MOLESTOWANIE TEOSEKSUALIZMEM

1. Data: 2015-10-03 01:16:11

Temat: MOLESTOWANIE TEOSEKSUALIZMEM
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pani Małgorzata Terlikowska postanowiła podzielić się ze światem swoją kompetentną
opinią na temat seksu oralnego. Otóż małżonkowie związani sakramentem mogą uprawiać
seks oralny, pod warunkiem, iż kiedy małżonek ejakuluje, robi to "w kobiecie". Co to
w zasadzie oznacza - czy jama ustna kobiety znajduje się "w kobiecie", czy też może,
z katolickiego punktu widzenia, poza nią - trudno mi zgadnąć, ale szczerze mówiąc,
bardziej niepokoi mnie co innego. Otóż oglądanie Małgorzaty Terlikowskiej (a
bombarduje mnie ze swoimi oralnymi wyznaniami ze wszystkich mediów), która opowiada,
co i jak wolno robić w łóżku - jest wysoce niekomfortowe. Mam bujną wyobraźnię i
chcąc nie chcąc dokonałam wizualizacji twarzy redaktora Terlikowskiego -

http://strajk.eu/molestowanie-teoseksualizmem/

2. Data: 2015-10-05 09:54:41

Temat: Re:MOLESTOWANIE TEOSEKSUALIZMEM
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]
chcąc nie chcąc dokonałam wizualizacji twarzy redaktora Terlikowskiego -

Szkoda, że zamiast krytkować czyjeś walory seksualne nie zrobiła
sobie wizualizacji własnej... twarzy. Sądząc po zdjęciu jej widok
wystarczy każdemu mężczyźnie do zaniku erekcji...
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

3. Data: 2015-10-05 09:58:27

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2015 o 09:54, XL pisze:
> Szkoda, że zamiast krytkować czyjeś walory seksualne nie zrobiła
> sobie wizualizacji własnej... twarzy. Sądząc po zdjęciu jej widok
> wystarczy każdemu mężczyźnie do zaniku erekcji...

Pani strajkująca to typ androgyniczny, tak jak glob ;-)

4. Data: 2015-10-05 10:12:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony <z...@j...pl> Wrote in message:

> Pani strajkująca to typ androgyniczny, tak jak glob ;-)

To już wolę globka - bo ładniejszy, do wizualizacji bardziej się
nadaje, niż ta szpetna i wredna paniusia 3333-)
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

5. Data: 2015-10-05 10:15:37

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2015 o 10:12, XL pisze:
> To już wolę globka - bo ładniejszy, do wizualizacji bardziej się
> nadaje, niż ta szpetna i wredna paniusia 3333-)

Widziałaś zdjęcie Globa?

6. Data: 2015-10-05 10:26:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony <z...@j...pl> Wrote in message:

> Widziałaś zdjęcie Globa?

Coś pokazywał niedawno na YT. Całkiem całkiem, nawet ostrzyżony,
ogolony, umyty i normalnie ubrany :-)
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

7. Data: 2015-10-05 15:02:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]

sobie wizualizacji własnej... twarzy. Sądząc po zdjęciu jej widok
wystarczy każdemu mężczyźnie do zaniku erekcji...

Przynajmniej nie strzela śluzem z telewizora jak zaburzona terlikowska , katolickie
porno klasy C.

8. Data: 2015-10-05 15:04:45

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2015 o 15:02, glob pisze:
> Przynajmniej nie strzela śluzem z telewizora jak zaburzona terlikowska , katolickie
porno klasy C.
Zaburzony glob się odezwał

9. Data: 2015-10-05 15:51:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
W dniu 05.10.2015 o 15:02, glob pisze:
> Przynajmniej nie strzela śluzem z telewizora jak zaburzona terlikowska , katolickie
porno klasy C.
Zaburzony glob się odezwał

Pisałem co jej dolega na... problemie terlikowskiej, no wchodzenie ludziom macicą na
twarz nie jest normalne.

Łódź
Sprzeciw psychiczny
Edukacja