Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!

1. Data: 2023-02-08 15:07:25

Temat: Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

"Przed nami kolejna afera, tym razem sponsorowana przez ministra
Czarnka. Pokazuje ona znakomicie, jak w praktyce wygląda uwłaszczenie
politycznego środowiska. Zakładasz na szybko fundację, dostajesz z
funduszu ministra kilka milionów na siedzibę z możliwością jej użycia
komercyjnego po kilku latach. Gdy ten czas mija, masz po prostu lokal za
kilka milionów, który możesz wynajmować, sprzedawać, a na koniec
fundację zamknąć. Słowem, za kilka lat, dzięki Czarnkowi, zostajesz
faktycznym milionerem. A państwo i jego kasa? Jebać państwo. Ono jest
tylko, żeby je doić."

https://krytykapolityczna.pl/kraj/afera-willa-plus-c
zarnek-pis/

ps. i zaraz wrona przyfrunie by zasrać swoimi wątkami o niczym, bo myśli
durna, że ukryje te machlojki kurduplasto-kretyńskie...

--
pzdr
Roman

2. Data: 2023-02-08 15:45:55

Temat: Re: Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!
Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka napisał(a):
> [...]
>

> ps. i zaraz wrona przyfrunie by zasrać swoimi wątkami o niczym, bo myśli
> durna, że ukryje te machlojki kurduplasto-kretyńskie...

Prosiaczki od Sierakoskiego ubolewają że to nie im skapnęło?

3. Data: 2023-02-09 19:51:09

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2023 o 15:45, alojzy nieborak pisze:

zarnek-pis/

> Prosiaczki od Sierakoskiego ubolewają że to nie im skapnęło?

Żeby zazdrościć komuś kradzieży, to trzeba mieć pisiorską mentalność.
Normalni ludzie zwyczajnie ubolewają, że pisiory kradną, a ich wyznawcy
są z tego dumni.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2023-02-10 13:47:46

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):

zarnek-pis/

> Żeby zazdrościć komuś kradzieży, to trzeba mieć pisiorską mentalność.
> Normalni ludzie zwyczajnie ubolewają, że pisiory kradną, a ich wyznawcy
> są z tego dumni.

W sumie można przyznać Ci rację .... gdyby poprzednicy "nie kradli".
A tak? Donek rozdawał i Kaczka rozdaje. Kasa szła na fundacje z rządu i samorządu.

Łatwo sprawdzić. Wystarczy wklepać do gógla NIK kontrola 2015 fundacje.
KAP.430.005.2015
Nr ewid. 219/2015/P/15/005/KAP

I też widac miliony dla swojaków.

Więc o co chodzi? Ano tamte pakowali w swoich a te w swoich.
Możesz próbwać uzasadniać czemu Donkoska kasa była słuszna
i Kaczoroska niesłuszna.

5. Data: 2023-02-10 17:06:33

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2023 o 13:47, alojzy nieborak pisze:

> W sumie można przyznać Ci rację .... gdyby poprzednicy "nie kradli".

Aha, czyli jak ktoś kradnie, to tobie też wolno.
Jakie to typowe dla pisiora.

> A tak? Donek rozdawał i Kaczka rozdaje. Kasa szła na fundacje z rządu i samorządu.

No jasne. Która fundacja za czasów Donka założona kilka dni wcześniej
dostała 55 mln?

> Łatwo sprawdzić. Wystarczy wklepać do gógla NIK kontrola 2015 fundacje.
> KAP.430.005.2015
> Nr ewid. 219/2015/P/15/005/KAP
>
> I też widac miliony dla swojaków.

Podaj konkretny przykład z którym masz problem.

> Więc o co chodzi? Ano tamte pakowali w swoich a te w swoich.

Jeszcze raz, bo jak widać do pisiorskiego łba nie dociera: a miało być
lepiej.
Trzeba być debilem żeby usprawiedliwiać (i jeszcze być z tego dumnym)
czyjąś kradzież "bo tamci też kradli".

> Możesz próbwać uzasadniać czemu Donkoska kasa była słuszna
> i Kaczoroska niesłuszna.

Nie. To ty masz uzasadnić dlaczego Kaczorska kradzież jest słuszna.
To, że ktoś inny kradł nie jest usprawiedliwieniem. Nawet dzieci to
rozumieją, ale jak widać dla pisiorskiego umysłu jest to nie do ogarnięcia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2023-02-10 17:09:34

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2023 o 17:06, Kviat pisze:

> No jasne. Która fundacja za czasów Donka założona kilka dni wcześniej
> dostała 55 mln?

> Podaj konkretny przykład z którym masz problem.

I wytłumacz dlaczego prawy i sprawiedliwy pis przez 8 lat nie zdołał za
to wsadzić odpowiedzialnych do więzienia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2023-02-10 18:45:03

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 10.02.2023 13:47, alojzy nieborak wrote:
> [...]
>
> Więc o co chodzi? Ano tamte pakowali w swoich a te w swoich.
> Możesz próbwać uzasadniać czemu Donkoska kasa była słuszna

Jak to szło? "Wystarczy nie kraść"? Czy coś pomyliłem?

I chuj z donkiem, niech wszyscy pójdą siedzieć jeśli kradną!

--
pzdr
Roman

8. Data: 2023-02-11 14:53:20

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):

> Aha, czyli jak ktoś kradnie, to tobie też wolno.
> Jakie to typowe dla pisiora.

Jest pula do rozdania i rozdają. Tamci dawali jednym ci dają drugim.

> No jasne. Która fundacja za czasów Donka założona kilka dni wcześniej
> dostała 55 mln?

Która Kaczoroska Dostała 55 mln?
Dlaczego kłamniesz? Max. kwota czarnkowa wynosi ok. 1,5 mln.

> Podaj konkretny przykład z którym masz problem.

Przeca nie ja podniosłem kwiki tylko łopzycja, więc nie ja
mam problem tylko łopozycja i jej wyznawcy, w tym Twoja osoba.

> Jeszcze raz, bo jak widać do pisiorskiego łba nie dociera: a miało być
> lepiej.

No to udowodnij że jest gorzej. Dla mnie jest podobnie.
Dostałeś nazwę pliku z kontroli NIK. Masz tam wyliczenia.

> Trzeba być debilem żeby usprawiedliwiać (i jeszcze być z tego dumnym)
> czyjąś kradzież "bo tamci też kradli".

Pula do rozdania na głupotki.

> Nie. To ty masz uzasadnić dlaczego Kaczorska kradzież jest słuszna.

Ty podosisz kwiki, ja zapodałem plik z NIK`u gdzie masz wyliczenia
ile wtedy rozdai.

> To, że ktoś inny kradł nie jest usprawiedliwieniem. Nawet dzieci to
> rozumieją, ale jak widać dla pisiorskiego umysłu jest to nie do ogarnięcia.

Twoje odczucia mało kogo interesują.
Zaś fakty są weryfikowalne:

1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2015 r
czyli 2,5 roku.

dotacje w kwocie 596,2 mln zł,

9. Data: 2023-02-11 14:54:14

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka napisał(a):

> I chuj z donkiem, niech wszyscy pójdą siedzieć jeśli kradną!

2013-2015
dotacje w kwocie 596,2 mln zł,

10. Data: 2023-02-12 12:21:55

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2023 o 14:53, alojzy nieborak pisze:

> Jest pula do rozdania i rozdają. Tamci dawali jednym ci dają drugim.

Czyli miało być lepiej, a jest tak samo?

> Która Kaczoroska Dostała 55 mln?

Tu masz skróconą listę, pominięto pierdyliard mniejszych:
https://tvn24.pl/polska/dotacje-dla-fundacji-powiaza
nych-z-pis-pieniadze-plyna-szerokim-strumieniem-6644
423

> Dlaczego kłamniesz? Max. kwota czarnkowa wynosi ok. 1,5 mln.

Dlaczego kłamiesz?
https://tvn24.pl/polska/fundacja-politykow-pis-kupuj
e-od-panstwowej-spolki-wille-na-mokotowie-za-pieniad
ze-od-ministra-czarnka-6635413

> Przeca nie ja podniosłem kwiki tylko łopzycja, więc nie ja
> mam problem tylko łopozycja i jej wyznawcy, w tym Twoja osoba.

Ale miałeś podać przykład, do którego można się merytorycznie
przyczepić, tak jak ja ci podałem przykłady powyżej.
Przeca łopozycja nie podnosi kwików do wszystkich pislamskich dotacji.

> No to udowodnij że jest gorzej. Dla mnie jest podobnie.

Ale miało być lepiej.

I tylko idiota nie widzi, że jest gorzej. A pisiorski fanatyk widzi,
tyle, że udaje, że nie widzi i bezczelnie kłamie, bo jest pisiorskim
fanatykiem. Albo robi to z premedytacją dlatego, bo sam bierze w tym
procederze udział.

> Dostałeś nazwę pliku z kontroli NIK. Masz tam wyliczenia.

I nikogo za to nie posadzili?

> Pula do rozdania na głupotki.

LOL
Jak przewały milionów przez pis, to głupotki, a jak nie przez pis, to
znaczy, że tamci kradli i trzeba głosować na pislam... żeby było lepiej.

> Ty podosisz kwiki, ja zapodałem plik z NIK`u gdzie masz wyliczenia
> ile wtedy rozdai.

Miałeś podać ile z tego nakradli na wille dla swoich, a nie ile rozdali.
Wykaż, że teraz jest podobnie.

> Twoje odczucia mało kogo interesują.
> Zaś fakty są weryfikowalne:
>
> 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2015 r
> czyli 2,5 roku.
>
> dotacje w kwocie 596,2 mln zł,

I na co wydali te drobniaki? Na waciki?
A miało być lepiej...

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Nie-2-a-prawie-3-ml
d-zl-dla-TVP-PiS-ukratkiem-dosypuje-pieniedzy-Telewi
zji-Polskiej-8449010.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Zachęcanie do demoralizacji