Diane 35 a bole głowy

1. Data: 2004-06-28 17:36:44

Temat: Diane 35 a bole głowy
Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja szwagierka bierze te tabletki hormonalne od jakichs 2, 3 miesiecy i od
pewnego czasu miewa bardzo często silne bóle głowy. Bóle są uporczywe i nie
pomagaja na nie żadne tabletki przeciwbólowe. Podejrzewamy że to od tabletek
hormonalnych ale lekarz każe czekac jeszcze miesiąc, bo jak tłumaczy -
trzeba zaczekac zeby zobaczyc czy to od tego. Jak myslicie, co w takiej
sytuacji zrobic - odstawic to paskudztwo czy czekac?

Iza

2. Data: 2004-06-28 18:52:42

Temat: Re: Diane 35 a bole głowy
Od: "Artur" <t...@n...adem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trzeba zaczekac zeby zobaczyc czy to od tego. Jak myslicie, co w takiej
> sytuacji zrobic - odstawic to paskudztwo czy czekac?

ja też miałam straszne bóle głowy , do tego stopnia , że wymiotowałam .
Odstawiłam tabletki , po konsultacji z ginekologiem , zdecydowałam się na
wkładkę , w moim przypadku jest wszystko dobrze i co najważniejsze nie
bolała mnie głowa od tego czasu.
( od 9 miesięcy).
Pozdrawiam Dorota .

3. Data: 2004-06-28 20:40:21

Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <t...@n...adem.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Odstawiłam tabletki , po konsultacji z ginekologiem , zdecydowałam się na
> wkładkę , w moim przypadku jest wszystko dobrze i co najważniejsze nie

Mialam to samo -bole glowy,jak dolaczyly wymioty odstawilam leki.
Teraz biore Regulon i jest ok.

Pozdrawiam.Magda

CO PO NARKOZIE ??
Re: Lesbian Fetish Movie Clip
Skrzyp polny a opalanie
Za ciasna prezerwatywa?
kiedy miesiączka po odstawieniu tabletek