Odp: Dentysci nadal w sredniowieczu ?

From: "Wojtek Billip" <b...@e...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Dentysci nadal w sredniowieczu ?
Date: Sat, 08 Apr 2000 03:29:31 GMT

> Chcialbym zapytac, czy ktos z osob mieszkajacych w Warszawie moze mi
polecic
> gabinet dentystyczny, ktory leczy bezbolesnie zeby ?
>
> Odkad pamietam chodze do dentysty dwa razy w roku, uzywam najlepszych past
> do zebow (roznych rano i wieczorem), uzywam nici dentystycznych, plynow do
> plukania, szczoteczek elektrycznych Braun, mam fluorowane zeby co 6-7
> miesiecy, po jedzeniu zuje "Orbit", nie jadam za duzo slodyczy, a zwyklego
> cukru uzywam baaardzo rzadko i... raz na szesc miesiecy mam od 2 do 5
> [...]

Wojtku, myślę, że każdy człowiek ma inny próg wytrzymałości na ból. Mój
10-cio letni syn zasypia na fotelu dentystycznym podczas borowania!
Prześwietlenie wykazało, że ma wyjątkowo głęboko schowane nerwy, farciarz.
Mnie boli, ale jest to ból do zniesienia. Może jesteś bardzo wrażliwy na ból
i zmienianie dentystów nic Ci nie pomoże, będzie Cię ZAWSZE bolało. Cholera,
to mało pocieszające......Na pocieszenie powiem, że mam teraz najwspanialszą
dentystkę świata, która faktycznie leczy niemal bezboleśnie. Przyjmuje w
Warszawie, jeśli chcesz namiary, pisz na priv b...@e...pl. Myślę, że warto
też byłoby się zastanowić, dlaczego, mimo tak imponującej pielęgnacji, masz
problemy z zębami. Często jest to objaw towarzyszący innym dolegliwościom.
Pozdrawiam:))
Beata