pralka

1. Data: 2002-03-28 13:14:27

Temat: pralka
Od: "Małgorzata Jakubowska" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam instrukcji do baaardzo starej pralki POLAR 663 S BIO. Jeżeli ktoś
jeszcze z tego korzysta i ma pojęcie jak się obchodzić z tym urządzeniem
proszę o odpowiedź.

1. Data: 2002-03-28 13:37:14

Temat: Re: pralka
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Jakubowska" <g...@h...pl> napisał w
wiadomości news:a7v51o$8u9$1@korweta.task.gda.pl...
> Szukam instrukcji do baaardzo starej pralki POLAR 663 S BIO. Jeżeli ktoś
> jeszcze z tego korzysta i ma pojęcie jak się obchodzić z tym urządzeniem
> proszę o odpowiedź.

Instrukcji co prawda nie mam, ale uzywalem jej ladnych pare latek :-)

Zadna filozofia. "rozpiske" programow masz na froncie obudowy, guzikologia
to wylacznik wirowki oraz przycisk BIO - bodajze powodujacy dlugie gotowanie
prania w temp 90st.
Pokretlem programatora ustawiasz wybrany program (typowe przepierki to 7,8),
pralke wlaczasz przez pociagniecie pokretla do siebie i tyle

J.

Delikatny problem...
hustawki -
Program do projektowania ...