Darwin się mylił.

21. Data: 2017-01-08 11:51:04

Temat: Re: Darwin się mylił.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No dobra. Ale co z tego ze udokumentujesz nieścisłości w moich wypowiedziach.
Jak to się ma do założenia ideowego związanego z zasadnością naukowego rozumienia
teorii ewolucji?
Nawet gdym opowiadał niestworzone michalki to nie zmienia to wiedzy o tym ze formy
życia na ziemi ulegały
roznym ewolucja i właściwie to nie ma chyba jednego organizmu, który występuje w
stanie zgodnym z pierwszymi
tworami, których odciski widoczne są w skamielinach.

22. Data: 2017-01-08 13:35:05

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl pisze:
> No dobra. Ale co z tego ze udokumentujesz nieścisłości w moich
> wypowiedziach.

Myślisz, że mam zamiar ścigać się z zającem albo z inteligentnym...
oszustem?

> Jak to się ma do założenia ideowego związanego z zasadnością
> naukowego rozumienia teorii ewolucji?

A czy ja coś takiego zakładałem?

> [...]
> nie ma chyba jednego organizmu, który występuje w stanie zgodnym z
> pierwszymi tworami, których odciski widoczne są w skamielinach.

Ależ ja wcale nie walczę z takim stwierdzeniem. Próbuję natomiast zmusić
publiczność do wyobrażenia sobie, że ewolucję form materialnych
poprzedza ewolucja Świadomości. Bo według mnie Stwórcą i motorem
przemian jest Świadomość. Ale nie ta moja, Twoja czy innego indywiduum
lecz ta siłą życiowa mająca moc sprawczą, której składowymi są nasze
indywidualne świadomości. Gdy sięgniesz Absolutu Twoja indywidualna
świadomość stanie się tożsamą ze Świadomością Wszechświata.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

23. Data: 2017-01-08 13:47:42

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-08 o 11:08, LeoTar Gnostyk pisze:

> To nie wiara lecz wynik obserwacji, ich analizy i syntezy wyników.

Czyli wiesz, że to gwałt.

I ile razy obserwowałeś gwałcenie dzieci przez własnych rodziców?
Doskonale wiesz bydlaku jakie są tego skutki.
Więc nie pierdol tu o swoich analizach, bo każdy pedofil tak jak ty
uzasadnia swoje zboczenie w irracjonalny sposób. Zaklinasz rzeczywistość
dokładnie tak samo jak sekciarze pisowscy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2017-01-08 13:59:30

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-08 o 13:35, LeoTar Gnostyk pisze:

> Ależ ja wcale nie walczę z takim stwierdzeniem. Próbuję natomiast zmusić

LOL :)
Zmusić do braku myślenia?

> [...]
> indywidualne świadomości. Gdy sięgniesz Absolutu Twoja indywidualna
> świadomość stanie się tożsamą ze Świadomością Wszechświata.

Zdefiniuj: "świadomość wszechświata", "absolut", "siła życiowa" i "moc
sprawcza".
To co piszesz to zwykły bełkot, każdy byle nawiedzeniec lepsze od twoich
dyrdymały wypisuje.
Dlatego tak łatwo was wyprowadzić z równowagi, bo sami kompletnie nie
wiecie o czym bełkoczecie.
A już pedofilię i kazirodztwo uzasadniać "absolutem" i "mocą sprawczą"
(czyli niczym...) to już trzeba być kompletnym debilem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2017-01-08 14:07:20

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-08 o 11:20, LeoTar Gnostyk pisze:

> To nie fantazje lecz obserwacje

Gdzie i kiedy obserwowałeś gwałcenie własnych dzieci przez rodziców?

> Nie znasz mnie

Tylko zboczeniec wyprany z emocji chce gwałcić (własne!) dzieci.

> Czy
> jestes pewien, że się nie mylisz?

A czego nie zrozumiałeś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2017-01-08 14:37:12

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Czyli wiesz, że to gwałt.

Inicjacja seksualna a gwałt to dwie różne sprawy. Chociaż w obecnym
systemie wychowawczym istotnie inicjacja = gwałtowi.

> I ile razy obserwowałeś gwałcenie dzieci przez własnych rodziców?

Fizycznych gwałtów nie widziałem natomiast obserwuję od lat w jaki
sposób moja eksmałżonka gwałci psychicznie nasze dzieci. I o tym właśnie
piszę jeżeli to jeszcze do ciebie nie dotarło buraku.

> Doskonale wiesz bydlaku jakie są tego skutki.

Skąd mogę wiedzieć skoro uważasz, że jestem nic nieczującym bydlakiem?

> Więc nie pierdol tu o swoich analizach, bo każdy pedofil tak jak ty
> uzasadnia swoje zboczenie w irracjonalny sposób.

Wskaż, w którym miejscu popełniłem błąd w moim wywodzie a podejmę z tobą
dyskusję. Teraz zachowujesz się jak cham z folwarcznych czworaków.

> Zaklinasz rzeczywistość dokładnie tak samo jak sekciarze pisowscy.

Niczego nie zaklinam; po prostu głośno myślę i wyciągam wnioski w
przeciwieństwie do ciebie, który tylko rzucać mięsem - zamiast
argumentów - potrafisz

Powrotu do zdrowia życzę Piotrze. ;-)

27. Data: 2017-01-08 14:38:40

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Człowiek posiada 97% chromosomów wspólnych z szympansem. A ze brakujące
> ogniwo?

Odnoszę wrażenie, że coraz częściej spotykam posiadaczy tych brakujących
procentów.

28. Data: 2017-01-08 14:49:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> LOL :) Zmusić do braku myślenia?

Ciebie do tego zmuszać nie trzeba jesteś zaprzeczeniem człowieka
myślącego. Potrafisz się żywić tylko ciemnogrodzką padliną.

> Zdefiniuj: "świadomość wszechświata", "absolut", "siła życiowa" i
> "moc sprawcza".

Bez tego nie mógłbyś tutaj pluć jadem bo by cię po prostu nie było.

> To co piszesz to zwykły bełkot, każdy byle nawiedzeniec lepsze od
> twoich dyrdymały wypisuje.

Skoro dyrdymały wypisuję to co cię tak wkurza? ;-)

> Dlatego tak łatwo was wyprowadzić z równowagi, bo sami kompletnie nie
> wiecie o czym bełkoczecie.

Gdybym nie wiedział o czym piszę to już dawno przestałbyś ze mną
"dyskutować",(w domyśle opluwać, lżyć mnie i odwodzić od wszelkiej
czci). Ty po prostu nie możesz znieść tego, że moja pisanina porusza
twoją, tak skrzętnie ukrywaną podświadomość. Boisz się swego obnażenia...

> A już pedofilię i kazirodztwo uzasadniać "absolutem" i "mocą
> sprawczą" (czyli niczym...) to już trzeba być kompletnym debilem.

A potrafisz to udowodnić...? ;-)

29. Data: 2017-01-08 14:56:51

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

>>> Oczywiście. Oprócz swoich fantazji seksualnych z dziećmi.

> Gdzie i kiedy obserwowałeś gwałcenie własnych dzieci przez rodziców?

Zacząłem od obserwowania własnych dzieci zgwałconych psychicznie przez
ich matkę.

> Tylko zboczeniec wyprany z emocji chce gwałcić (własne!) dzieci.

Istotnie, moja eks Teresa Mierzwiak gwałciła psychicznie nasze dzieci
dopóki nie staly się jej całkowicie uległe. Dokładnie tak samo jak jej
matka zgwałciła ją. Jesteś jajogłowym tępogłowem, jeżeli gwałto kojarzy
ci się wyłącznie z uprawianiem seksu.

> A czego nie zrozumiałeś?

To ja pytam a ty możesz - lub nie musisz - odpowiedzieć.

30. Data: 2017-01-08 15:56:38

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Formy ewoluują niezależnie od świadomości czyjejkolwiek.
Raczej ewolucja tychże form moze czasem mieć wpływ na nasza świadomość
NASZĄ ludzka! Innej nie znam.

Stop aborcji!
Kościelni lawiranci.
Gnoza - odnajdywanie Boga w sobie