Dawno nic o szczepionkach nie było

11. Data: 2023-03-29 20:10:51

Temat: Re: Dawno nic o szczepionkach nie było
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 29.03.2023 19:47, PD wrote:

> Masz coś przeciwko emerytom z demencją? Ich obecność na wiecu to obciach
> dla wiecu?

Nie obciach tylko cyrk! Ale rozumiem, że dla tumana niewidomy w galerii
obrazów też nie budzi zdziwienia ani podejrzeń. Tak tumany mają, co zrobić.

--
pzdr
Roman

12. Data: 2023-03-30 22:43:20

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2023 o 19:47, PD pisze:

> Masz coś przeciwko emerytom z demencją? Ich obecność na wiecu to obciach
> dla wiecu?

Jak zwykle nie zrozumiałeś.
Mam coś przeciwko zwożeniu ich na wiece, za pomocą kurewskiej
manipulacji robiącej im wodę z mózgu. Tak jak wciskanie emerytom z
demencją szajsu na raty. Albo robienia ich na numer "na wnuczka" itp.
To jedno z największych kurewstw - wykorzystywanie starszych ludzi, ich
naiwności i wiary w dobre intencje przez zakłamanych skurwysynów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2023-04-02 21:25:22

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2023 o 22:43, Kviat pisze:

> [...]
> To jedno z największych kurewstw - wykorzystywanie starszych ludzi, ich
> naiwności i wiary w dobre intencje przez zakłamanych skurwysynów.

A nie przeszkadza ci, że twój niedoszły prezydent Trzaskowski robi to
samo młodym ludziom na tych jakichś kampusach?

PD

14. Data: 2023-04-03 07:52:45

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2023 o 21:25, PD pisze:

> A nie przeszkadza ci, że twój niedoszły prezydent Trzaskowski robi to
> samo młodym ludziom na tych jakichś kampusach?

Nie robi tego samego.

Nie przeszkadza ci, że kłamiesz i robisz to samo co pis?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2023-04-03 15:04:25

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.04.2023 o 07:52, Kviat pisze:

> Nie robi tego samego.
>
> Nie przeszkadza ci, że kłamiesz i robisz to samo co pis?

Niezłą wodę z mózgu ci twój Rafałek zrobił. Aż mi cię autentycznie szkoda.

PD

16. Data: 2023-04-03 19:58:34

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.04.2023 o 15:04, PD pisze:

> Niezłą wodę z mózgu ci twój Rafałek zrobił. Aż mi cię autentycznie szkoda.

Niezłą wodę z mózgu ci twój pis zrobił. Aż mi cię autentycznie nie jest
szkoda.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2023-04-03 22:23:09

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.04.2023 o 19:58, Kviat pisze:

> Niezłą wodę z mózgu ci twój pis zrobił. Aż mi cię autentycznie nie jest
> szkoda.

Zatem trudno się spodziewać, by ruszyło cię gdy twój Rafciuś robi wodę z
mózgu młodym ludziom. Ale czego spodziewać się po kimś, kto czyta
podręczniki do historii po łacinie, nie znając łaciny.

PD

18. Data: 2023-04-04 13:55:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.04.2023 o 22:23, PD pisze:
> Ale czego spodziewać się po kimś, kto czyta podręczniki do historii po
> łacinie, nie znając łaciny.

Czasem się zastanawiam, skąd wy ludziska znacie o sobie takie intymne
szczegóły.

--

Ewa

19. Data: 2023-04-04 20:23:35

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2023 o 13:55, FEniks pisze:

> Czasem się zastanawiam, skąd wy ludziska znacie o sobie takie intymne
> szczegóły.

Pisiory i tzw. prawactwo od zawsze mają tendencję do konfabulacji, czy
obrzucenia kogoś gównem bez względu na to, co to jest i czy to prawda -
byle się przykleiło.
Nie wiem, czy to wrodzone, czy to wyuczone...

Pozdrawiam
Piotr

20. Data: 2023-04-04 20:39:27

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasem się zastanawiam, skąd wy ludziska znacie o sobie takie intymne
> szczegóły.

No jak skąd :) Odsyłał mnie do podręczników do historii nie umiejąc
obronić bzdury, którą wypowiedział. Chodziło, że KK ukradł święta bożego
narodzenia jakimś dawnym ludom. Gdy pokazałem mu, że wiki twierdzi iż te
dawne ludy z chęcią "oddały" to święto, wówczas napisał że zapłaciły za
to jakąś straszną cenę. Dopytywany o tą cenę i jak to było, jak zwykle
nic konkretnego nie powiedział tylko swoim zwyczajem odesłał do
"podręczników od historii". Jednak nie przestałem dopytywać. Tym razem
jednak o te podręczniki, które by opisywały tę najprawdopodoniej
straszliwą rzeź. Wówczas kompulsywnie zaczął rzucać linkami do
wszystkiego co popadnie i opisuje krwawą historię KK. Co prawda w tych
jego "podręcznikach" nie było nic o tym jak to KK ukradł ŚBN i eks
właścicieli wykrwawił, za to znalazło się jedno dzieło po łacinie. I tak
oto intymny sekret ujrzał światło dzienne ;)

PD

Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!
Zachęcanie do demoralizacji
1939 nadchodzi ?