Datura z nasion

1. Data: 2012-04-26 17:10:39

Temat: Datura z nasion
Od: B <brak{maupa}maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem nasionka datur. Mają być pełne i różnokolorowe. Czy w pierwszym
roku zakwitną? Nasionek jest kilkanaście a mam możliwości
"pomieszczeniowie" by zostawić tylko kilka. Chciałbym wybrać po jednej
każdego koloru no i zastanawiam się czy datura z nasion może zakwitnąć w
pierwszym roku po posianiu.

2. Data: 2012-04-26 20:02:07

Temat: Re: Datura z nasion
Od: "Azotox" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B" <brak{maupa}maila.pl> napisał w wiadomości
> Kupiłem nasionka datur. Mają być pełne i różnokolorowe. Czy w pierwszym
> roku zakwitną?

"Hej, za rok datura...
za rok caaały!"

Moon-azotox