Dermalogica/ pseudo mikrodermabrazja / truskawka

1. Data: 2005-03-28 16:52:59

Temat: Dermalogica/ pseudo mikrodermabrazja / truskawka
Od: "Piotr.J" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Czy ktoś z Was miał styczność z produktami firmy Dermalogica?

Zastanawiam się nad zakupem 2 produktów:
Oil Control Lotion
http://glinki.com/?l=ayj62q

i Daily Microfoliant - chyba coś jak mikrodermabrazja(pseudo)
http://glinki.com/?l=gutoru

Co o tym sądzicie?
Może polecacie coś innego na zaskórniki?

Wie ktoś może na ile dokładni są nasi celnicy w przepuszczaniu paczek
bez cła? Dzięki upuście z truskawki(5%) microfoliant zejdzie mi na
poziom 42 euro i pare centów. A z tego co pamiętam kwota wolna od cła
to 42euro - w przypadku prezentów ;)

pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2005-03-29 08:55:57

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Piotr.J:
> [...]
> bez cła? Dzięki upuście z truskawki(5%) microfoliant zejdzie mi na
> poziom 42 euro i pare centów. A z tego co pamiętam kwota wolna od cła

45 E, jeśli od osoby fizycznej, jeśli nie, to 22 E. Ale mnie paczkę
z truskawy potraktowali jak od osoby fizycznej, bo nigdzie nie stało jasno
napisane, że to ze sklepu (a i nie wyglądało jak).

Saddie
--
<@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,

Dermalogica/ psudo mikrodermabrazja / truskawka
szukam perfum
Jaki krem odzywczy na noc?
[OT] a może nie- moda lata 70-te
witaminy