Delikatny problem...

1. Data: 2002-03-28 10:19:14

Temat: Delikatny problem...
Od: "Fantomas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktos z Was wie, w jaki sposob mozna przestawic dzielonego Geberita (3/6
l) tak, aby po jednorazowym nacisnieciu ktoregos z przyciskow splywala cala
woda w jednym z tych dwoch litrazy? Po zamontowaniu przez "fachowca" musze
trzymac przycisk zaly czas, bo gdy go puszcze, woda przestaje splywac... Mam
nadzieje, ze wyrazilem sie jasno:))
A moze wiecie o witrynie firmy Geberit (polskiej) razem z dokladnymi
instrukcjami obrazkowymi pozawlajacymi na zlikwidowane tego problemu?
Pzdr,
Fantomas,
GG#: 15005

1. Data: 2002-03-28 11:07:02

Temat: Re: Delikatny problem...
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fantomas wrote:

> [...]
> trzymac przycisk zaly czas, bo gdy go puszcze, woda przestaje splywac... Mam

albo "fachowiec" cos nachrzanil, albo spluk ktory zamontowales
jest fabrycznie wadliwy. zareklamuj.

> A moze wiecie o witrynie firmy Geberit (polskiej) razem z dokladnymi
> instrukcjami obrazkowymi pozawlajacymi na zlikwidowane tego problemu?

ja tam kupilem spluczke Grohe. droga jak piorun, za to
cala w styropianie (cicha) i nie potrzebuje stelaza.
jednym przyciskiem sie spuszcza wode i zatrzymuje,
chociaz do tego ostatniego trzeba miec troche wprawy.
geberita celowo nie wzialem bo slyszalem o roznych dziwnych
problemach z nieprawidlowym dzialaniem.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego
\==============================================/ dziennikarskiej.

1. Data: 2002-03-28 12:43:30

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fantomas" <m...@w...pl> napisał:

> [...]
> trzymac przycisk zaly czas, bo gdy go puszcze, woda przestaje splywac...

"Fachowiec" darowal sobie regulacje? Popros, zeby przyszedl i poprawil, co
spartaczyl. Jak masz ochote sam sie pobawic, zdejmij przycisk (przesuwajac
do gory, po czym odchylajac gorna krawedz od sciany) i pokrec tymi dynksami,
ktore przycisk naciska... Poeksperymentujesz, bedzie dobrze ;)

Pozdrawiam

Teo (co-to-zagladal-przez-ramie-fachowcowi-regulujacemu-
geberita)

1. Data: 2002-03-29 08:21:57

Od: "Fantomas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teo" <a...@h...com> napisał w wiadomości
> "Fantomas" <m...@w...pl> napisał:
<CUT>
> ktore przycisk naciska... Poeksperymentujesz, bedzie dobrze ;)

No to teraz ja witam!
Problem zostal rozwiazany, rzeczywiscie wystarczylo pokrecic popychaczami. 3
minuty i sprawa zalatwiona, a ja sie z tym meczylem pol roku:))
W sumie pisze ten post nie tylko po to, zeby Wam (Teo) podziekowac, ale tez
zeby na tym forum pochwalic obsluge techniczna firmy Geberit! Mianowicie
znalazlem ich www, a na nim adresy mejlowe do doradcow technicznyh. Jeden
mejl o podobnej tresci jak na grupe i za 3 godziny pelna i kompetentna
odpowiedz od Pana konsultanta (imie i nazwisko znane redakcji:)) I musze
przyznac - zaipmonowal mi tym!!! I kto wie, moze ta grupe czytaja jego
zwierzchnicy, albo monitoruje jakis dzial PR Geberit Polska i mily pan
dostanie wkroce podwyzke i awansik:))))
Pzdr,
Fantomas,
GG#: 15005

1. Data: 2002-03-29 15:55:29

Od: "Janusz K" <a...@z...stopki.bez.spacji> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fantomas" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Teo" <a...@h...com> napisał w wiadomości
> <CUT>

[cut]

> [...]
> przyznac - zaipmonowal mi tym!!! I kto wie, moze ta grupe czytaja jego
> zwierzchnicy, albo monitoruje jakis dzial PR Geberit Polska i mily pan

Do czego to doszlo, zeby chwalic sie na forum publicznym, ze zosatlo sie
potraktowanym NORMALNIE przez firme od ktorej sie cos kupilo.... . Widac
takie mamy czasy, wiec mimo wszystko brawa dla f-my Geberit. :)

Pozdrawiam Wszystkich
Janusz
a...@p...onet.pl

hustawki -
Program do projektowania ...
Panele podlogowe
Świetna, markowa pościel w dobrej cenie
Jaki tel. do IKEI, czym tam dojechac z centrum??( KRAKÓw