odrosty a ślub :/

1. Data: 2007-01-09 23:32:27

Temat: odrosty a ślub :/
Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej kochane, dawno o nic nie pytałam.:)
Mój problem wygląda tak:
Mam długie (za łopatki) włosy. Naturalny kolor - ciemny blond. Kiedyś
farbowałam na jasny blond, od około roku dzielnie czekam, aż odrosną moje
naturalne. Nie chcę już farbować na jasno. W chwili obecnej swoich włosów
mam już sporo, zwłaszcza w spodniej warstwie. Ale wierzchnia... dramat.
nawet połowy jeszcze nie ma. Termin ślubu mam na początek października...
Nie planuję żadnych sztucznych koków, myślałam raczej o włosach
wyprostowanych, rozpuszczonych i delikatnym diademiku.
Ale przez 8 miesięcy włosy mi nijak nie odrosną. Zmierzyłam i wyszło mi, że
gdybym chciała obciąć to jasne, to w dniu śłubu będę mieć włosy ledwo za
ramiona... Bu a ja chcę długie!

Możecie poradzić coś na taki ambaras? Przedłużać bym nie chciała... Może
zafarbować tę reszte na ciemniej... Ale czy wyjdzie naturalnie?
:(

Pozdrawiam
C.

2. Data: 2007-01-10 11:42:15

Temat: Re: odrosty a ślub :/
Od: "Kaczka" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

caramilla <k...@p...onet.pl> wrote:
> Mam długie (za łopatki) włosy. Naturalny kolor - ciemny
> blond. Kiedyś farbowałam na jasny blond, od około roku
> dzielnie czekam, aż odrosną moje naturalne. Nie chcę już
> farbować na jasno.

miałam podobny problem...
Naturalnie jestem szatynka, ale przez jakiś czas robiłam bardzo jasne blond
pasemka, w końcu przestałam i włosy zaczęły odrastać...
Poszłam do fryzjera i poprosiłam o zamienienie tych wszystkich kolorów tęczy
w jeden....mój naturalny.
Pani mi zaproponowała jakiś tam kolor farby ale nie podobał mi się i
wybrałam ton ciemniejszy. Ogólnie po farbowaniu było super, włosy jednolite
bez śladu starych pasemek. Po jakimś czasie farba nieco się wypłukała i
widać pojedyncze jaśniejsze pasma...ale to chyba tylko ja widzę, bo wiem że
tam było blond pasemko. Od pół roku rosną moje naturalne włosy i praktycznie
nie ma różnicy pomiędzy farbowanymi a odrostami. Polecam, nie warto się
męczyć...czekając aż samo odrośnie.

--
ciągle dostaję spam z konta s...@m...pl

depilacja