Dekorator wnętrz

1. Data: 2008-04-24 03:59:12

Temat: Dekorator wnętrz
Od: "JJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Czy ktoś orinetuje się w jakim przedziale cenowym za m2 znajduje się wycena
usług dekoratora wnętrz za:

1) zaprojektowanie mieszkania
2) zaprojektowanie i nadzór autorski

Mieszkanie ma wielkość 44 m2.

Pozdrawiam
JJ

2. Data: 2008-04-24 10:03:03

Temat: Re: Dekorator wnętrz
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 24, 5:59 am, "JJ" <b...@g...pl> wrote:
> Witam serdecznie
>
> Czy ktoś orinetuje się w jakim przedziale cenowym za m2 znajduje się wycena
> [...]

ad. 1 od 0 do 100 000 000 PLN/EUR lub inne
ad. 2 od 0 do 100 000 000 PLN/EUR lub inne

Generalnie artyści ustalają cenę za pracę nie za m2, partacze podają
cenę za m2.

--
ZZ@private

3. Data: 2008-04-24 12:21:09

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JJ" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie
>
> Czy ktoś orinetuje się w jakim przedziale cenowym za m2 znajduje się
> [...]

W Warszawie ok. 150 zł/m2, podrożało ze 100 zł/m2.

4. Data: 2008-04-24 12:22:11

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie artyści ustalają cenę za pracę nie za m2, partacze podają
cenę za m2.

Artyści wpędzą cię na minę kosztowo i swoimi wizjami realizowanymi nie za
ich pieniądze. A to ty potem będziesz musiał w tym mieszkać. Nie ufać do
końca takim osobom.

5. Data: 2008-04-24 18:21:11

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Artyści wpędzą cię na minę kosztowo i swoimi wizjami realizowanymi nie za ich
> pieniądze. A to ty potem będziesz musiał w tym mieszkać. Nie ufać do końca
> takim osobom.

I pamiętaj że działa tutaj mechanizm identyczny do 'doradców' finansowych typu
Expander czy inny OpenFinance.
Architekci wnętrz też dostają działkę od dostawców których polecą.

TomekD

6. Data: 2008-04-24 19:21:26

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I pamiętaj że działa tutaj mechanizm identyczny do 'doradców' finansowych
> typu Expander czy inny OpenFinance.
> Architekci wnętrz też dostają działkę od dostawców których polecą.

No tak średnio na jeża, bo architektowi płacisz bezpośrednio ty stawkę
ustaloną, a opłaty za przygotowanie kredytu nie są pobierane wprost przez
Expandera czy OpenFinace z twojej kieszeni tylko zależą od umów z
konkretnymi bankami. A zdaża się czasem tak, że w pierwszej fazie to bank
dopłaca do interesu wypłacając posrednikowi wyższą prowizję niż pobrał od
klienta. No ale to trochę nie na temat.

A z tymi dostawcami to jest raczej prosto, bo można łatwo sprawdzić ceny
towaru u innych i jeśli my nie jesteśmy naciągani to jest bez znaczenia jak
sie oni rozliczają. Zawsze tak jest, że budowlańcy mają duże rabaty w
hurtowniach niedostepne dla normalnego kupującego.

7. Data: 2008-04-24 21:57:32

Od: "JJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Warszawie ok. 150 zł/m2, podrożało ze 100 zł/m2.

Dziękuję Boombastic.

JJ

8. Data: 2008-04-25 08:43:54

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 24, 2:22 pm, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
> ich pieniądze. A to ty potem będziesz musiał w tym mieszkać. Nie ufać do

Jedni i drudzy mają wizje (a przynajmniej Ci z ktorym ja miałem do
czynienia, wielu ich nie było).
Jeden z ciekawszych to architek budowlany, przekonał mnie że
powninienem dach zmienić, bo to niewiele w sumie kosztuje a efekt
będzie wspaniały.
Teraz mam problem, bo zostałem z projektem, a to niewiele ponad 50k a
w efekt niecałkiem wierzę i w efekcie zaden z 3 projektow domu jakie
mam nie odpowiada rzeczywistości :-)

--
ZZ@private

Pojedyncza płyta indukcyjna?
woda miejska czy z hydroforu - ktora tansza
Rozruch pieca olejowego po napełnieniu zbiornika
ciepłota ciepłej wody
Jak przegrac z tunera na plyte?