Deszczowe meldunki

51. Data: 2000-05-19 08:42:53

Temat: Re: Deszczowe meldunki
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Zimkowska wrote:

> Dobra wiadomość dla Wrocławian - rozpadało się właśnie i potrwa to ok. 2
> tygodni, gduż tyle miało trwać przekładanie dachu.
> Cieszyć się czy nie?
>
> --
> Ewa Zimkowska
> TETA S.A., Wrocław

Hmmm we Wroclawiu zdaje sie mieli juz niedawno powodz, czyzby to zaczelo Wam
wchodzic w zycie (BTW: pozdrowienia dla Tety, kiedys kupowalem u Was system
informatyczny)

PS. W Lodzi rozpadalo sie wczoraj o 18, byla dwugodzinna burza, potem
przeszlo, dzis od rana cudowny kapusniaczek :-)))))
--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

52. Data: 2000-05-19 08:45:58

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie juz wprawdzie pada, ale jakby ktos byl chetny to samochod tez mam :-)

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

53. Data: 2000-05-19 16:27:17

Temat: Odp: Deszczowe meldunki
Od: "kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

pod wroclawiem, w obornikach sl. lalo pieknie cala noc, ale rano ziemia
okazala sie byc sucha jak wior, teraz jest chlodno i wlasnie zakonczylo sie
polgodzinne oberwanie chmury. jest chlodno i fantastycznie :)), chociaz moj
pies twierdzi inaczej (nalezy do gatunku cukrowych ;))) )

54. Data: 2000-05-21 17:14:56

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

chociaz moj
> pies twierdzi inaczej (nalezy do gatunku cukrowych ;))) )
a co to za gatunek?
pozdr Jerzy

55. Data: 2000-05-22 08:56:17

Temat: Re: Re: Deszczowe meldunki
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczšłem ten wštek to i zakończę. Mnie wreszcie też polało. Z czwartku na
pištek spory deszczyk, który uratował mnie przed targaniem kilkudziesięciu
konewek z wodš ( bo po harcersku konewkami suszę załatwiam) I od środka nocy z
soboty na niedzielę, przez calutkš niedzielę sišpiło równym, ciepłym
deszczykiem.Na tydzień wystarczy.
Radośnie pozdrawiam :-)))))))))))))))))
Janusz

nornice