Dieta MM

1. Data: 2006-05-01 17:49:24

Temat: Dieta MM
Od: "AD" <brak@.> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przez okres miesiąca stosowałem dietę MM, staralem się postępować według
zasad z książaki, czyli nie jesć produktów zawierających cukier, całkowicie
wyeleiminowałem chleb, ziemniaki , a pomimo to waga nie spadła. Dalej waże
90 kg jak na poczatku. Co zrobiłem źle? Może zasotsować jakieś suplementy?
pzdr.

2. Data: 2006-05-01 18:56:38

Temat: Re: Dieta MM
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:e35hqp$p0k$1@nemesis.news.tpi.pl, *AD* wrote:
> [...]
> waga nie spadła. Dalej waże 90 kg jak na poczatku. Co zrobiłem źle?
> Może zasotsować jakieś suplementy? pzdr.

Trudno wyrokowac w ciemno. Sadze ze byly jakies bledy - w sensie cos
pominelas.
Przedstaw dokladnie swoj jadlospis dla jednego lub dwoch dni - tylko nie
pomijaj niczego. Jesli stosowalas faktycznie sumiennie to musialby byc
spadek wagi ze wzgledu na obciecie WW.

--
darnok

3. Data: 2006-05-02 14:16:13

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AD" <brak@.> napisał w wiadomości
> [...]
> 90 kg jak na poczatku. Co zrobiłem źle? Może zasotsować jakieś suplementy?

Podaj dokładny jadłospis, najlepiej wpadnij do nas na forum, może pomożemy
:)
http://forum.montignac.com.pl/index.php
Pozdrawiam, Agata

wlasciwie czemu niegazowana?
Zobaczcie i koniecznie zapraszam do dyskusji
monodieta ryzowa vs. pszeniczna
pytanie odnośnie przedrostków kalorii
Somatotropina