Dante - wspomnienie

1. Data: 2008-04-14 23:25:30

Temat: Dante - wspomnienie
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepisać biblię po swojemu, każdy może.

Wymiękam trochę od bzdetów na o... rum.

Spotkałem włocha, który pisze... (doktorat) na temat....
Popularnie rzecz biorąc... Bo tu same tłumoki :-)
"co powoduje przeskok umysłu... do pisania "treści własnej""
Włoch już coś "wydał" i jest grata.

Tematem zajmował się... zajmowaliśmy się...e... nieważne.

Zaczynamy od początku...

Wspomniany....
W życia wędrówce, na połowie czasu,

Straciwszy z oczu szlak niemylnej drogi,

W głębi ciemnego znalazłem się lasu.

4 Jak ciężko słowem opisać ten srogi

Bór, owe stromych puszcz pustynne dzicze,

Co mię dziś jeszcze nabawiają trwogi.

7 Gorzko - śmierć chyba większe zna gorycze;

Lecz dla korzyści, dobytych z przeprawy,

Opowiem lasu rzeczy tajemnicze.

10 Nie wiem, jak w one zaszedłem dzierżawy...

Jestem tu i świat okazuje mi się, cokolwiek...

Ale to moje doznanie. Patrz za mną!