DO- dzien 1

1. Data: 2003-11-25 17:04:35

Temat: DO- dzien 1
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj dobijam konca pierwszego dnia na DO. co mi sie spodobalo to fakt
ze przez caly dzien w pracy nie chcialo mi sie jesc. Chociaz jajecznice
dlugo czulam;-(
dzisiaj zjadlam: jajecznice z 4 zoltke na masle z pomidorem, dwie kawy
ze smietanko 30% i kawalek wieprzowiny na smalcu. Czy dobrze??? czy
czegos moze brakuje??

pozdrawiam
Stokrotka

2. Data: 2003-11-25 18:26:36

Temat: Re: DO- dzien 1
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dzisiaj zjadlam: jajecznice z 4 zoltke na masle z pomidorem, dwie kawy
> ze smietanko 30% i kawalek wieprzowiny na smalcu. Czy dobrze??? czy

Do mięska mogłaś jeszcze dodać łyżkę gniecionych ziemniaków z masłem i
porcję warzyw wg uznania.
Dobrze jest na koniec dnia podliczyć co się zjadło i przeliczyć to na
białka, tłuszcze i węglowodany. Na początku stosowania diety warto to robić,
aby zorientować się co tak naprawdę zjadamy w ciagu dnia i w jakich
ilościach.
Początkującym bardzo często się zdarza "przegięcie" w postaci zjadania
zbyt małych ilości węglowodanów. W późniejszym okresie zdarza się
"przegięcie" w zjadaniu zbyt dużych ilości białka.
Dla orientacji przejrzyj sobie np. jadłospis arkadii w Jastrzębiej Górze:
http://www.optymalni-centrum.com/jadlospisy.htm
jest też na grupie alt.pl.dieta.optymalna wątek: KUCHNIA OPTYMALNA
oraz JADŁOSPIS na 14 dni
http://tinylink.com/?h3torpHqTF

Pozdrawiam
Krystyna