chcialbym zrzucic 8 kg. Prosze o informacje jaka diete zastosowac? Jak sie przygotowac?

1. Data: 2006-05-01 18:24:28

Temat: chcialbym zrzucic 8 kg. Prosze o informacje jaka diete zastosowac? Jak sie przygotowac?
Od: "arctic" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal

2. Data: 2006-05-01 19:58:50

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

arctic <a...@g...pl> napisał(a):

> Michal

poczytaj o dietach niskowęglowodanowych

3. Data: 2006-05-01 20:00:08

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ali napisał(a):
> poczytaj o dietach niskowęglowodanowych

Nie sluchajcxie go, on jest z sekty dietetycznej.

4. Data: 2006-05-02 08:47:14

Od: "xyz" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

2 h dziennie na rowerku przez dwa miesiące

5. Data: 2006-06-06 19:49:13

Od: "B.K." <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arctic" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Michal
Ja zrzuciłam, nie jedząc zupełnie słodyczy. Poza tym dużo spacerów.

6. Data: 2006-06-16 11:42:34

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie sluchajcxie go, on jest z sekty dietetycznej.

kto jest z sekty dietetycznej?:) a co to za sekta?

7. Data: 2006-06-16 11:45:46

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Michal

na pewno nie stosuj tzw. diet cud, o których wszedzie pełno. a czy Ty w ogóle
pownienes się odchudzać?

polecam stronkę www.dieta.vitalia.pl, tam jest wiele artykułów, które na pewno
powiedzą czy powinieneś się odchudzać, a jeśli tak to w jaki sposób, mi pomogło:)

8. Data: 2006-06-16 11:47:45

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:7624.00000081.44929929@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:

> kto jest z sekty dietetycznej?:) a co to za sekta?

Poczytaj troche dluzej ta grupe to zlapiesz o co chodzi przedpiścy i kto
niby jest ta sekta ;-)

--
darnok

Dieta MM
wlasciwie czemu niegazowana?
Zobaczcie i koniecznie zapraszam do dyskusji
monodieta ryzowa vs. pszeniczna
pytanie odnośnie przedrostków kalorii