krem nawilzajacy AA

1. Data: 2004-06-21 09:43:00

Temat: krem nawilzajacy AA
Od: "PSO" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

AA seria pomarańczowa, Krem nawilżający z alantoiną i witaminą E

Jak dla mnie nadaje sie tylko na noc. Twarz zaraz po jego nalozeniu wyglada
jak nasmarowana kreda - tworzy sie b i a l y film. Poza tym ma
konsystencje kitu do okien (moze troche przesadzam ;) ) Ochyda. Fakt, ze
spelnia swoja role: nawilza i nie podraznia, ale wedlug mnie nie nadaje sie
na dzien :)

PSO*

1. Data: 2004-06-21 10:42:57

Temat: Re: krem nawilzajacy AA
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PSO napisał/a w news:cb6aok$7e6$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Ochyda.

Ohyda.

> Fakt, ze spelnia swoja role: nawilza i nie podraznia

A jaką masz cerę?

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-06-21 10:56:24

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PSO napisał:
> [...]
> jak nasmarowana kreda - tworzy sie b i a l y film. Poza tym ma
> konsystencje kitu do okien (moze troche przesadzam ;) )

I to mocno a nie trochę :) Wszystko zależy od cery. Ja ten krem miałam i
fakt, nadawał sie dla mnie tylko na noc, bo cerę mam tłustą, za to na
noc własnie sprawdzał się genialnie. Jeden z najlepszyh, jakie miałam.

>Ochyda. Fakt, ze
> spelnia swoja role: nawilza i nie podraznia, ale wedlug mnie nie nadaje sie
> na dzien :)

Wszystko zależy od cery...

Krusz.

1. Data: 2004-06-21 11:12:54

Od: "PSO" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaką masz cerę?

Mieszana, ale bardzo spragniona wody :)

PSO*

1. Data: 2004-06-22 09:32:55

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PSO napisał/a w news:cb6fsn$7t7$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Mieszana, ale bardzo spragniona wody

Spróbuj użyć kremu nawilżającego z Avonu o nazwie 24h. Jest naprawdę
porządny. Mam cerę tłustą, ale okresowo przesuszoną. Wówczas stosuję
ten krem na noc. Efekty są.
Niezła jest z Oceanica żelowa maseczka nawilżająca Hydro coś tam.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

Deodorant NIVEA - kiszka :(
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-06-21)
Farby Voila w Krakowie???
oparzenia
skutek uboczny - szybko rosną paznokcie