Dermokosmetyki dla dzieci

1. Data: 2005-03-09 10:05:19

Temat: Re: Dermokosmetyki dla dzieci
Od: mo <m...@s...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus napisał(a):

> Bbalsam do ciała Avene "cold cream".
> Tutaj najtaniej:
>
> http://www.aquavitae.com.pl/catalog/product_info.php
?manufacturers_id=11&products_id=1232

> To w ogóle najtańsze źródło kosmetyków Avene jakie udało mi się znaleźć. Na
> droższych kremach różnice sięgają 30 zł w stosunku do wrocławkskiej apteki w
> Carefuorze (choć fakt, że tam zdzierają)

Moze w porownaniu z carefurem to taniej
ale porownaj http://www.aptecus.pl/sklep/product_info.php?product
s_id=12240
kupowalam tam i jest fajnie i szybko i czesto jeszcze dorzucaja darmowe
probki innych kosmetykow.

pozdrawiam
mo

1. Data: 2005-03-09 10:31:34

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

WYNOCHA spamerze!

--
star

1. Data: 2005-03-09 11:50:43

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mo" <m...@s...qs.pl> napisał w wiadomości

> [...]
s_id=12240
> kupowalam tam i jest fajnie i szybko i czesto jeszcze dorzucaja darmowe

Rzeczywiście akurat ten balsam jest tańszy, natomiast inne produkty są w
identycznych cenach, bądź minimalnie droższe. I oferta jest mniejsza, w
szczególności nie ma kremu, który mnie osobiscie interesuje, czyli Creme
nutritive compensatrice - krem odżywczy:

http://www.aquavitae.com.pl/catalog/product_info.php
?manufacturers_id=11&products_id=72

Brakuje też wody teramlnej w pojemności 50 ml, oraz promocyjnego zestawu
krem SPF60 + maseczka kojąca gratis. A to są akurat te produkty, które
chciałam kupić.

Oczywiście trzeba przynać, że z kolei w apteusie sa promocje, których nie ma
w aquavitae. Wszystko zależy od tego, co komu akurat potrzebne.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-09 19:41:26

Od: "pola" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
s_id=12240
> kupowalam tam i jest fajnie i szybko i czesto jeszcze dorzucaja darmowe

a ja nie dostalam ani zadnych darmowych probek, na przesylke czekalam grubo
ponad dwa tygodnie, a pieniadze wplacilam w ciagu 5 minut, wiec ogolnie nie
polecam tej apteki internetowej, zreszta jak kazdy chyba zauwalyl grafika
jest odstraszajaca. Aquavitae zdecydowanie lepsze

1. Data: 2005-03-10 11:30:44

Od: "Beatka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pola" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> polecam tej apteki internetowej, zreszta jak kazdy chyba zauwalyl grafika
> jest odstraszajaca. Aquavitae zdecydowanie lepsze

gadasz bzdury, ja zamawialam 3 razy i zawsze bylo do 5 dni u mnie w domu.
Nigdy nie placilam po 5 minutach tylko jak listonosz przyniosl paczke. na 3
zakupy 2 razy dostalam probki Vichy. Pozatym ceny sa atrakcyjne, co do
wygladu mozna dyskutowac ale to kwestia gustu i nie ma wplywu na jakosc
towaru

Placenta - pytanie
Kosmetyki Dr. Scheller
troll - wroclaw