Diagnoza

1. Data: 2002-06-01 14:33:04

Temat: Diagnoza
Od: xemorph <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy możecie polecić mi jakiegoś naprawdę dobrego lekarza, który
postawi poprawną diagnozę?
Odwiedziłem już kilku lekarzy, którzy nie potrafią mi pomóc
przepisując coraz to inne leki na różne dolegliwości jednak bez
żadnego rezultatu.
Jeden z lekarzy stwierdził anginę, drugi grypę a inni nie chcą
uwierzyć, że cokolwiek mi dolega, ponieważ jestem młody.
Dodam jeszcze, że chodzi mi o tereny Biała Podlaska, Siedlce,
Warszawa i Lublin.
Od miesiąca lipca 2001r. zacząłem stosować różnego rodzaju diety i
półgłodówki. Był czas kiedy jadłem w pośpiechu a mój posiłek składał
się z chleba, miodu i kefiru, jogurtu albo herbaty. Pracowałem przy
tym ciężko przy remoncie mieszkania (malowanie farbami olejnymi, praca
w kuchni).

Od 20 kwietnia do 4 maja byłem w Gołubiu Kaszubskim na wczasach
zdrowotnych - leczenie dietą warzywno-owocową. Lekarz prowadzący
stwierdziła, iż może to być Candida Albicans.
Zrobiłem ostatnio badania na obecność Candida Albicans w organizmie
ale z tego co przeczytałem na jednej ze stron internetowych niewiele
to da, ponieważ Candida Albicans jest u człowieka od 4-5 miesiąca
życia, więc testy na jej obecność nic nie dadzą - chodzi tu o proces
jej niekontrolowanego rozrostu w organizmie.
Ogólnie wyszło u mnie: posiew kału - flora fizjologiczna Candida (+)
czyli niby wszystko w porządku.

Podsumowując z objawów występujących u mnie:
- pojawiający się szum w lewym uchu
- bóle i zawroty głowy
- ogólne osłabienie
- ciągłe zmęczenie, znużenie, senność
- uczucie wyciekania sił witalnych, wydrenowany, bezsilność
- obniżony nastrój
- bóle w nogach (w kolanach i udach)
- obolałe mięśnie
- pieczenie i bóle kręgosłupa oraz karku
- tak jakby sztywność mięśni karku
- kłucie w klatce piersiowej
- przez pewien okres czasu codziennie utrzymująca się temperatura
37,4*C
teraz wahania temperatury od 37,2 do 37,4 a czasami 37,8*C
- zauważam, że czasami w gardle mam taki biały
nalot wyglądem przypominający śmietanę - ropa?
Gardło mam zaczerwienione (podrażnione, czuję drapanie, czasami
chrypka, zmieniony głos).
- nieokreślone bóle, kłucia "w dołku" (w dół od klatki piersiowej nad
pępkiem)
- napady lęku i płaczu
- czasami mam zimne ręce i stopy ale temperatura ciała jest cały czas
podwyższona i waha się jak napisałem powyżej
- małe czerwone plamki na skórze
- mroczki przed oczami, mgiełka
- czasem pieczenie, łzawienie oczu
- ostatnio bóle nerek

Z innych objawów, które wyczytałem ze stron internetowych o Candida
dodam jeszcze:

krótka pamięć
stronienie od towarzystwa
krytykanctwo
krostki na czole - trądzik mlodzieńczy /acne/ ?
biały, "obłożony" język
mrowienie w kończynach (zdarzało się kilkakrotnie)
nadmierna pobudliwość
czasami nadmierne pocenie się
brak koncentracji
zachwianie i brak równowagi
niepewność, zagrożenie
nerwowość, wybuchowość
niecierpliwość
wyczerpanie po przebudzeniu
obsessive compulsive disorder (wmawianie sobie choroby) - lekarze
twierdzą, że nic mi nie dolega i sam sobie wymyślam dolegliwości
hemoroidy
pogorszenie objawów w wilgoci i w duszne dni
kłopoty decyzyjne

Badania, które robiłem to analiza moczu, krwi i na obecność Candida
Albicans (posiew wymazu z gardła, posiew kału, posiew moczu), RTG
klatki piersiowej oraz gastroskopia.

Może doradzicie mi do kogo mógłbym się udać i jakie dodatkowe badania
zrobić?

Serdecznie dziękuję za okazaną mi pomoc!

Mariusz

2. Data: 2002-06-02 08:04:24

Temat: Re: Diagnoza
Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xemorph" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy możecie polecić mi jakiegoś naprawdę dobrego lekarza, który
> postawi poprawną diagnozę?
[ciach caly opis]
A moze do psychiatry lub jakies terapeuty? To IMO hiopchondria...
Iza
PS. Przestan wglebiac sie w swoje cialo, popatrz wokolo, jaki swiat jest
piekny, zamiast szumu w uchu posluchaj muzyki:-))) Zycze zdrowia.

3. Data: 2002-06-02 10:58:15

Od: "F." <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm... to nie jest AZ taki latwy "orzech do zgryzienia".

Moze to i dziwne, ale sama siebie posadzam o hipochondrie. Wstydze sie juz
chodzic do lekarza, bo zdaje sobie sprawe, ze... niezbyt powaznie brzmi to,
co mi "dolega". Objawy sa dziwne i daloby sie z tym zyc, gdyby nie fakt
dyskonfortu psychiznego, rozbijajacego wykonywanie np. zawodowej pracy.
U mnie objawy jaky... dochodza. I wlasnie zaczelam sie zastanawiac, czy na
pewno ze mna wszysto w porzadku z glowa. Miedzy innymi dlatego, ze:
... zaczelo sie od zawrotow glowy. Zrobiono mi rutynowe badania, rowniez od
strony neurologicznej, laryngologicznej po tomografie glowy. Wszystko OK,
jedynie nieco podwyzszony cholesterol i... podwojnie przekroczona norma
trojglicerydow (jestem raczej szczupla osoba). Polykalam troche lekow
(rowniez w kroplowkach). Przeszly zawroty.
jednak od jakiegos czasu czesciej (kiedys rzadziej, ale tez), gdy pojadlam
wiecej albo slodkiego, robilam sie nagle BARDZO spiaca. To taka dziwnna
sennosc, nie taka typowa, gdy chce sie przespac, odpoczac. Nie wiem
dlaczego, ale na swoj uzytek nazwalam to "cukrzycowa spiaczka". Poziom cukru
(na czczo) okazal sie w dolnej granicy normy.
Zostawilam to wiec, jak jest i... po jakim czasie stalo sie to na tyle
meczace, ze niemal po kazdym posilku tak sie dzieje. Przy tym (to, co kiedys
bylo rzadko) pobolewania pod lewym zebrem, nudnosci (ale nie wymioty), a
czasami lekko podwyzszona temperatura. "Lekotworcze" kolotania serca,
duszacy ucisk w dolku miedzy zebrami... to miewalam juz wczesniej i
przypisuje nerwicy.
Szperajac po Inecie doczytalam, co to moze byc. Nawet wybralam sie z wizyta
do kogos z rodziny, kto ma powazny problem z tym narzadem od wielu lat. I
objawy jakby sie pokrywaly, z tym, ze u owej osoby byly o wiele bardziej
nasilone, lacznie z kilkoma hospitalizacjami, zabieraniu z domu na sygnale.
Niezbyt budujace...

Ciekawa jestem Waszej opinii.
Pozdrawiam!
F.

4. Data: 2002-06-02 11:11:02

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmmmmm
Dosc dziwny ten post i duzo objawow.
No ale...
Byles u laryngologa, leczyles sie na przewlekle zapalenie migdalkow.
Jesli tak to wiekszosc z objawow lacznie z temperatura, tym co sie dzieje w
obrebie migdalkow,klopoty ze skora moze wynikac z tego.
Jesli tak to migdalki ciach plus dluga rekonwalescancja.
NO ALE NIE JESTEM LEKARZEM ANI JASNOWIDZEM

Dominik.

5. Data: 2002-06-03 11:37:18

Od: xemorph <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 Jun 2002 13:11:02 +0200, "Domin" <s...@p...onet.pl>
wrote:

[ciap]
> [...]
>obrebie migdalkow,klopoty ze skora moze wynikac z tego.
>Jesli tak to migdalki ciach plus dluga rekonwalescancja.

Byłem u dwóch laryngologów, którzy stwierdzili tylko: "No, czerwone
gardło" i tyle wszystkiego - ssałem przepisane tabletki od bólu
gardła, rozpylałem Tymsal w aerozolu, pędzlowałem gardło, piłem jakiś
lek w ampułkach a teraz lekarz przepisał mi Bioparox a drugi lekarz
powiedział, że jeśli jest Candida w organizmie to atybiotyk tylko
pogorszy stan.
No i nie wiem czy mam przyjmować ten Bioparox czy też nie?
Co do Candidy to posiew kału stwierdził obecność Candida Albicans -
flora fizjologiczna.
Posiew wymazu z gardła - flora fizjologiczna.
Ponoć sprawa dotycząca wykrycia przerostu drożdży w organizmie i
związanej z tym Candidy nie jest taka prosta.
Na jednej ze stron internetowych dotyczących Candida albicans
wyczytałem:
"Problem a zarazem trik z candida polega na tym, ze jest ona z nami od
4-5 miesiaca zycia wiec testy na jej obecnosc nic nie dadza, chodzi tu
nie o fakt jej obecnosci ale problem niekontrolowanego rozrostu."

Mariusz

6. Data: 2002-06-03 11:37:25

Od: xemorph <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 Jun 2002 10:04:24 +0200, "Iza" <c...@o...net.pl>
wrote:

[ciap]
> [...]
>PS. Przestan wglebiac sie w swoje cialo, popatrz wokolo, jaki swiat jest
>piekny, zamiast szumu w uchu posluchaj muzyki:-))) Zycze zdrowia.

Robiłem badania zarówno u psychiatry jak i psychologa, którzy
potwierdzili, że jestem w pełni zdrowia psychicznego.
Łatwo jest powiedzieć kiedy dolegliwości nie dają spokoju.
Staram się zajmować różnymi rzeczami ale nie przynosi to żadnego
rezultatu. Dolegliwości trwają przez cały czas.
Mam wiele ważniejszych rzeczy do zrobienia aniżeli odwiedzanie
kolejnych lekarzy.
Potrafię również odróżnić czy mi coś dolega czy też nie.
Nie myślę w kółko o tym ale organizm sam mnie informuje.
Doleglwości, o których napisałem utrudniają mi codzienne normalne
życie, które prowadziłem do chwili pojawienia się objawów.
A co się tyczy muzyki to jestem jej miłośnikiem.
I co Ty na to?

P.S. Co się tyczy hipochondrii przytoczę kilka cytatów dotyczących
przerostu drożdży w organizmie czyli Candida Albicans:

[ciap]
"Pod koniec XX wieku, szczegolnie w krajach uprzemyslowionych pojawila
sie nowa grupa pacjentow uskarzajaca sie na zespol niejasnych, na
pozor nie powiazanych ze soba symptomow przejawiajacych sie byciem
chorym totalnie z objawami wielu roznych chorob wystepujacych
jednoczesnie. Pacjenci kierowani sa do roznych specjalistow, ktorzy
stwierdzaja, ze wszystko jest z nimi OK. Ostatnim ze specjalistow jest
przewaznie psychiatra, ktory stwierdza, ze wszystko to jest u pacjenta
w glowie, ze pacjent wmawia sobie te choroby (czyzby?)"

[ciap]
[...]

"Podczas, gdy my tracimy kolejne dni w pracy, odwiedzamy kolejnych
lekarzy lub specjalistow od poszczegolnych czesci ciala, ktorzy
zaczynaja rozpoznawac kolejny przypadek psychosomatyczny czyli
wmawianie sobie choroby (inna popularna nazwa: compulsive obsessive
disorder) i wysylaja nas do psychiatry, candida nie proznuje".

[ciap]
Dolaczaja do tego zmiany w samopoczuciu i zachowaniu.Przeciazony
odchodami cyrkulujacymi w organizmie czlowiek jest ciagle zmeczony,
gderliwy, wszystko krytykuje, latwo wybucha, przejawia go pesymizm i
popadanie w depresje, czesta zmiana nastroju placz, niewytlumaczalny
strach i zagrozenie,
[...]
i wiele innych wymienionych na poczatku. Czesto ludzie tacy z uwagi na
liczbe dolegliwosci sa okreslani mianem _hipochondrykow_,
zaryzykowalbym przeciwne stwierdzenie, iz _hipochondria_ jest jedyna
choroba, ktorej ludzie z przerostem drozdzy nie maja".

[ciap]
"Proces przerostu candidy jest powolny, moze trwac dziesiatki lat i
objawiac sie stopniowym pogorszeniem sie stanu zdrowia a co za tym
idzie samopoczucia. Wydaje sie nam, ze jest to naturalny proces
starzenia z uplywem lat. Ludzie z dlugoletnim przerostem sa
klasyfikowani jako _hipochondrycy_ wiecznie ukarzajacymi sie na rozne
dolegliwosci, z drugiej strony zwracaja oni baczniejsza uwage na to
co jedza i jak zyja, co przdluza okres ich zycia.
Nie bez powodu twierdzi sie, ze tacy ludzie zyja dluzej od tych ktorzy
nigdy sie na nic nie uskarzaja, gdyz silniejszy organizm tych
ostatnich daje sobie do czasu rade maskujac objawy przerostu by nagle
niespodziewanie i szybko zawiesc".

I co Ty na to?

Mariusz

7. Data: 2002-06-03 13:31:10

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko leczysz sie prywatnie czy korzystasz z "bezplatnej"
opieki?
Czy z gardla wydobywa Ci sie "dziwna" flegma lub jej nadmiar?
Czy masz opuchniete wezly chlonne w okolicy szyi?
A i chyba wspominales cos o bolach stawow?
Co do Candida Albicans toz tego co wiem te cholerstwo daje sie we znaki
przy obnizonej odpornosci organizmu.

Dominik.

8. Data: 2002-06-04 18:44:14

Od: xemorph <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Jun 2002 15:31:10 +0200, "Domin" <s...@p...onet.pl>
wrote:

Witam

[ciap]
>Mam takie pytanko leczysz sie prywatnie czy korzystasz z "bezplatnej"
>opieki?

Różnie.

>Czy z gardla wydobywa Ci sie "dziwna" flegma lub jej nadmiar?

Gardlo jest zaczerwienione i "obłożone", czasami w gardle jest taki
biały nalot jak ropa. Czasami mam chrypkę (np. teraz).

>Czy masz opuchniete wezly chlonne w okolicy szyi?

Nie zauważyłem ale czasem mam takie wrażenie.

>A i chyba wspominales cos o bolach stawow?

Tak, odczuwam bóle mięśniowe głównie w udach i kolanach. Czasami czuję
palenie pleców, kręgosłupa, karku. Ostatnio znowu odczuwam kłucie w
klatce piersiowej i pobolewanie w "dołku" (żołądek, wątroba,
jelita???).

Mariusz

9. Data: 2002-06-04 19:24:35

Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robiłem badania zarówno u psychiatry jak i psychologa, którzy
> potwierdzili, że jestem w pełni zdrowia psychicznego.

Coś przeoczyli.

> Mam wiele ważniejszych rzeczy do zrobienia aniżeli odwiedzanie
> kolejnych lekarzy.

Widocznie za jeszcze za mało

> Potrafię również odróżnić czy mi coś dolega czy też nie.

Każdemu coś dolega tylko nie każdy robi z tego problem

> P.S. Co się tyczy hipochondrii przytoczę kilka cytatów dotyczących
> przerostu drożdży w organizmie czyli Candida Albicans:

I właśnie to świadczy o hipochondrii.Facet gdzieś ty to wynalazł ?.
Nie szkoda Ci czasu?
Mam nadzieje,że nie jesteś żonaty.Jeżeli tak to moje kondolencje dla
małżonki.
Pozdrowienia.Kinga

10. Data: 2002-06-05 01:37:25

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xemorph" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy możecie polecić mi jakiegoś naprawdę dobrego lekarza, który
> postawi poprawną diagnozę?

Oczywiście. Zajrzyj na stronę:
www.optymalni.pl
Znajdziesz tam wykaz Arkadii, gdzie przyjmują lekarze, a nawet doktorzy nauk
medycznych.

> Odwiedziłem już kilku lekarzy, którzy nie potrafią mi pomóc
> przepisując coraz to inne leki na różne dolegliwości jednak bez
> żadnego rezultatu.

No pewnie. Twoim problemem jest fatalne odżywianie.

> Od miesiąca lipca 2001r. zacząłem stosować różnego rodzaju diety i
> półgłodówki.

Z deszczu pod rynnę :)

> Od 20 kwietnia do 4 maja byłem w Gołubiu Kaszubskim na wczasach
> zdrowotnych - leczenie dietą warzywno-owocową. Lekarz prowadzący

Dąbrowska?

- chodzi tu o proces
> jej niekontrolowanego rozrostu w organizmie.

Wszelkie cukry służą drożdżom.

> Może doradzicie mi do kogo mógłbym się udać i jakie dodatkowe badania
> zrobić?

Najpierw popukać się w głowę i zastanowić nad budową ludzkiego ciała.
Później porównać je z budową jabłka i marchewki. Następnie zacząć jeść to co
rzeczywiście jest człowiekowi potrzebne: żółtka jajek, podroby, sery,
śmietanę, mięso (nie za dużo) i tylko 50 gram węglowodanów dziennie.

Pozdrawiam
Leszek

choroba psychiczna i problem podjęcia nowej pracy
oko-dziwne podrażnienie
jak wygrać z wszami?
Anatomia w Krakowie...
Leki na recept