szukam perfum "ogórkowych"

1. Data: 2005-03-28 18:51:32

Temat: szukam perfum "ogórkowych"
Od: "d-onet" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, szukam damskich perfum o zapachu takim troche ogórkowym, znacie
jakies? męskie są na pewno a jakieś damskie? z góry dzięukuję za pomoc,
pozdrawiam.

--
sweety

1. Data: 2005-03-28 19:04:13

Temat: Re: szukam perfum "ogórkowych"
Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

d-onet wrote:
> witam, szukam damskich perfum o zapachu takim troche ogórkowym, znacie
> jakies? męskie są na pewno a jakieś damskie? z góry dzięukuję za
> pomoc, pozdrawiam.

kenzo leau par nieodparcie mi sie z ogorkiem kojarza:).
niestety.

--
Margaret 600357 m...@p...fm
Mlody czlowiek rwie sie czesto do porzadkowania swiata, a zobaczcie tylko,

1. Data: 2005-03-28 20:29:18

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ja wyczuwam zapach ogórrka w j'adore Diora.

1. Data: 2005-03-28 21:40:35

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anuryca wrote:
> Użytkownik "Margaret" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja wyczuwam zapach ogórrka w j'adore Diora.

uhm, powaznie? :) mam, uzywam czasem w zimie i nic takiego
jeszcze nie udalo mi sie w nich wyczuc :)

-- kasica

1. Data: 2005-03-28 21:41:52

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

d-onet wrote:
> witam, szukam damskich perfum o zapachu takim troche ogórkowym, znacie
> jakies? męskie są na pewno a jakieś damskie? z góry dzięukuję za pomoc,
> pozdrawiam.

l'Eau par Kenzo.

-- kasica

1. Data: 2005-03-28 21:45:17

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"d-onet" <d...@o...pl> wrote in message
> witam, szukam damskich perfum o zapachu takim troche ogórkowym, znacie
> jakies? męskie są na pewno a jakieś damskie? z góry dzięukuję za pomoc,
> pozdrawiam.

Z nizszej polki - YR, te niebieskie (Ming Shu oder so was :-)), baaardzo
baaardzo ogorkowe (jak na moj nos) :-)

s_s

1. Data: 2005-03-28 22:24:33

Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anuryca" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja wyczuwam zapach ogórrka w j'adore Diora.

Ja tez!

1. Data: 2005-03-29 11:27:47

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Baby Doll" <m...@p...fm> napisał(a):

> Użytkownik "Anuryca" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja tez!

musze chyba z moim nosem pogadac. dla mnie sa kwiatowe i raczej
ciezkie (mam perfumy, moze dlatego). ogorka bym szukala
wsrod lekkich, swiezych zapachow.

-- kasica

1. Data: 2005-03-30 22:30:38

Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> musze chyba z moim nosem pogadac. dla mnie sa kwiatowe i raczej
> ciezkie (mam perfumy, moze dlatego).

Dawno dawno temu jak jeszcze kochalam J' adore wogole nie wyczuwlam ogorka,
ale teraz gdy mi juz zbrzydlu czuje tylko jego :(

Dermalogica/ pseudo mikrodermabrazja / truskawka
Dermalogica/ psudo mikrodermabrazja / truskawka
szukam perfum
Jaki krem odzywczy na noc?
[OT] a może nie- moda lata 70-te