Depilacja pleców u panów

1. Data: 2007-01-10 17:44:37

Temat: Depilacja pleców u panów
Od: "M W" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym się dowiedzieć gdzie w Warszawie i jakim skutecznym sposobem mogę
się pozbyc niewielkiego ale niewygodnego dla mnie owlosienia na plecach?

MWu.

2. Data: 2007-01-11 10:14:59

Temat: Re: Depilacja pleców u panów
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym się dowiedzieć gdzie w Warszawie i jakim skutecznym sposobem mogę
> się pozbyc niewielkiego ale niewygodnego dla mnie owlosienia na plecach?

idz do kosmetyczki na woskowanie skoro jest niewielkie to kilka sesji i
po klopocie.kosztow nie znam ,nogi cale kosztuja ok 70 -100 zł
lub laser bardziej kosztowne.
p.

3. Data: 2007-01-12 10:32:44

Od: "M W" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale chyba po wosku i tak dalej odrosną ? Pewnie nawet twardsze....

4. Data: 2007-01-12 11:05:35

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

M W napisał(a):
> Ale chyba po wosku i tak dalej odrosną ? Pewnie nawet twardsze....

Odrosną, ale po tygodniu, dwóch i słabsze. Z czasem będzie ich mniej.

E.

5. Data: 2007-01-12 13:11:07

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale chyba po wosku i tak dalej odrosną ? Pewnie nawet twardsze....

tak wlasnie dlatego kobiety chodza na woskowanie bo chca miec twarde
wlosy na nogach ,pomysl troche i wrzuc haslo w google.

wosk wyrywa cebulke ktora oslabia a golenie pomaga w zageszczeniu i
stwardieniu owlosienia.
p.

odrosty a ślub :/
depilacja