Problem Terlikowskiej

1. Data: 2015-10-03 05:54:36

Temat: Problem Terlikowskiej
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego kobiety mają problem z aseratywnością?. Idzie taka kobieta i idzie taki
facet i często widzimy że ten ją za tyłek, za cycka złapie, jakby była przedmiotem
seksualnym, a kobietka głupokwato się uśmiecha i jak jeszcze słyszy... suczka...to
wniebowzięta. Zauważcie że nie ma granicy swojego ciała, jej ciało jest jakby w
stanie płynnym, przelewa się przez ręce bez zgody właścicielki w miejscu publicznym.
Jest własności płynno-wodnisto - plastycznej ugniataczy i obłapiaczy. Taka kobieta
potrafii być jak Terlikowska, płynie przez telewizor ze swoim śluzem i jak bierze
siusiaka do ust, bo nie ma granicy intymności własnej, nie wykształcia jej. Co
świadczy o tym że nie zna swojego ciała, bo się nie masturbowała, było to wstydliwe,
świadomość przez dotyk własnego ciała nie postawiła granicy co jest moją intymnością,
własnością, gdzie jestem JA, z moimi doznaniami i gdzie powiedzieć NIE, lub
dostrzegać że się chlapie śluzem z telewizora na innych, przerażonych tym co ona
ukazuje. Edukacja seksualna nie polega na opowiadaniu o swoim prywatym życiu, tylko
na znajomości biologiczno- psychologicznej funkcji intymnych ciała człowieka i jego
zachowań seksualnych. Dlatego można rozmawiać o seksie ale wycieczki osobiste to
przekroczenie granicy własności prywatnej, a tu już się strzela w pyska i nie chce
być tymi sprawami strzelanym po pysku jak to robi Terlikowska, bo ma się wrażenie że
wchodzi macicą ludziom na twarz, a to podpada pod dewiacje.

2. Data: 2015-10-03 10:18:47

Temat: Re: Problem kobiet
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2015 o 05:54, glob pisze:
> [...]
seksualnym, a kobietka głupokwato się uśmiecha i jak jeszcze słyszy... suczka...to

Wreszcie Glob coś normalnego napisałeś

3. Data: 2015-10-03 14:04:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
seksualnym, a kobietka głupokwato się uśmiecha i jak jeszcze słyszy... suczka...to

To przez brak masturbacji taka kobieta dopuszcza do przekraczania granic swojej
intymności, bo jej nie zna. To co zrobili księża z Terlikowską dokładnie pokazuje jak
non stop naruszali jej intymne sprawy z buciorami w majtkach i teraz ona taka
publiczna bo każdy ma prawo naruszać ją jak przedmiot, bo wielokrotnie przekraczano
jej granice traktując jak przedmiot, a przez brak masturbacji ona im na to pozwoliła,
bo masturbacja poznaje ciało czyli świadomość swoją intymność i gdzie są jej granice
intymności nienaruszalne. Ta kobieta nie ma prywatności, każdy tam może wejść z
buciorami a ta zacznie ze śluzem się pakować na zawołanie. Szkoda jej trochę bo jej
macica wkońcu pęknie od tego nakazywania przez katoli jak ma żyć.

4. Data: 2015-10-03 14:12:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 10:18:47 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
seksualnym, a kobietka głupokwato się uśmiecha i jak jeszcze słyszy... suczka...to

No nie wiem, gdzie Wy się obracacie, że takie kobiety widzicie wszędzie.
http://zapytaj.onet.pl/Category/008,014/2,23231708,C
o_bys_zrobila_jak_by_chlopak_zlapal_Cie_za_pupepiers
i_.html

5. Data: 2015-10-03 14:18:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- ukryj cytowany tekst -

> [...]

http://zapytaj.onet.pl/Category/008,014/2,23231708,C
o_bys_zrobila_jak_by_chlopak_zlapal_Cie_za_pupepiers

My tu opisujemy Terlikowską z brakiem granic intymnych, inne kobiety zwracają uwagę
jak taki kolega tak się zachowuje i przywracają go do porządku, jednak księża
seksiści pakujący się zawsze ludziom z łapami do majtek i raczej tu już tylko
leczenie.

Plemienność i bilety do Afryki
Co nam dadzą imigranci islamscy?
MOLESTOWANIE TEOSEKSUALIZMEM