Dekoracja okien polaciowych - jak?

1. Data: 2004-03-14 15:27:42

Temat: Dekoracja okien polaciowych - jak?
Od: "D00m_BriNGeR" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.

Czy moglibyscie podzielic sie swoimi pomyslami na udekorowanie okien polaciowych
(fakro, velux). Czy jestem skazany na rolety, czy tez mozna cos z tym zrobic innego?
Chetnie zobacze jakies linki do stron z obrazkami (w temacie jak temat).
Z góry dziekuje i pozdrawiam.

D00m B.

1. Data: 2004-03-15 08:04:50

Temat: Re: Dekoracja okien polaciowych - jak?
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D00m_BriNGeR" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] Czy jestem skazany na rolety, czy tez mozna
> cos z tym zrobic innego? [...]

Rozwiązania systemowe: rolety, żaluzje w prowadnicach, plisy (IMHO
najładniejsze z tego wszystkiego). Rozwiązania mniej systemowe: pręty do
zazdrostek u góry i dołu skrzydła - na tym można upiąć bardzo dużo różnych
dziwnych rzeczy :) No i, w zależności od ukształtowania terenu, można
spróbować przyczepić coś nie na samym oknie, a na ścianach (skosach) - np.
tkaninę rozpiętą na ramach udających okiennice.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Lodowka przez internet?
Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !
wypoczynek LAGUNA firmy MP - jakies spostrzeżenia
tanie drzwi do pokoju - Slask
Re: syfon do pralki ...