jak ograniczyc laknienie? czym?

1. Data: 2006-05-02 16:42:14

Temat: jak ograniczyc laknienie? czym?
Od: "arctic" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie jakies bezpieczne specyfiki na ograniczenie laknienia?

m.

2. Data: 2006-05-02 16:45:10

Temat: Re: jak ograniczyc laknienie? czym?
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arctic" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Znacie jakies bezpieczne specyfiki na ograniczenie laknienia?

woda :)
w dużych ilościach :)
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2006-05-02 17:18:16

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> woda :)
> w dużych ilościach :)
> Pozdrawiam, Agata

Wody nie testowalem, bo nie lubie, wody.
Ale u mnie swietnie dziala jogurt naturalny lub kefir.
Walne setke kefiru i od razu trace apetyt, na ciacho, piwo itd, a nabieram
apetytu na przejazdzke rowerem.
Pozdr
maf

4. Data: 2006-05-02 22:08:57

Od: "kodi" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arctic" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Znacie jakies bezpieczne specyfiki na ograniczenie laknienia?
>
> m.

Najlepszy i sprawdzony efekt dają plastry Vita Slim hamują łaknienie
http://www.sklep.grabieniec.pl/index.php?d=produkt&i
d=156

kodi

5. Data: 2006-05-03 10:27:19

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

arctic napisał(a):
> Znacie jakies bezpieczne specyfiki na ograniczenie laknienia?
>
> m.

Ograniczenie laknienia w sposob natychmiastowy sie nie da.
Musisz ustalic morfologicznie Twoj poziom cukru i powody laknienia.
Jesli laknienie wynika ze zlych nawykow zywieniowych to ustalic
diete, ktora powoli bedzie ograniczala to co jesz w nadmiarze.
Musisz powoli przyzwyczjac organizm do zmniejszonych kalorii i
eliminowania z diety tego co bylo w nadmiarze.
Na moje lasuchowanie bardzo pomaga codzienna pastylka chromu
organicznego. Zmniejszylam w codziennej diecie ilosc produktow
wysokocukrowych i ograniczylam weglowodany. Zmniejszylam
porcje i staram sie jesc zgodnie z zasada 3 pokarmy podstawowe i dwie
przekaski miedzy nimi. Duzo pije i jem codziennie jablko i kiwi.
1 raz w tygodniu swiezego ananasa. W ciagu 2 lat spadlam z wagi 12 kg.
To ciagla walka z utrzymaniem wagi, aby sie nie zwiekszala. Niestety.

Pozdrawiam aga

6. Data: 2006-05-03 11:56:38

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik arctic napisał:

> Znacie jakies bezpieczne specyfiki na ograniczenie laknienia?

Procz tego co Ci napisala aga, postaraj sie wypic wode bardzo bardzo
mocno mineralną. Taka ktora zawiera kilkanascie tysiecy mg skladnikow
mineralnych.

Na mnie taka woda dziala w trybie natychmiastowym.
1. Jestem glodny jak smok, az nie do wytrzymania
2. 3 lyki wody
3. po 10 sekundach nie jestem glodny.

Polecam.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

7. Data: 2006-05-03 12:00:25

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Filip KK napisał:

> Procz tego co Ci napisala aga, postaraj sie wypic wode bardzo bardzo
> mocno mineralną. Taka ktora zawiera kilkanascie tysiecy mg skladnikow
> mineralnych.

Jeszcze zapomnialem o jednej rzeczy... Imbir! korzen, Ogranicza
laknienie... No i jeszcze jest pare fajnych rzeczy ;)

8. Data: 2006-06-06 19:47:23

Od: "B.K." <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arctic" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Znacie jakies bezpieczne specyfiki na ograniczenie laknienia?

Jogurt bez cukru.

9. Data: 2006-06-06 20:19:10

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B.K." <B...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "arctic" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Jogurt bez cukru.
Łaknienie jest u każdego człowieka. Różnica tylko w tym, że u jednego
jedzącego prawidłowo, występuje 2 - 3 razy dziennie, bez jedzenia między
posiłkami. U innego łaknienie jest częstsze, bo dietę prowadzi gorszą.
Trzeci rodzaj, to dieta najgorsza z możliwych, łaknienbie jest wtedy stale,
i je się prawie bez przerwy.

Na dietach niskowęglowodanowych (lub wysokotłuszczowych) nie występuje
prawie wcale łaknienie, nawet pojęcie głód jest obce. ma się co najwyżej
ochotę coś zjeść, a apetyt dopiero czuje się w trakcie jedzenia.
Jesteś pewnie bardzo uzależniony od cukrówców. Trochę silnej woli i można
się pozbyc tego uzależnienia. Organizm sam je zwalczy przy prawidłowej
diecie. To tylko kwestia pierwszych 2 miesięcy wyrzeczeń.

Mam kolegę, którego namówiłem kilka lat temu na dietę niskowęglowodanową
(dieta optymalna). Jadł często slodycze. Chałwę potrafił jeść "garściami",
robiło mu się od niej mdło, popijał wodą i jadł ją dalej. Potrafił zjeść jej
kilkadziesiąt dag na jedno posiedzenie.
Nie może patrzeć dzisiaj na słodycze. Czasami je czekoladę.
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2006-06-07 08:34:04

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam goraco dietę optymalną.Nie ma nic lepszego, a efekt
murowany.zapomnisz co to głod , cukierki , sól.Nagle okaze się ze na nowo
żyjesz i masz tyle energii że dom byś zbudował sam.

GUARANA - ŚWIETNA NA ODCHUDZANIE
chcialbym zrzucic 8 kg. Prosze o informacje jaka diete zastosowac? Jak sie przygotowac?
Dieta MM
wlasciwie czemu niegazowana?
Zobaczcie i koniecznie zapraszam do dyskusji