DUDA PRZYWRACA CODZIENNE MSZE W PAŁACU PRECYDENCKIM

1. Data: 2015-10-03 14:29:08

Temat: DUDA PRZYWRACA CODZIENNE MSZE W PAŁACU PRECYDENCKIM
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nowy prezydent wycofuje się z obietnic wyborczych i wzmacnia fundamentalistyczne
nastroje. Zamiast 500 zł na zasiłku na dziecko będą codzienne msze święte w Pałacu
Prezydenckim.

2. Data: 2015-10-03 20:40:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

o czym OBWIESZCZAJA POsikani z radosci ;P

3. Data: 2015-10-03 20:43:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 11:40:21 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> o czym OBWIESZCZAJA POsikani z radosci ;P

Była tam obchodzona i Chanuka, to i mesz wolno sobie odprawić choćby
codziennie.

4. Data: 2015-10-03 20:52:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

a czarna (mesz) tez POzwolisz? ;P

5. Data: 2015-10-03 20:57:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 11:52:16 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> a czarna (mesz) tez POzwolisz? ;P

Będę tam sikać i puszkami po piwie rzucać.

6. Data: 2015-10-03 21:08:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
o czym OBWIESZCZAJA POsikani z radosci ;P

A to ty nie wiesz że za suszę dostaliście rekompensaty które poszły na kler? Mnie też
to cieszy że kler was okradł buraki.

7. Data: 2015-10-04 08:22:01

Temat: Re: Re:DUDA PRZYWRACA CODZIENNE MSZE W PA?ACU PRECYDENCKIM
Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Test

Witam po dlugiej przerwie!
:-)

--

Chiron

---
Avast.

8. Data: 2015-10-04 14:34:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Oct 2015 08:22:01 +0200, Chiron napisał(a):

> Uzytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Witam po dlugiej przerwie!
> :-)
>
> --

Chyba zaliczyłeś 3-)

9. Data: 2015-10-05 23:09:58

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2015 o 22:43, adamoxx1 pisze:

> My?l? ?e tak. Chyba zostali tutaj najtwardsi zawodnicy.
> Przypomnia?em sobie o usenecie i postanowi?em zajrze? po latach.
> Stanowi to male?ka cz??? mojego ?ycia... Ale raczej do tego nie
> wróc?.

charset=ISO-8859-1

no comment

"Nowy manifest wyzwolenia" ks. Charamsy