowe podpitych starszych panow, ktorzy chwali Hitlera za "rozwiazanie
kwestii zydowskiej", pozniej za "S" westchnienia pan za porzadkiem i
"niech juz wejda, aby bylo co do garka wlozyc" oraz rozne uwagi o
"Mośkach" w "S" itd. itp.

A gdzie indziej zwierzalem sie juz z pierwszej podrozy do "wolnej Polski":

>Ludzie boja sie porownan z faszyzmem, a jesli juz to przepraszaja, ze
to troche przesada i jeszcze nie. Pisalem o tym nie raz, a pierwszy raz
zwrocilo na to uwage nieletnie dziecko. Pojechalismy na poczatku lat
90-tych po raz pierwszy po zmianach, zeby kogos odwiedzic, a potomkom
pokazac ojczyzne. Wiosenny Gdansk zaskoczyl nawrotem zimy, wiec
pierworodny zastrajkowal i mial w dupie dziedzictwo Hanzy. Znajomi,
ktorzy udzielili nam gosciny, zatroszczyli sie o rozrywke i dziecku
wlaczyli radio. Gdy wrocilismy, z wypiekami na twarzy opowiadal nam, ze
sluchal faszystow, takie tam boskie gowno plynelo z eteru. Gospodarze
byli bowiem bardzo pobozni i wlaczyli rydzyjko lub cos z tej parafii. Po
drodze w strony rodzinne sluchalismy tez innych poboznych szczujek, a na
dobranoc opowiesci jak to rozne bezbozne rezimy mordowaly niewinne
dzieci.< Jakis minister, posel lub senator gadal tez w radio, ze religia
to samo dobro i nikomu nie zaszkodzi. Debatowano chyba o religii w
szkole lub konkordacie?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).