Definicja ksRobaka, poprawka puciek2, + reszta w temacie

1. Data: 2003-06-15 15:30:16

Temat: Re: Definicja ksRobaka, poprawka puciek2
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 14 Jun 2003 13:08:19 +0200 "puciek2" <p...@n...gazeta.pl>
<bcevn3$gpp$1@inews.gazeta.pl>:

> Ty twierdzisz że powstanie egoista, samolub, socjopata ... Tylko
> zastanów się czy to jest jak najlepsza egzystencja ?

Co wy z tą egzystencją? Sensem życia jest myślenie, odczuwanie,
współudział i ciągłość. Reszta nie warta wspominania.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-06-15 15:41:03

Temat: Re: zaległe odpowiedzi
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 14 Jun 2003 13:28:42 +0200 "puciek2" <p...@n...gazeta.pl>
<bcf0ta$j5b$1@inews.gazeta.pl>:

> To zdanie będzie prawdziwe jeśli choćby jedno ze zdań składowych będzie
> prawdziwe.

To zdanie jest prawdziwe jeśli ktoś rzeczywiście ma takie plany.
Sprawdzić wykrywaczem kłamstw.:) Rachunek zdań się nie stosuje.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-06-15 19:11:11

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kruzel" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co wy z tą egzystencją? Sensem życia jest myślenie, odczuwanie,
> współudział i ciągłość. Reszta nie warta wspominania.

egzystencja
"istnienie, byt, bytowanie; życie, warunki życia"
egzystencja jest oczywista, rzeczywista i realna

sens
"znaczenie, treść; uzasadnienie"
jest opisem egzystencji - to tylko teoria

To jest definicja ksRobaka: [puciek2]
"sensem życia jest zapewnienie sobie i swoim potomkom
jak najlepszej egzystencji, przy zachowaniu zasady:
"nie czyń drugiemu, co tobie nie miłe"
[Teoria Czasu]"

++++++++++++++++++
TO WŁAŚNIE TA ZASADA:
"nie czyń drugiemu, co tobie nie miłe"
CZYNI Z MAŁPY - CZŁOWIEKA
++++++++++++++++++

ksRobak
$

--
AFORYZM

Człowiek, zgodnie ze swoją wewnętrzną naturą,
jest stworzeniem, które nie tylko pracuje i myśli,
ale także
śpiewa,
tańczy,
modli się,
opowiada historie
i świętuje
[Harvey Cox]

1. a czym jest według Ciebie radość kibiców po wygranym meczu?
nie jest to radość z czyjegoś sukcesu?
nie utożsamiasz się z zawodnikiem, drużyną, twórcą itd?
JESTEŚMY STADEM LUDZKIM
ze wszystkimi negatywami (atawizmy) i pozytywami (wiedza)
[ksRobak]

> Zapytam znawcę logiki: czy można poprawić coś, co jest
> doskonałe?
2. logika jest wielowymiarowa :)))
to co jest doskonałe w wymiarze (nazwijmy to) cielesnym
nie musi być doskonałe w wymiarze "duchowym"
doskonalszą doskonałością jest HARMONIA
(przynajmniej u Człowieka) ;)
[ksRobak]

1. Data: 2003-06-15 19:28:44

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, nie ma się co sprzeczać.

Sun, 15 Jun 2003 21:11:11 +0200 "ksRobak" <e...@g...pl>
<bcig0u$9fv$1@inews.gazeta.pl>:

> TO WŁAŚNIE TA ZASADA:
> "nie czyń drugiemu, co tobie nie miłe"
> CZYNI Z MAŁPY - CZŁOWIEKA

To taki plan minimum. Tylko jak się ma do sadomasochistów.;)

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-06-15 21:05:55

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra, nie ma się co sprzeczać.

> To taki plan minimum. Tylko jak się ma do sadomasochistów.;)

po prostu nie wybiorę sadomasochisty na mojego
reprezentanta ;)))

ksRobak
$

1. Data: 2003-06-16 13:32:09

Temat: Re: Definicja ksRobaka, poprawka puciek2, + reszta w temacie
Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co jest Puciek? ;)
> udajesz, że nie rozumiesz?
> przecież to nie słowa z ekranu się zmieniają (hihihi)
> zmienia się Twój stosunek do tych słów !!!
>
> PS. jak myślisz: czy żeby przekazujący mógł coś przekazać
> odbierającemu wystarczy sam przekaz?
> przecież najpierw trzeba otworzyć "7 pieczęci"
> (nie tak łatwo sprawdzić co jest pod kapeluszem) ;)

Powyższe nie jest dla mnie napisane "po ludzku" (jak dla mnie), wybacz.
Więc jak dla mnie nie bardzo czuję jak się do tego odnieść.

> PSS. w rozmowach z ksRobak'iem pewnie też
> zakładasz sobie jakiś cel.
> Jeśli celem Twoim jest znaleźć błedy rozmówcy -
> to szukaj tych błędów. ;)))

Najpierw staram się zrozumieć. Gdy widzę błąd to wykazuję.

Jak narazie w sprawie definicji znalazłem dwa błędy.
Jeden to sama definicja ma feler, który dokładnie opisałem.
Ty po wielu dziwacznych próbach wybrnięcia z sytuacji poprzestałeś w końcu na
ściemce językoznawczej. Ja osobiście wiem że to tylko ściemka.

Drugi błąd to Twój błędny zarzut do poprawionej przeze mnie definicji.
Cytat:

" Kikut który otrzymasz
będzie egoistą, samolubem, socjopatą..."

Wykazałem że i tu się mylisz. Ale widzę że w tej kwestii to narazie nie masz
nawet pomysłu na ściemkę.

> Bądź pewny, że jeśli rozmawiasz z Człowiekiem,
> to po wykazaniu mu błędu pożytek będzie obopólny.
>
> Ty będziesz miał satysfakcję z potwierdzenia Siebie

I taką mam.

> rozmówca będzie miał satysfakcję:
> "że nie jest jedyną myślącą istotą na tym pięknym świecie"

Napisz coś o tej Twojej samotności. To bardzo mnie ciekawi.

puciek.

1. Data: 2003-06-16 14:32:11

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Napisz coś o tej Twojej samotności. To bardzo mnie ciekawi.
> puciek.

ciekawy? - NOS DO KAWY !!! :-)

mrEDI

1. Data: 2003-06-16 23:26:44

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kruzel <h...@g...pl> napisał(a):

> To zdanie jest prawdziwe jeśli ktoś rzeczywiście ma takie plany.
> Sprawdzić wykrywaczem kłamstw.:) Rachunek zdań się nie stosuje.

Ciekaw jestem jakie to inne plany, w odróżnieniu od takich planów,
mógłby mieć ktoś kto wypowiada te słowa.
Masz jakiś pomysł ? Choćby jeden skromny przykład, proszę bądź tak dobry.

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-06-17 06:55:55

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puciek2"

> Ciekaw jestem jakie to inne plany, w odróżnieniu od takich planów,
> mógłby mieć ktoś kto wypowiada te słowa.
> Masz jakiś pomysł ? Choćby jeden skromny przykład, proszę bądź tak dobry.

mogę ja? mogę ja? ;))) (hihihi)
ktoś, kto wypowiada takie słowa może mieć następujący plan:
chcę nauczyć rozmówcę "przyklejania" konkretnych słów
do konkretnych "rzeczy"

skąd wiesz, czy pisząc "spacer" nie ma na myśli krzesła na którym siedzi
a pisząc "domu" nie ma na myśli pomieszczenia w którym się znajduje?

siedzę na krześle i jestem w pomieszczeniu...
jeśli nie siedzisz na krześle - to wogóle jesteś czy Cię nie ma??? ;)

ksRobak
\|/
$

1. Data: 2003-06-17 06:58:39

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

puciek2 <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Ciekaw jestem jakie to inne plany, w odróżnieniu od takich planów,
> mógłby mieć ktoś kto wypowiada te słowa.
> Masz jakiś pomysł ? Choćby jeden skromny przykład, proszę bądź tak dobry.

Wybiorę się na ryby albo pójdę na grzyby.
uzus

Podarunek od ksRobaka; (było !!!wielki strach ...)
Niezwykła niespodzianka!
Co chce osiagnac premier?
Nic mi sie nie chce
craze about girls