Deodorant NIVEA - kiszka :(

1. Data: 2004-06-21 08:44:20

Temat: Deodorant NIVEA - kiszka :(
Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skończywszy opakowanie niemieckiego dezodorantu w sztyfcie NIVEA zakupiłam
podobny w Polsce.
Niestety, okazało się, że to są dwa zupełnie inne wyroby. ten niemiecki był
suchy, pudrowy, niemal go nie było na skórze a działał idealnie, zas polski
odpowiednik /droższy !!!!!!/ to kostka smalcu zostawiającego na skórze tłusto-
wilgotną warstwę bez żadnych właściwośco dezodorujących , już o
antyperspiracujnych nie wspomnę :(
Obejrzałam opakowania i okazało się, że rzeczywiście, posiadają zupełnie inne
składy.
Mam wrażenie, że dzieje sie tak z wieloma kosmetykami produkowanymi w Polsce,
lub na polski rynek :(
pewnie stąd wymika fakt, że nowy porodukt na rynku zachowuje jakość przez
pewien czas. Czas do uruchomienia produkcji na rynki wschodnie :(
zważywszy, że siła robocza u nas jest tańsza, koncerny korzystają z wielu ulg a
cena wyższa to jest to oszustwo totalne
Chce mi się wyć.

pozdrawiam wsciekle Zora

1. Data: 2004-06-21 08:49:35

Temat: Re: Deodorant NIVEA - kiszka :(
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tłusto-
> wilgotną warstwę bez żadnych właściwośco dezodorujących , już o

Podobne mam wrazenia po tym malym deozodorancie Nivea Deo compact. Psikac
trzeba wielokrotnie, a efekt zaden, po kilkunastu minutach.... robila sie u
mnie nieprzyjemna mieszanka, az mnie samej bylo niedobrze.
Czytalam tu korzystne opinie o dezodorantach Nivea, ale one sa nie dla mnie
jakos. Nie uzywalam kupowanych w Niemczech, ale mam takie obserwacje
odnosnie np kawy Jacobs. Kupiona w Niemczech wspaniala., nie kwasna ,
aromatyczna, tu w Polsce- dla mnie nie do wypicia.
Hafsa- tym razem nie patriotka lokalna

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-06-21 08:49:51

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> Skończywszy opakowanie niemieckiego dezodorantu w sztyfcie NIVEA zakupiłam
> podobny w Polsce.

Wiesz, ja po dezodorancie NIVEA miałam wrażenie, że pocę sie jeszcze
bardziej:-(Już dawno pzrestałam go kupować.Równiez uważam, ze niemieckie
kosmetyki Nivea są zdecydowanie lepsze.

Gosia

1. Data: 2004-06-21 11:34:43

Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Gosia Plitnik, a któżby!) wyklepał:
> [...]
>

> Wiesz, ja po dezodorancie NIVEA miałam wrażenie, że pocę sie jeszcze
> bardziej:-(Już dawno pzrestałam go kupować.Równiez uważam, ze niemieckie

Śmiem twierdzić, że *wszystkie* zagraniczne kosmetyki sa lepsze.
Najtańszy francuski żel pod prysznic nie powoduje u mnie takiego
wysuszenia skóry jak najlepiej reklamowane produkowane w Polsze. Jak
widzę na kosmetyku opisy w językach z byłego bloku wschodniego, to mnie
odrzuca i od razu każdy inny ma przed nim pierwszeństwo!

M.

--
"Kobieta wybaczy ci wszystko oprócz jednego: tego, że jej nie kochasz."
(Alfred Musset)

1. Data: 2004-06-21 13:47:32

Od: z...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> robila sie u
> mnie nieprzyjemna mieszanka, az mnie samej bylo niedobrze.

O, toto właśnie, to samo uczucie :(

Pozdrawiam Zora

Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-06-21)
Farby Voila w Krakowie???
oparzenia
skutek uboczny - szybko rosną paznokcie
co na blizny??