GUARANA - ŚWIETNA NA ODCHUDZANIE

1. Data: 2006-05-02 08:36:53

Temat: GUARANA - ŚWIETNA NA ODCHUDZANIE
Od: i...@3...pl szukaj wiadomości tego autora

Hejka, jestem tu pierwszy raz ale chętnie podzielę się swoimi
doświadczeniami na temat zrzucenia kilku kilogramów. Na poczatek
dodam, że mam nadwagę na dzień dzisiejszy 12 kg a od dwóch tygodni
stosuję dietę beztłuszczową i sama się dziwię jak szybko spada mi
waga. Na dodatek mój mąż ściga się za mną :) i razem walczymy o
dobre samopoczucie tylko na 2 różne sposoby. On zrzucił już 4 kg a
ja 3 kg. Mój sposób jest bardzo prosty, wszystko co jem, gotuje na
parze. Odrzuciłam chleb, ziemniaki i tylko chrupkie pieczywo. Ale mój
mąż stosuje GUARANE, sama jej próbowałam i da się wypić. Dwa razy
dziennie robie mu koktail z mleka i owoców: truskawki, kiwi , banana,
wisnie, jablka, codziennie inaczej i dosypuje 1 łyżkę guarany w
proszku. Nie dość, że czuje się po tym syty i mniej je to jeszcze
ma zwiększoną energię. Ale najlepiej jak sobie o niej poczytacie bo
za duzo by pisać na ten temat. Podam wam link do stronki. Sama będę
zamawiać następną partię. Zresztą dodatki guarany są w różnych
suplementach na odchudzanie a to jest czysty ekstrakt. Ja nie mogę jej
używać bo jeszcze mam małe dziecko:)....ale za jakiś
czas....narazie polecam innym bo dziala. pozdrawiam
acha link:
http://3miasta.pl/mod.php?dz=280&zmien_language=1&I1
.x=3&I1.y=6

2. Data: 2006-05-02 09:55:59

Temat: Re: GUARANA - ŚWIETNA NA ODCHUDZANIE
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@3...pl> napisał w wiadomości

>Hejka, jestem tu pierwszy raz ...
>http://3miasta.pl/mod.php?dz=280&zmien_language=1&I
1.x=3&I1.y=6

Ale musze brzydko napisac, ze scieme walisz. Pracujesz przeciez w reklamie
3miasta. Nic dodac, nic ujac :(
Notabene, wcale nie wygladasz na 12kg nadwagi, a i z tym dzieckiem to tez
pewnie kit.
Iwona
//Kto nie chce - szuka powodu, kto chce - szuka sposobu//
http://www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2006-05-02 10:06:58

Temat: Re: GUARANA - SWIETNA NA ODCHUDZANIE
Od: "Angel" <i...@3...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba troche ktos tu przesadzil. Niczego nie ukrywam, nawet tego,
ze jestem redaktorem naczelnym portalu ale go nie reklamuje!!!.
Inaczej podalabym inny e-mail, nieprawdaz. Zdjecie jest niestety
stare sprzed roku, teraz wygladam inaczej a ten kto mnie zna to wie,
ze mam 1,5 misiecznego synka i 2 letnia córke. Czlowieku ja
niczego tu nie reklamuje tylko opisuje dzialanie guarany, która
jestem zachwycona wiec wypraszam sobie takie teksyty

4. Data: 2006-05-02 10:11:22

Od: "Angel" <i...@3...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba troche ktos przesadzil. Ja niczego nie reklamuje i nie ukrywam
faktu, ze jestem redaktorem naczelnym portalu bo inaczej podalabym
innego e-maila i nie pracuje w reklamie!!! Wiec ten zlosliwy dopisek
jest nie na miejscu. Zreszta, kazdy kto mnie zna wie, ze mam 1,5
miesiecznego synka i 2 letnia córke a zdjecie jest sprzed roku
wiec wypraszam sobie takie teksty!!! Czlowieku ja poprostu podzielam
sie opinia na temat dzialania guarany bo to naprawde dziala ale
tacy ludzie jak Ty porafia zepsuc humor...

5. Data: 2006-05-02 10:24:57

Od: "Angel" <i...@3...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze cos dodam!!!! czy naprawde tacy ludzie jak ja, którzy maja
portal musza byc od razu postrzegani, ze chca na czyms zarabiac i
reklamowac sie ze wszystkich sil gdzie wlezie. Przeciez ja tez
jestem czlowiekiem i mam swoje problemy i chce sie jako osoba
prywatna podzielic opinia na temat tego co jest dobre ale widocznie z
góry jestem skreslona. Przykro mi, ze jest wielu takich jak Ty co
zyja tylko ze zlosliwosci dowalajac innym na forum.

6. Data: 2006-05-02 10:38:24

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Angel" <i...@3...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
>stare sprzed roku, teraz wygladam inaczej a ten kto mnie zna to wie,
>ze mam 1,5 misiecznego synka i 2 letnia córke.

Gratuluje.

>Czlowieku ja niczego tu nie reklamuje tylko opisuje dzialanie guarany,
>która
>jestem zachwycona wiec wypraszam sobie takie teksyty

Sama nie stosujesz, wiec czym jestes zachwycona?
A spadek wagi masz i bez tego dodatku, wiec o co chodzi?
Swoja droga przeczytaj jeszcze raz to co napisalas. Na pierwszy rzut oka
jedzie spamem.

Notabene, moze nie ma co przesadzac z takimi uzywkami (jak to zwykle bywa,
za jakis czas moze sie okazac, ze sa jednak niekorzystne dla zdrowia), jesli
ktos chce, to i bez nich schudnie ;)
Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

7. Data: 2006-05-02 11:15:59

Od: "Angel" <i...@3...pl> szukaj wiadomości tego autora

osobiscie nie stosuje ale widze jak mój maz chudnie bez wyrzeczen
i wierz mi, ze jak ktos chce zrzucic kilka kilogramów to czasami
niejedna dieta jest bardziej drastyczna i ma swoje gorsze konsekwencje,
wiec napisalam tylko swoje spostrzezenia dla tych co poszukuja
wspomagania przy diecie a to nie jest zabronione!!!.
A co do spamu, wystarczy zobaczyc, ze jest to jedyny mój post na
forum i raczej zbyt pochopnie Ty oceniles tresc tego co napisalam,
a z drugiej strony popatrz na siebie, wchodzisz na portal, znajdujesz
mój e-mail, którego nie ukrywam!! i posadzasz o spam, którego nie
czynie!!! Bo spam jak mi wiadomo jest powtarzaniem wielokrotnie tego
samego tekstu na róznych forach.
Wiec jaki wniosek wysnujesz?...Bo ja czuje sie urazona tym co
napisales.
To po co my mamy forum jezeli juz nie mozna wyrazic swojego zdania na
jakis temat. Kompletny bezsens bo prawde mówiac wolalabym pogadac z
kims kto stosowal guarane a nie ciagnac bezsensownej rozmowy na
poruszony temat

to moze sie

8. Data: 2006-05-02 11:49:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

===========================
Po pierwsze zrob sobie wrotki, bo zle sie bez nich odpowiada.

Ale sie rozgadalas...

Gdzie widzisz tu fenomen? Ze maz schudl 1kg wiecej od ciebie? A moze wcale
nie chodzi tu o dodatek guarany...?
Piszesz, ze to twoj jedyny post. Byc moze, ale trafiony na odpowiednia
grupe(!) Posadzac o spam moge, bo tego tez mi nikt nie zabroni, a ze pachnie
spamem - niech osadza inni.

Notabene, raz sprobowalam guarany, ale w innym celu niz odchudzanie. Byla to
guarana z kofeina. Wzielam jedna tabletke. Dostalam kopa, ale w druga
strone. Cztery dni dziwnie sie czulam. Cos z sercem nie tak sie dzialo...

Iwona
b_o_n_a f_ i_d_e
http://www.kociszce.ao.pl/

9. Data: 2006-05-02 14:14:58

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angel" <i...@3...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

szczerze mówiąc też mi to zaleciało reklamą/spamem...
Pozdrawiam, Agata
PS. a na diecie beztłuszczowej tylko czekać, aż sobie rozregulujesz
gospodarkę hormonalną :/

10. Data: 2006-05-02 22:10:19

Od: "kodi" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@3...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Polecam thermo speed extreme rewelacyjne efekty

http://www.sklep.grabieniec.pl/index.php?d=produkt&i
d=332

pozdrawiam kodi

chcialbym zrzucic 8 kg. Prosze o informacje jaka diete zastosowac? Jak sie przygotowac?
Dieta MM
wlasciwie czemu niegazowana?
Zobaczcie i koniecznie zapraszam do dyskusji
monodieta ryzowa vs. pszeniczna