Lodowka przez internet?

1. Data: 2004-03-14 12:52:23

Temat: Lodowka przez internet?
Od: "internauta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. przyznam sie, ze nie mam doswiadczenia w zakupach przez siec, stad
moje pytanie, czy bez zadnych obaw mozna kupowac, czy sprzet dotrze sprawny,
( jazda np. przez pol Polski kurierem), i ewentualnie jakie firmy
internetowe polecacie. Pozdrawiam Piotr

1. Data: 2004-03-14 17:45:48

Temat: Re: Lodowka przez internet?
Od: "chiniol" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.rtvagd.pl

mysle ze sa wporzo

pzdr

chiniol

1. Data: 2004-03-14 18:01:28

Od: "dadi" <d...@g...wytnijtozadresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.rtvagd.pl
>
> mysle ze sa wporzo

zamówiłem u nich pralkę. Jutro ją odbiorę. Dam znać jaki był finał.

1. Data: 2004-03-18 18:04:07

Od: "Wojtek" <w...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.rtvagd.pl
www.maximedia.pl

kupiłem u tych drugich (lodówka, kuchenka+płyta, okap, zmywarka) wszystko
bez zarzutu

pzdr. w.

1. Data: 2004-03-20 19:57:56

Od: "antekant" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.centrum2000.com.pl

1. Data: 2004-04-02 21:44:40

Od: "dadi" <d...@g...wytnijtozadresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zamówiłem u nich pralkę. Jutro ją odbiorę. Dam znać jaki był finał.

juz mam w domu i ciesze sie z zakupu. dostawa na czas i cena REWELKA.
Gwarancja i instrukcja oczywiscie zalaczone. Bez zadnych problemow -
polecam.

Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !
wypoczynek LAGUNA firmy MP - jakies spostrzeżenia
tanie drzwi do pokoju - Slask
Re: syfon do pralki ...
zamienię 37 poradników nt domu i mieszkania