Łódź

1. Data: 2015-10-03 00:59:30

Temat: Łódź
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Antyklerykalne plakaty zawisły na słupach ogłoszeniowych w Łodzi. Rozwiesiły je
anonimowe osoby.

Grafika przedstawia otyłego purpurata zajadającego się plikiem banknotów i opatrzona
jest hasłem "ZAKAZ KARMIENIA PEDOFILI".

http://strajk.eu/wp-content/uploads/2015/06/pedof-30
0x281.jpg

2. Data: 2015-10-03 07:14:32

Temat: Re: Łódź
Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

=========

Tak. "Nieznani sprawcy" znów się uaktywnili. Jak to przed wyborami

--

Chiron

---
Avast.

3. Data: 2015-10-03 09:40:11

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]
>
> Grafika przedstawia otyłego purpurata zajadającego się plikiem
> banknotów i opatrzona jest hasłem "ZAKAZ KARMIENIA PEDOFILI".

Ciekawość kiedy pojawi sie haslo ZAKAZ KARMIENIA PEDOFILEK. Bo ich
przecież najwięcej - kązda mamuśka ma dzieci dla siebie na spożycie.

> http://strajk.eu/wp-content/uploads/2015/06/pedof-30
0x281.jpg

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

4. Data: 2015-10-03 13:34:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
=========

Tak. "Nieznani sprawcy" znów się uaktywnili. Jak to przed wyborami

A to kler startuje w wyborch kradniemy i rżniemy wasze dzieci i ktoś tak szlachetne
postulaty obcego państwo watykańskiego oczernia tak?

Sprzeciw psychiczny
Edukacja
Trudno się nie zgodzić z prawdą
Gramsci. Opisywanie potwora