Dentysci nadal w sredniowieczu ?

1. Data: 2000-04-05 08:04:33

Temat: Dentysci nadal w sredniowieczu ?
Od: "VOYTEK" <v...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym zapytac, czy ktos z osob mieszkajacych w Warszawie moze mi polecic
gabinet dentystyczny, ktory leczy bezbolesnie zeby ?

Odkad pamietam chodze do dentysty dwa razy w roku, uzywam najlepszych past
do zebow (roznych rano i wieczorem), uzywam nici dentystycznych, plynow do
plukania, szczoteczek elektrycznych Braun, mam fluorowane zeby co 6-7
miesiecy, po jedzeniu zuje "Orbit", nie jadam za duzo slodyczy, a zwyklego
cukru uzywam baaardzo rzadko i... raz na szesc miesiecy mam od 2 do 5
ubytkow, ktorych oczyszczanie doprowadza mnie na skraj omdlenia. Dentysci
wciskaja mi kit, ze to bol urojony, ze to nic bedzie bolalo i tak dalej.
Jest to ewidentna bzdura, gdyz nie boli mnie nic a nic oczyszczanie jednego
z zebow, ktory jest po leczeniu kanalowym. Oczywiscie jedyne co moze
zaproponowac stomatolog to zastrzyk znieczulajacy. Raz zdarzylo mi sie miec
ubytek na gornej jedynce. Mimo wklucia w czterech miejscach (mialem
znieczulone pol twarzy), bolalo jak diabli. Przez te lata mam twarz tak
skluta zastrzykami znieczulajacymi, ze boje sie, ze dalsze takie klucie
dorprowadzi do jakichs innych komplikacji. Zmienialem dentystow, gabinety,
prywatne kliniki, najdrozsze mozliwe w stolicy, probowalem leczenia
Carisolvem (ktory okazuje sie byc kompletna lipa - usuwa tylko prochnice "z
grubsza", z bardzo rozleglych ubytkow i oczyszczanie zwyklym wiertlem jest i
tak konieczne), leczenia laserem (nastepna kompletna lipa z tych samych
powodow co Carisolv).

I konkluzja : Jak bardzo dzisiejszy stomatolog rozni sie od kowala, ktory
obcegami wyrywal zeby ? Rozni sie dla mnie tylko wyrafinowaniem i roznoscia
narzedzi oraz i tak bolesnymi zastrzykami znieczulajacymi. Stomoatolodzy
(prywatnie) kaza sobie placic najwiecej, a zadaja najwiecej bolu i tak
naprawde nie potrafia mi pomoc. Znienawidzilem dentystow. Przestaje wierzyc,
ze w tym kraju (a moze i na tym swiecie) istnieje bezbolesna i bezstresowa
stomatologia (moze oprocz znieczulenia calkowitego, ale to z kolei
niezupelnie bezpieczne). Nie wiem ile przyjdzie mi czekac (i czy wogole
dozyje) sytuacji, w ktorej bede pewny, ze usuwanie ubytkow nie bedzie mnie
bolalo nic a nic.

Wojtek
v...@A...onet.pl
[ usun ANTISPAMMER z adresu ]

2. Data: 2000-04-05 09:49:02

Temat: Odp: Dentysci nadal w sredniowieczu ?
Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesiecy, po jedzeniu zuje "Orbit", nie jadam za duzo slodyczy, a zwyklego
> cukru uzywam baaardzo rzadko i... raz na szesc miesiecy mam od 2 do 5

I widzisz... masz zero przyjemności, a do kowala i tak musisz chodzić.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

3. Data: 2000-04-06 04:54:21

Temat: Re: Dentysci nadal w sredniowieczu ?
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

VOYTEK napisał(a) w wiadomości: ...

>naprawde nie potrafia mi pomoc. Znienawidzilem dentystow. Przestaje
wierzyc,
>ze w tym kraju (a moze i na tym swiecie) istnieje bezbolesna i bezstresowa
>stomatologia

No wiesz, tu mozesz miec pretensje tylko do matki natury, ze postanowila w
zebach umiescic tkanke nerwowa.
Mysle, ze za kilkadziesiat lat bedziesz sie smial ze swoich obecnych
problemow :))

Adam B.

4. Data: 2000-04-06 20:27:40

Od: "nycpd" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze problemu z nadwrazliwoscia nie nalezy szukac w niekompetencji czy
prymitywnych metodach, ale raczej w twojej psyche?
Jesli chodzi o polskich stomatologow to nie zostaja wcale w tyle za swoimi
kolegami z zachodu. Mialem duze doswiadczenie z amerykanskimi stomatologami
i z takimi ktorzy kasowali 150usd i 300 za zabek a stosowali takie same
metody jak nasi stomatolodzy. Jesli jak twierdzisz lecza Ciebie najlepsi
dentysci z wawy to chyba cos jest nie tak z Toba, moze masz jakis uraz
psychiczny?
nycpd

5. Data: 2000-04-07 05:20:33

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

nycpd napisał(a) w wiadomości: <0r6H4.42855$a01.939531@news.tpnet.pl>...
>metody jak nasi stomatolodzy. Jesli jak twierdzisz lecza Ciebie najlepsi
>dentysci z wawy to chyba cos jest nie tak z Toba, moze masz jakis uraz
>psychiczny?

Do mnie to piszesz? Chyba cos Ci sie popieprzywszy...

Adam B.

6. Data: 2000-04-08 03:29:31

Od: "Wojtek Billip" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dozyje) sytuacji, w ktorej bede pewny, ze usuwanie ubytkow nie bedzie mnie

Wojtku, myślę, że każdy człowiek ma inny próg wytrzymałości na ból. Mój
10-cio letni syn zasypia na fotelu dentystycznym podczas borowania!
Prześwietlenie wykazało, że ma wyjątkowo głęboko schowane nerwy, farciarz.
Mnie boli, ale jest to ból do zniesienia. Może jesteś bardzo wrażliwy na ból
i zmienianie dentystów nic Ci nie pomoże, będzie Cię ZAWSZE bolało. Cholera,
to mało pocieszające......Na pocieszenie powiem, że mam teraz najwspanialszą
dentystkę świata, która faktycznie leczy niemal bezboleśnie. Przyjmuje w
Warszawie, jeśli chcesz namiary, pisz na priv b...@e...pl. Myślę, że warto
też byłoby się zastanowić, dlaczego, mimo tak imponującej pielęgnacji, masz
problemy z zębami. Często jest to objaw towarzyszący innym dolegliwościom.
Pozdrawiam:))
Beata

Przebarwienia pomocy!!!
Chiropraktyka dr Ackermann'a
Pigmeje.....
specjalizacja, psychiatria
Studentka medycyny potrzebuje pomocy ( fizjologia krwi )